Ik heb het over reizen. Gewoon een woonwagen kopen en je hebt hem nog elke week in je tuin staan.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wie heeft het over reizen, dat ding komt gewoon in de achtertuin
Wat heb het voor nut om met een woonwagen met een kermis te reizen zonder zelf attractie te hebben dan??quote:Op donderdag 19 april 2007 11:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb het over reizen. Gewoon een woonwagen kopen en je hebt hem nog elke week in je tuin staan.
Ik heb geen plaats voor dat ding in mijn achtertuin hoor.
dat zou je kunnen doen als je daar werkt. Niet dat ik een woonwagen heb of meereis.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat heb het voor nut om met een woonwagen met een kermis te reizen zonder zelf attractie te hebben dan??
Kan hem bij mij wel in de achtertuin kwijt hoor..
Alleen zal die iets over de buren de tuin heen uitsteken... Weet niet of die er blij mee benne..![]()
Als die van Baus bij je past ben je goedgekeurd..quote:Op donderdag 19 april 2007 11:57 schreef Keltie het volgende:
Stel, puur theoretisch gezien dan hey, dat ik BF2 speel.
Ken ik dan lid worden van die BOF geintje?
Merk nl dat het storend word om iedere keer met onbekende gasten te spelen..
en dan zo'n doorloop naar twee verdiepingen hogerquote:Op donderdag 19 april 2007 11:51 schreef ursel het volgende:
Niet in de kelder dan??
We gingen toch alles in de kelder zetten..
Als je gezellig bent dan welquote:Op donderdag 19 april 2007 11:57 schreef Keltie het volgende:
Dat kan.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:57 schreef Keltie het volgende:
Oe gezellig, als een 8ft niet past kun je ook altijd een 5ft nog proberen. Zijn dan wel geen wedstrijd formaat maar nog erg leuk om op te spelenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:03 schreef staticdata het volgende:
pooltafels op marktplaats zijn leuk, maar hoe krijg je dat ding uit elkaar en hoe monteer je dat kreng zelf weer op een zolder / kelder zodat het evenwichtig is.
@postman ik ben uitgegaan van een 9 ft en dat gaat bijna 100% zeker niet lukken. dus dan een 8ft en dat moet waarschijnlijk wel lukken.
En ik vind het juist wel relaxt me homecineme in me woonkamer.
@ ursels wife () het zijn geen massage stoelen maar in dat pakje mag je wel komen serveren hoor
Lol, degene die springen zien er pas uit als homo's whahahaquote:Op donderdag 19 april 2007 12:02 schreef BattleLies het volgende:
@ All:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2478821792807417018&q=Jump+style
![]()
![]()
Kijk opa!quote:Op donderdag 19 april 2007 12:00 schreef FJD het volgende:
[..]
en dan zo'n doorloop naar twee verdiepingen hogerDat je schoonouders zo TV zitten te kijken en dat opeens Aaron voorbij komt stuiven in z'n karretje
nee 5 is wel erg klein. 7 is ook al aan de kleine kant zelfsquote:Op donderdag 19 april 2007 12:07 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Oe gezellig, als een 8ft niet past kun je ook altijd een 5ft nog proberen. Zijn dan wel geen wedstrijd formaat maar nog erg leuk om op te spelen![]()
Oe gezelliglekker serveren, en dan lekker ver bukken
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:00 schreef FJD het volgende:
[..]
en dan zo'n doorloop naar twee verdiepingen hogerDat je schoonouders zo TV zitten te kijken en dat opeens Aaron voorbij komt stuiven in z'n karretje
[..]
Als je gezellig bent dan wel![]()
Ga jij eens verder met je werk en niet van die rare praat hier houden..quote:Op donderdag 19 april 2007 12:07 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Oe gezellig, als een 8ft niet past kun je ook altijd een 5ft nog proberen. Zijn dan wel geen wedstrijd formaat maar nog erg leuk om op te spelen![]()
Oe gezelliglekker serveren, en dan lekker ver bukken
![]()
had ik ook, moet je ook niet domweg kopieeerenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:59 schreef BattleLies het volgende:
@ Baus: Delivery to the following recipient failed permanently:
Gansan1980@hotmail. com
Hu werk? Welk werkquote:Op donderdag 19 april 2007 12:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga jij eens verder met je werk en niet van die rare praat hier houden..![]()
![]()
Was het maar zoquote:Op donderdag 19 april 2007 12:13 schreef ursel het volgende:
[..]. Zou wel vet zijn ja..
Hebben wij nog wat geld op de bank staan lieverd??![]()
Je vrouw een creditcard geven en daarna vragen of er nog geld over is?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:13 schreef ursel het volgende:
Ja heeft weinig nut hequote:Op donderdag 19 april 2007 12:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Je vrouw een creditcard geven en daarna vragen of er nog geld over is?![]()
Gewoon je huis verkopen joh. 2 ton voor een berg oud ijzer is een koopje.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:13 schreef ursel het volgende:
[..]. Zou wel vet zijn ja..
Maar dan kan ik hem weer niet in de achtertuin zetten, want die verkoop ik natuurlijk bij het huis..quote:Op donderdag 19 april 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon je huis verkopen joh. 2 ton voor een berg oud ijzer is een koopje.
Oow ja.. kut..quote:Op donderdag 19 april 2007 12:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Je vrouw een creditcard geven en daarna vragen of er nog geld over is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |