En anders hebben ze wel een vrouw die ze tegen houdt.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:10 schreef FJD het volgende:
Geniaal, echtZo'n Al Bundy stijl kelder alleen dan met dure spullen
Volgens mij is het ook best te betalen. Punt is alleen dat 95% van de mannen in Nederland er zich te oud voor gaan voelen als ze eindelijk de leeftijd hebben om het te kunnen betalen
ben ik aan het doen gekquote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef FJD het volgende:
Check anders gewoon eens Marktplaats. Voor minder dan 1000,- kun je een goede tafelvoetbal en pooltafel kopen
Dat kan niet anders dan een geniale speelkelder wordenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:18 schreef IJsmuts het volgende:
ben ik aan het doen gekpooltafels, tafelvoetbal, gokkasten en arcadekasten
![]()
Ow ja onder het motto van "hoe oud ben je nou eigenlijk?"quote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef Heintje het volgende:
En anders hebben ze wel een vrouw die ze tegen houdt.
Nee, die is er als we er sex in hebben gehad.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Min of meer de ontgroening van onze kelder toch?
Vergeet geen flipperkasten.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ben ik aan het doen gekpooltafels, tafelvoetbal, gokkasten en arcadekasten
![]()
wow die is gaafquote:Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef ursel het volgende:.
Iemand nog interesse om een achtbaan te kopen..
Wel cool ding trouwens..![]()
Mooie kleurtjesquote:Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef ursel het volgende:.
Nee, de kermis is wel leuk, maar om er nou zelf op te gaan reizen ga ik niet redden.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef ursel het volgende:.
Wie heeft het over reizen, dat ding komt gewoon in de achtertuinquote:Op donderdag 19 april 2007 11:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee, de kermis is wel leuk, maar om er nou zelf op te gaan reizen ga ik niet redden.
Dat is allang gebeurt joh. Het lot heeft al besloten dat ik ging winnen toen we trouwdequote:Op donderdag 19 april 2007 11:43 schreef BattleLies het volgende:
@ Ursel: laat je niet ondersneeuwen door je vrouw qua posts he?!Gewoon stug tegenstand blijven leveren!
En dat vertelt ze dan pas na het ja-woord..quote:Op donderdag 19 april 2007 11:46 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Dat is allang gebeurt joh. Het lot heeft al besloten dat ik ging winnen toen we trouwde![]()
Niet in de kelder dan??quote:Op donderdag 19 april 2007 11:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wie heeft het over reizen, dat ding komt gewoon in de achtertuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |