Wij speelden altijd met een combinatie van beide. Zoveel mogelijk wedstrijdregels, maar de zwarte bal moet in de tegenovergestelde pocket, dat maakte het weer wat leuker.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat vind ik het kutte aan poolen. iedereen speeld met andere regels. Ik begin er ook niet meer aan zonder van te voren vast te leggen wat de regels zijn.
doen wij ookquote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij speelden altijd met een combinatie van beide. Zoveel mogelijk wedstrijdregels, maar de zwarte bal moet in de tegenovergestelde pocket, dat maakte het weer wat leuker.
Zolang je niet als een wezenloos op een bal gaat rammen in de hoop dat ie er ergens invliegt is er niets aan de hand. Vaak zat dat je in de middenpocket wil potten, je het hoekje raakt en ie zo de andere kant in de pocket vliegtquote:Op donderdag 19 april 2007 14:46 schreef IJsmuts het volgende:
ik speel altijd van te voren aangeven welke bal je in welke pocket gaat potten, we dont like lucky balls![]()
en zwart mag in elke pocket, wel even van et voren aangeven welke dat wordt
Ow boyquote:Op donderdag 19 april 2007 14:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Poolen rules. Ursel pas je lijstje maar aan; Pool meet
hee is gras groenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang je niet als een wezenloos op een bal gaat rammen in de hoop dat ie er ergens invliegt is er niets aan de hand. Vaak zat dat je in de middenpocket wil potten, je het hoekje raakt en ie zo de andere kant in de pocket vliegtLucky ja maar tis niet wezenloos op een bal rammen en dat is t belangrijkste
Ligt aan het stadionquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang je niet als een wezenloos op een bal gaat rammen in de hoop dat ie er ergens invliegt is er niets aan de hand. Vaak zat dat je in de middenpocket wil potten, je het hoekje raakt en ie zo de andere kant in de pocket vliegtLucky ja maar tis niet wezenloos op een bal rammen en dat is t belangrijkste
Stond er al lang in joh dodo..quote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef ursel het volgende:
Gaat geloof ik nog een druk jaar worden..
Er komt nog een Finkers meet
Een pool-meet
2 house-warming parties
Boot-lan
Airsoften
om dan maar nog te praten over de BBQ's
Een biljart bal heeft geen hoekje(s)quote:Op donderdag 19 april 2007 14:51 schreef FJD het volgende:
[..]
in dat geval zou ik flink gaan rammenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:59 schreef MLPValley het volgende:
En dan maar hopen dat je punten scoort zeker![]()
Met onze pooltafel wordt wel rustig aan gedaan hoor, anders ga ik slaan
Afstoten met flink wat power en daarna rustig aan doenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
in dat geval zou ik flink gaan rammen![]()
Die is wel stoer, maar ik zou toch gaan voor een vaste hottubquote:Op donderdag 19 april 2007 15:00 schreef ursel het volgende:
Als ik echt geld over zou hebben zou ik trouwens naast m'n achtbaan ook nog een heerlijke hot-tub in de tuin zetten..![]()
Inclusief BBQ-rooster zodat je lekker in je verwarmde badje kan blijven dobberen..![]()
You break it, you buy it!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:06 schreef MLPValley het volgende:
Lekker hoor dat bad.
Maarre ik meen het gozers, onze pooltafel moet heel blijven.
Ik hanteer altijd de regel, slopen is 6 nieuwe. Dan kom je nog eens aan je spullen.quote:
Helaas ik kan je niet helpen. Je zal toch op je mannetje moeten wachten.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef BattleLies het volgende:
Iemand in de buurt van p'beek die zin/tijd heeft me even te helpen met het huishouden?? Wil nog wat strijken en wat wassen maar kan haast niet op mijn voet staan van de pijn![]()
potentieel rel topicquote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef staticdata het volgende:
@ijs waarom die reactie
Wat vinden jullie van mannen die naar de hoeren gaan?![]()
Die komt pas morgenavond rond 23 of 00 uur thuis ... toch thxquote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Helaas ik kan je niet helpen. Je zal toch op je mannetje moeten wachten.
Succes met je voetje
Tijd om de schoonmoeder te bellenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:18 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Die komt pas morgenavond rond 23 of 00 uur thuis ... toch thx![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |