Stoommaaltijdje hierquote:
quote:
Wattesquote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Stoommaaltijdje hier
ben vergeten een potje saws voor over de torto's te kopen
Het Saw torto gedeelte.quote:
Een potjequote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben vergeten een potje saws voor over de torto's te kopen
Ohja, tuurlijkquote:
Woensdag gehaktdag is woensdag pastadag geworden?quote:
prefab kan heel handig zijnquote:
quote:
D'r zit ook gehakt inquote:Op woensdag 18 april 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Woensdag gehaktdag is woensdag pastadag geworden?
Nederland, nog zo'n kutlandquote:
quote:109 Teletekst wo 18 apr
Op straat mishandelde man overleden
` Een 55-jarige man uit Den Haag is in
een ziekenhuis in Den Haag overleden
aan de verwondingen die hij drie weken
geleden opliep toen hij op straat werd
mishandeld.De man liep over het Spui in
Den Haag toen een man die hem tegemoet
liep hem een harde klap in het gezicht
gaf.Dat gebeurde op klaarlichte dag.
Het slachtoffer werd op de intensive
care opgenomen met een hersenbloeding
en een schedelbasisfractuur.De politie
hield een dag later een verdachte aan.
Dat is een man van 26.
Volgens de politie zag het slachtoffer
er enigszins vrouwelijk uit en werd hij
mogelijk daarom aangevallen.
volgende nieuws financieel sport
Woensdag pasta met gehakt dag.quote:
Welkequote:Op woensdag 18 april 2007 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een afzichtelijk monster is die Connie Breukhoven trouwens ook zeg, jezus
Als ik zo rijk en zo lelijk was dan ging ik ergens flappen liggen tellen waar niemand last van me had
Die ene is van vķķr de restauratiewerkzaamheden, dacht dat je die misschien leuker vondquote:
Vrouwen van tegen de 60 moeten gewoon niet proberen te denken dat ze mensen kunnen doen geloven dat ze 18 zijn. Dit is gewoon zieligquote:Op woensdag 18 april 2007 18:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Die ene is van vķķr de restauratiewerkzaamheden, dacht dat je die misschien leuker vond.
So true.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen van tegen de 60 moeten gewoon niet proberen te denken dat ze mensen kunnen doen geloven dat ze 18 zijn. Dit is gewoon zielig
Ze ziet er toch echt niet uit als 18.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen van tegen de 60 moeten gewoon niet proberen te denken dat ze mensen kunnen doen geloven dat ze 18 zijn. Dit is gewoon zielig
Nee, maar ze ziet er WEL uit alsof ze 18 probeert te lijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ze ziet er toch echt niet uit als 18.![]()
Och als dat haar zelf vertrouwen geeft en ze heeft het geld ervoor, laat haar.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar ze ziet er WEL uit alsof ze 18 probeert te lijken
En dat had ze niet moeten doen
geen idee eikquote:Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
En op welke leeftijd is die?
Aha, mijn moeders leeftijd.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee eikDenk rond de 70.. Altijd hard gewerkt op de boerderie
Ik nodig niemand uit, ben er wel aangemeld.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee jonges kom op ff. Kan iemand me vertellen waar heul die hyves-kutonzin goed voor is? Ik word maar uitgenodigd door van alles en iedereen, en die accepteer ik dan, of niet. En dan?![]()
Oh dan donder ik iedereen eruitquote:Op woensdag 18 april 2007 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Als je heel veel vriendjes hebt, ben je hip.
Ja, oud-klasgenootjes die je geen ene tering te melden hebt, want als dat wel zo was, dan had je zonder hyves wel contact gehouden. Daaag, gebakken luchtquote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Je komt er oudklasgenootjes tegen. Of familieleden die je al jaren niet meer hebt gezien.
Vraag is natuurlijk of je ze dan ook wel wíl tegenkomen.
dat dus. Ik heb niet eens een Hyves. Mensen blijven nooit lang rondom mequote:Op woensdag 18 april 2007 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, oud-klasgenootjes die je geen ene tering te melden hebt, want als dat wel zo was, dan had je zonder hyves wel contact gehouden. Daaag, gebakken lucht
WPzquote:
True true.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, oud-klasgenootjes die je geen ene tering te melden hebt, want als dat wel zo was, dan had je zonder hyves wel contact gehouden. Daaag, gebakken lucht
willen wij nou hyves'en of niet?quote:
Nouja, uiteindelijk liever niet. Maar op een gegeven moment wordt je dusdanig gedwongen door mensen om je heen "Accepteer mij als vriendje op je Hyves", dat je dus toegeeft aan de hype en na een aantal maanden vergeet je dat je je er ooit hebt aangemeld. Eind goed, al goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
willen wij nou hyves'en of niet?Ik ben het een beetje kwijt
Familiequote:
ookquote:
Gelukkig zijn pinguins geen kuddedierenquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, uiteindelijk liever niet. Maar op een gegeven moment wordt je dusdanig gedwongen door mensen om je heen "Accepteer mij als vriendje op je Hyves", dat je dus toegeeft aan de hype en na een aantal maanden vergeet je dat je je er ooit hebt aangemeld. Eind goed, al goed.
Denk ik.
Dat is toch als je bijvoorbeeld van een ruimte onmogelijk kunt aangeven of die 1 of 40 meter hoog is? Is mijn zus ook een kei inquote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef es70 het volgende:
Eindelijk 's wat aandacht voor discalculie. Beetje jammer dat ze het alleen over het rekenen hebben in het journaal
.
Dyscalculie is een rekenstoornis die dikwijls samengaat met nog een aantal andere beperkingen, zoals ruimtelijk inzicht, klokkijken, slechter geheugen, spellingsproblemen, gebrek aan inzicht.
Ik jou ookquote:
Nou, ik wéét dat als ik ergens moet bukken, het lager is dan 1.75... Maar als Pat bijvoorbeeld zegt dat de boot van de baas 12 meter is kan ik daar niks mee... Hij moet het dan vertalen naar 'de lengte van de tuin en dan nog 2 meter'.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch als je bijvoorbeeld van een ruimte onmogelijk kunt aangeven of die 1 of 40 meter hoog is? Is mijn zus ook een kei in
Kijk, dat je op het ook het verschil tussen 2,40 en 2,60 niet ziet, da's vrij normaal
Het zegt jou meer als ze splinternieuw en heel mooi is en Anna heet?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik wéét dat als ik ergens moet bukken, het lager is dan 1.75... Maar als Pat bijvoorbeeld zegt dat de boot van de baas 12 meter is kan ik daar niks mee... Hij moet het dan vertalen naar 'de lengte van de tuin en dan nog 2 meter'.
Thuis.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is JDude? En waarom niet hier?
Jij snapt het ook echt niet hequote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zegt jou meer als ze splinternieuw en heel mooi is en Anna heet?
Ik ben Paaskonijnquote:
Ow, ik wou eens een keer een dagje een rondje maken met de trein met hem. En dan zeggen dat ie z'n vriendinvrouwdinges ook maar mee moet nemenquote:
Pardon? Die paashaas is een variant op mij!quote:
Ik zal de boodschap even droppen thuis.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow, ik wou eens een keer een dagje een rondje maken met de trein met hem. En dan zeggen dat ie z'n vriendinvrouwdinges ook maar mee moet nemen
jaja, ik ben subtiel
Sorryquote:Op woensdag 18 april 2007 20:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Pardon? Die paashaas is een variant op mij!![]()
Post je hier ook nog eens volop?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sorry. Neem je nu mijn paaseitjes in beslag?
Neuhquote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zegt jou meer als ze splinternieuw en heel mooi is en Anna heet?
Het zal me jeuken hoe die boot eruit ziet, voor mijn part zinkt 'iequote:Op woensdag 18 april 2007 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij snapt het ook echt niet he
De kleur, daar gaat het allemaal om
Mijn bootquote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuh.
[..]
Het zal me jeuken hoe die boot eruit ziet, voor mijn part zinkt 'ie.
Euhm, ja. Mensen hier zijn leukquote:
quote:
Hij was ook wel erg voorspelbaarquote:
Je zult verbaasd zijn hoe menens mijn uitspraak isquote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gelukkig zijn pinguins geen kuddedieren
Nah, ik was just kidding. Pinguins zijn wel lief.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef Pheno het volgende:
Je zult verbaasd zijn hoe menens mijn uitspraak is
Ehmmmquote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult verbaasd zijn hoe menens mijn uitspraak is
Daarom is het niet duidelijk hequote:Op woensdag 18 april 2007 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is niet geel en niet groen
en niet rood
Nee..dat is zo wreed dat alleen de paashaas dat zal doenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sorry. Neem je nu mijn paaseitjes in beslag?
ja gruwelijke gloeiende. Stom wijfquote:
Je wordt oud! Had je maar sneller moeten typenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja gruwelijke gloeiende. Stom wijf
Mijn grap
en net nu, op het briljanste moment OOIT, ga jij hem vernuecken
Nah, gewoonweg niet over doorgaan is prima.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EhmmmLaten we die complicaties even bewaren voor later op de avond?
Grmblquote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je wordt oud! Had je maar sneller moeten typen
quote:
Mits niet te heet, anders krimpen zequote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
Als pinguins vies zijn, kunnen ze dan ook in de wasmachine
cyaquote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga op huis aan mensen![]()
Tot morgen.
T is nog geen 9 uur hequote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tot morgen.
Lat0rzzquote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tot morgen.
oh, sorryquote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
hee
hoeven jullie niet ineens ALLEMAAL op te stappen hoor
Ik heb even wat moeite met mijn zelfbeheersing, posten is dan lastigquote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
hee
hoeven jullie niet ineens ALLEMAAL op te stappen hoor
Een flinke magneet werkt ookquote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb even wat moeite met mijn zelfbeheersing, posten is dan lastig.
Zou mijn telefoon weer sms-jes versturen als ik 'm uit het raam smijt of er een auto over laat rijden.
Misschien werkt een trein dan beterquote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef es70 het volgende:
Zou mijn telefoon weer sms-jes versturen als ik 'm uit het raam smijt of er een auto over laat rijden.
Beltegoed opwaarderenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien werkt een trein dan beter
Maar misschien is het ook wel een cool plan om je beltegoed op te waarderen
Als je je simkaart nog kunt vinden in het splitbed dan he
De prinses op de erwt?quote:
Klap met een moker waarschijnlijk ook wel, en die hebben we tenminstequote:
Dat ligt niet lekkerquote:
En het lucht heerlijk opquote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Klap met een moker waarschijnlijk ook wel, en die hebben we tenminste.
Rails, biels, stukje perron. De rest heet "splitbed". Vaak ten onrechte "ballastbed" genoemd trouwens.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Beltegoed opwaarderen. Met een abonnement
. Pat kan wel gewoon sms versturen (en ja, die heeft dus zo'n zelfde abo
).
Splitbed.
Is dat wel handig met zo'n wispelturig hormonenbommetje in huis?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Klap met een moker waarschijnlijk ook wel, en die hebben we tenminste.
Ik ben niet wispelturigquote:Op woensdag 18 april 2007 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat wel handig met zo'n wispelturig hormonenbommetje in huis?
PHteV!!!!!!!!!! MELDUUHHH!!!!
Ik dacht dat split veel fijner was dan die grote stenen bij het spoor...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rails, biels, stukje perron. De rest heet "splitbed". Vaak ten onrechte "ballastbed" genoemd trouwens.
[afbeelding]
Weet ik tochquote:
Treintopic deel 61quote:Op woensdag 18 april 2007 21:48 schreef Q. het volgende:
Treinennerds.
Och gut, er is er ook weer eentje op de rest van de wereld aangesloten hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 21:48 schreef Q. het volgende:
Treinennerds.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik toch
Is die _[0:::] nog herkenbaar?
Qquote:Op woensdag 18 april 2007 21:48 schreef Q. het volgende:
Treinennerds.
Maar goed dat Kuu er niet is nu, anders raakte ik echt het spoor bijsterquote:
Wat nou?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed dat Kuu er niet is nu, anders raakte ik echt het spoor bijster
Dit was zoooo voorspelbaarquote:
Oh ja, dat kan ik niet zijn geweest.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had het over een andere Kuu
eentje die hier in korte tijd een behoorlijk positieve reputatie opgebouwd heeft
Vrouw, leuk, tof, bierquote:
marqb1974quote:Op woensdag 18 april 2007 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
Is er nog bier dan? Of zijn ze al failliet?
Kierewietquote:Op woensdag 18 april 2007 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
marqb1974
het is tegenwoordig in om iets met de letter Q te doen
ik wordt er bijna Quierewiet van
dr_qrash!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
marqb1974
het is tegenwoordig in om iets met de letter Q te doen
ik wordt er bijna Quierewiet van
Best wel eigenlijkquote:
Vaker dan jijquote:Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef Q. het volgende:
Je komt toch niet vaker op Utreg Centraal he Fles?
ja, nu evenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef Q. het volgende:
Slechts 2x per dag hier.
dr_(q)uitslag, klinkt niet echt stoer eigenlijkquote:
Ik denk heul niet na over de vakantiequote:Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. En ik voelde me al niet optimaal
.
Ach, het qomt uit een goed hard, denken we maarquote:Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
dr_(q)uitslag, klinkt niet echt stoer eigenlijk.
6 weken is te doenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk heul niet na over de vakantie
en ineens, over 6 weken, heb ik zomaar 2 weken vrij
13? Net had je t nog over 19?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
6 weken is te doen.
Over dertien weken hoef ik 2 weken niet te werken, maar da's toch anders. En ook nog ver weg
.
Hoe weet jij nou dat Qutie goed hard isquote:Op woensdag 18 april 2007 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, het qomt uit een goed hard, denken we maar
Over 19 weken ga ik naar Londen, da's toch anders vrij dan 'vakantie'quote:
"Vrijer"?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Over 19 weken ga ik naar Londen, da's toch anders vrij dan 'vakantie'.
Ohhh, zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
harT
hoe klinkt 150+ weken geen vakantie gehad.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Over 19 weken ga ik naar Londen, da's toch anders vrij dan 'vakantie'.
Welterustenquote:
Jaquote:
Dat klinkt als 'die trein lijkt me een fijne om te koppen'quote:Op woensdag 18 april 2007 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
hoe klinkt 150+ weken geen vakantie gehad.
Dit is heul gevaarlijk he, wat je nu zegtquote:
Waaromquote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is heul gevaarlijk he, wat je nu zegt
Nou ja, over 16 weken heb ik 8 weken vrij. Of ik moet meteen weer aan het werk willenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat klinkt als 'die trein lijkt me een fijne om te koppen'.
Sorry Fles.
Ah okee, dan zijn we er weerquote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom. Er wordt door bepaalde mensen toch al gedacht dat ik er een vrijer heb zitten,
vast familiequote:Op woensdag 18 april 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, dan zijn we er weer
bepaalde mensen?![]()
Ik was er al hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, dan zijn we er weer
bepaalde mensen?![]()
O.a.quote:
Goed ideequote:
Nog best een tof ideequote:Op woensdag 18 april 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow, ik wou eens een keer een dagje een rondje maken met de trein met hem. En dan zeggen dat ie z'n vriendinvrouwdinges ook maar mee moet nemen
jaja, ik ben subtiel
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef Kuu het volgende:
Wat nou?
Laat die maar mooi daar blijvenquote:
Een bos bloemen?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:03 schreef Kuukske het volgende:
Ah, het eerste secretaressedag-cadeautje is in ontvangst genomen.
heel mooi gezegdquote:Op donderdag 19 april 2007 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Nee, de Yes
Maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
En wie van je collega's noem je nu een paard?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Nee, de Yes
Maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
Ehm, het tijdschrift?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:11 schreef marcb1974 het volgende:
En wie van je collega's noem je nu een paard?
Jazekerquote:
Bahquote:Op donderdag 19 april 2007 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
Stond weer met pech langs de weg, wegenwacht moest langskomen..
Kapotte radiatorslang zorgde voor een warme motor, en witte rook uit de uitlaat...
Hij heeft het getaped, en de auto staat nu in Amsterdam bij een garage om de slang te laten vervangen..
Gaat niet zo goed met je auto hequote:Op donderdag 19 april 2007 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
Stond weer met pech langs de weg, wegenwacht moest langskomen..
Kapotte radiatorslang zorgde voor een warme motor, en witte rook uit de uitlaat...
Hij heeft het getaped, en de auto staat nu in Amsterdam bij een garage om de slang te laten vervangen..
Mjaquote:Op donderdag 19 april 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bahen hij is maandag nog gerepareerd
Neequote:Op donderdag 19 april 2007 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met je auto he
Ik ken hetquote:Op donderdag 19 april 2007 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee
Bijna al 1900 euro uitgegeven aan dat kreng
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee
Bijna al 1900 euro uitgegeven aan dat kreng
Ach, enige pluspuntje: alles is straks vervangen mbt. de motor.. Dus steeds minder kan ophouden met werkenquote:
mjah.. heb in 4 jaar tijd... o.a. compleet nieuw voor- en achteuitlaat, catalysator, remblokken, remschijven, banden en kachel kunnen laten vervangenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, enige pluspuntje: alles is straks vervangen mbt. de motor.. Dus steeds minder kan ophouden met werken
Hij is heul niet bezitterigquote:Op donderdag 19 april 2007 07:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog best een tof idee. Zolang het je maar niet meer om de vrouwdinges dan de treinen te doen is dan, natuurlijk
.
Ik heb het binnen 3 maanden al, dus ben veel ergerquote:Op donderdag 19 april 2007 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah.. heb in 4 jaar tijd... o.a. compleet nieuw voor- en achteuitlaat, catalysator, remblokken, remschijven, banden en kachel kunnen laten vervangen![]()
Dit jaar eindelijk eens 'niets' bij de APK controle
Hoor ik bier?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is heul niet bezitterig![]()
welnee joh gekRondje cruisen, bierkens erbie
Is alleen niet zo veel aan in je eentje
Op de banden na is dat wel weer heel veelquote:Op donderdag 19 april 2007 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah.. heb in 4 jaar tijd... o.a. compleet nieuw voor- en achteuitlaat, catalysator, remblokken, remschijven, banden en kachel kunnen laten vervangen![]()
Dit jaar eindelijk eens 'niets' bij de APK controle
Ja, maar jij zit in de ICT, verdiend dus ook meerquote:Op donderdag 19 april 2007 10:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb het binnen 3 maanden al, dus ben veel erger![]()
Helaas welquote:Op donderdag 19 april 2007 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op de banden na is dat wel weer heel veel
Nou vooruit dan maar.quote:
Omdat ik in de ICT zit verdien ik meerquote:Op donderdag 19 april 2007 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit in de ICT, verdiend dus ook meer![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat ik in de ICT zit verdien ik meer
Verdien nog geen 1600 bruto per maand, dus weet niet of dat veel is?
Shit, je hebt me door!quote:
Regel jij die dagkaarten 1e klas?quote:welnee joh gekRondje cruisen, bierkens erbie
Is alleen niet zo veel aan in je eentje
Dat was vorig jaar, maar toen durfde je nietquote:
Heul welquote:Op donderdag 19 april 2007 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was vorig jaar, maar toen durfde je niet
Dit jaar weer tochquote:Op donderdag 19 april 2007 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar, maar toen durfde je niet
Overigens is een lentetoertje heul betaalbaar hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 10:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Heul wel. Alleen die stomme stage hield me tegen
.
Hm..valt me idd tegenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat ik in de ICT zit verdien ik meer
Verdien nog geen 1600 bruto per maand, dus weet niet of dat veel is?
ja, ik heb zoeen coca-cola koeltas waar 2 sixpacks (blikken 33 cl) in kunnenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:33 schreef JDude het volgende:
Oeh da's goed te doen ja!
Wel vantevoren biertjes kopen, anders betaal je je blauw aan laffe stationsbavaria.
Dat zegt iedereen jaquote:Op donderdag 19 april 2007 10:35 schreef Frutsel het volgende:
geen idee hoe oud je bent natuurlijk...
maar dacht juist dat ICT wel een lekker verdiend wereldje was
Dus das war einmal?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen jaMaar ik merk er bar weinig van
Huh? Dit jaar bestaan er ook 1e klas kaartjes jaquote:Op donderdag 19 april 2007 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die 1e klas kaartjes weer wel
Zie profielquote:Op donderdag 19 april 2007 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm..valt me idd tegen
geen idee hoe oud je bent natuurlijk...
maar dacht juist dat ICT wel een lekker verdiend wereldje was
Ook weer die goedkope bedoel ikquote:Op donderdag 19 april 2007 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Dit jaar bestaan er ook 1e klas kaartjes ja
Hm..vraag me dan wel af wat je d'r netto aan over houdt als je wat jonger bent...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zie profiel.
Het verdienen is vooral voor mensen die of veel werkervaring hebben, of een (veel) hogere opleiding hebben genoten (hbo/uni)
Oh, dat doe ik dus verkeerdquote:Op donderdag 19 april 2007 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
Het verdienen is vooral voor mensen die of veel werkervaring hebben, of een (veel) hogere opleiding hebben genoten (hbo/uni)
jobhoppen wil wel eens helpen... of gewoon 'vragen'...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik dus verkeerd
Ik heb EN veel werkervaring EN een universitair diploma. Maar het geld komt pas als je OF-OF hebt dus?
Hmmmmm....
Nee, je moet wel een passend diploma hebben hequote:Op donderdag 19 april 2007 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik dus verkeerd
Ik heb EN veel werkervaring EN een universitair diploma. Maar het geld komt pas als je OF-OF hebt dus?
Hmmmmm....
Mooi, is dat ook opgelost. In geval van nood zijn er vast wel NS-stations nabij een supermarktquote:Op donderdag 19 april 2007 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, ik heb zoeen coca-cola koeltas waar 2 sixpacks (blikken 33 cl) in kunnen
Ook zoiets ja. Als je aan het studeren bent houdt iedereen je voor dat dat JUIST niet belangrijk is, dan je met een diploma AAAAAAAAAAALLES kan, "omdat het toch maar om het werk- en denkniveau gaat". EN dat geloof je dan, want je weet niet beter, en dan blijkt dat gewoon van A tot Z gelogen te zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 10:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, je moet wel een passend diploma hebben he
Het is dus niet zo dat ik een beetje jullie ga lopen voeren en in dienst neem als betaald gezelschap of zo he, omdat ik er in me eentje niks aan vindtdtdquote:Op donderdag 19 april 2007 10:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi, is dat ook opgelost. In geval van nood zijn er vast wel NS-stations nabij een supermarkt.
Rond de 1250 euro ongeveer.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm..vraag me dan wel af wat je d'r netto aan over houdt als je wat jonger bent...
ik raak nog altijd een derde kwijt ofzo...![]()
Welneen, ik snap heus wel dat je er gewoon graag een mede-fanaat (zij het nogal een newbie) en de charmante Kuukske bij wilt hebbenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is dus niet zo dat ik een beetje jullie ga lopen voeren en in dienst neem als betaald gezelschap of zo he, omdat ik er in me eentje niks aan vindtdtd![]()
Nee okee, dan hebben we dat ff helder
Mais oui!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Charmant.
Mooi danquote:Op donderdag 19 april 2007 11:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Welneen, ik snap heus wel dat je er gewoon graag een mede-fanaat (zij het nogal een newbie) en de charmante Kuukske bij wilt hebben.
Ga jij eens bier halenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Charmant.
Straks, boodschappen doen. Er is alweer een kratje doorheenquote:
Ik heb het nut ook nog niet door. Volgens mij kun je er op een MSN 1.0 achtige wijze ouwehoeren met mensen die op dat moment toevallig ook in hun GMail-box loerenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar weet iemand nou hoe de Gmail chat werkt? Ik ben echt een IT-er van lik-me-kutje
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nog niet eens een kwart dus...
maar ja, vetpot is het idd nie
Net zoiets als dat kut hyves dus. Een oplossing voor een probleem wat niet bestaat. Nee bedanktquote:Op donderdag 19 april 2007 11:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb het nut ook nog niet door. Volgens mij kun je er op een MSN 1.0 achtige wijze ouwehoeren met mensen die op dat moment toevallig ook in hun GMail-box loeren.
Waarom chatten via Gmail als je gewoon kan mailen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Net zoiets als dat kut hyves dus. Een oplossing voor een probleem wat niet bestaat. Nee bedankt
omdat iemand vindt dat dat handiger/fijner/beter is.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom chatten via Gmail als je gewoon kan mailen.
Aha. Die iemand is toe aan een biertje.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
omdat iemand vindt dat dat handiger/fijner/beter is.
Met natuurlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
M&M's met of zonder pinda's?
Die zijn het lekkerstquote:
Nee, aan een klap op zijn hoofd met een grote houten hamerquote:Op donderdag 19 april 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aha. Die iemand is toe aan een biertje.
Na genoeg bier voelt het bij die persoon ook alsof die een klap met een hamer heeft gehad.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, aan een klap op zijn hoofd met een grote houten hamer
zonde van het bierquote:Op donderdag 19 april 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Na genoeg bier voelt het bij die persoon ook alsof die een klap met een hamer heeft gehad.
Goed punt heb je daar Flash.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
zonde van het bier
En een houten hamer is goedkoper
Wil je er een paar aangooien?quote:
Nouja, ik ben nu wel door een deel van m'n klusjes heen.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:49 schreef Sjowhan het volgende:
Hij doet het weer, en dat is iig. iets wat ik wilde zien
Kom maar deze kant op dan, heb hier nog wel het e.e.a.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ik ben nu wel door een deel van m'n klusjes heen.
Nah, ik maak af waar ik mee bezig ben en over 35 minuutjes mag ik naar huisquote:Op donderdag 19 april 2007 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
Kom maar deze kant op dan, heb hier nog wel het e.e.a.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, ik maak af waar ik mee bezig ben en over 35 minuutjes mag ik naar huis
Dus dan doe ik niets meer voor niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |