welke opleiding?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:18 schreef dialMforMonkey het volgende:
aah ok. In principe is aanmelden + betalen genoeg om ervan uit te gaan dat je bent aangenomen bij H.R.? Niet dat ik dadelijk al 2 maanden voor een kamer betaal en in September blijkt dat ze me niet geschikt oid vinden.
true, beste idee idd.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:51 schreef Siegfried het volgende:
Geen idee, maar er bestaat een mogelijkheid dat er een Numerus Ficsus op de opleiding zit. Dan wordt je dus niet zomaar aangenomen
Bel ze even en je weet het![]()
Dan ben ik wel benieuwd met wie je hebt gesprokenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef leonieke het volgende:
Yups peercoaching![]()
En is dat verplicht? Hoe worden mensen 'overtuigd' om dat te doen? Ik bedoel: voor de hogere jaars is dat toch een extra belasting. Worden zij daarvoor beloond?
Ik moet mijn papieren er eens op nakijken op het werk. Ik weet gewoon dat ik heel weinig begrepen heb van zijn uiteenzetting maar dat kwam door het accent en het feit dat ik niet vooraan zat.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd met wie je hebt gesproken(Etienne? Marco?)
De tutoren worden betaald ja. En het is vrijwillig. Ik heb er dit jaar veel gebruik van gemaakt en volgend jaar wil ik zelf tutor zijn. Mja overtuigd... Ik dacht dat je er ook studiepunten voor kreeg maar ik weet zeker dat je betaald krijgt. En het is gewoon iets wat 'in' je moet zitten denk ik. Ik ken genoeg klasgenoten die er zelf wel veel gebruik van maakten maar het niet terug wil doen voor de komende eerstejaars.
21+ toelatingsexamen, ik had nog geen vooropleiding.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Sinds wanneer heeft CMD weer een toelatingsexamen?
Overigens kan je dan mooi mijn plekje innemen, als het een beetje meezit, switch is vanaf 4 juli naar de KABK (Grafisch Ontwerpen),CMD.
En ze gaan inderdaad naar Coolhaven, bouw is volop bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |