abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48491711
Volgens Burgerlijkwetboek 3 artikel 90 lid 1:
Levering geschied op het moment dat het artikel in handen is van de verkrijger.
Ik heb geen artikel en dus is Conrad nog steeds verantwoordelijk hiervoor. Dat ze een derde inschakelen om het te leveren in niet mijn probleem.
Maar ik heb ook gehoord dat het NIET bij de buren mag worden afgegeven tenzij anders vermeld...en Selektvracht zegt het tegenovergestelde.
  donderdag 19 april 2007 @ 09:22:47 #52
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_48492331
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:15 schreef JoeDank het volgende:
Er staat me iets van bij dat je bij Conrad een keuze hebt om het verzekerd te laten versturen. Dan zou er eventueel iets over de levering in de voorwaarden kunnen staan waar TS bij aankoop mee accoord is gegaan. Maar dat weet ik niet zeker.
Voorwaarden gaan nooit boven wet. Gelukkig neit zeg, dan zou ik alle leveringsvoorwaarden van alle bedrijven waar ik zaken mee doe moeten gaan kennen brrr.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_48493393
Ik heb met Conrad gebeld die zeiden: stuur maar een brief. Dus heb een ingebrekestelling brief en email gemaakt. Politie zei dat ik met Conrad contact op moest nemen maar ik kon geen aangifte doen want ik was niet de benadeelde.
pi_48493491
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb met Conrad gebeld die zeiden: stuur maar een brief. Dus heb een ingebrekestelling brief en email gemaakt. Politie zei dat ik met Conrad contact op moest nemen maar ik kon geen aangifte doen want ik was niet de benadeelde.
Maar je heb dus ook nog niks van je buurman gehoord dat die die maat heeft gebelt voor het pakketje.
Wat een lame buren heb je dan zeg pff
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
  donderdag 19 april 2007 @ 10:12:04 #55
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_48493570
quote:
Op donderdag 19 april 2007 09:22 schreef Brupje het volgende:

[..]

Voorwaarden gaan nooit boven wet. Gelukkig neit zeg, dan zou ik alle leveringsvoorwaarden van alle bedrijven waar ik zaken mee doe moeten gaan kennen brrr.
Voorwaarden gaan wél boven regelend recht. Ze gaan alleen niet boven dwingend recht. Het is dus wel slim om de leveringsvoorwaarden altijd even snel langs te lopen. Zeker wanneer je zelf niet als consument maar als eenmanszaak handelt, dan is er bijna geen dwingend recht en zijn leveringsvoorwaarden zeer snel wél geldig!
pi_48493617
Nou het blijkt nu dat de buurman zelf heeft getekend. Tenminste zijn naam staat erop zei Selektvracht dus of hij staat keihard te liegen of iemand anders heeft voor hem getekend.
  donderdag 19 april 2007 @ 10:26:01 #57
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48494008
gelukkig heb ik buren die altijd netjes de pakjes voor me aannemen (toch aan beide kanten uitkeringtrekkers ) en ze bellen altijd netjes even aan als ik thuis ben
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 19 april 2007 @ 10:26:34 #58
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_48494026
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou het blijkt nu dat de buurman zelf heeft getekend. Tenminste zijn naam staat erop zei Selektvracht dus of hij staat keihard te liegen of iemand anders heeft voor hem getekend.
Is niet jouw probleem. Jouw naam staat er niet op, dus laat Selektvracht maar achter die buurman aangaan. Stuur gewoon die ingebrekestelling naar Conrad, dan is dat in elk geval gebeurd.
pi_48494065
Hier komt het ook regelmatig voor dat pakketjes bij de buren, soms zelfs wel 4 huizen verder worden afgegeven; we kunnen hierin wel van de buren opaan Het is wel vervelend als er door de bode geen bericht achtergelaten wordt van waar het pakket is afgeleverd.
Zo was er in onze vakantie iets afgeleverd bij één van de huizen verder in de straat en wij hadden geen berichtje gehad....staat het bij hun te staan...ook nog een week nadat we terug waren.
pi_48494131
zolnag jij er niet voor getekend hebt, is het niet jouw probleem

maar zo te zien heeft de buurman het wel.

ik zou met deze info (handtekening v.d. buurman) nog eens naar hem toegaan, en het rustig uitleggen.
geeft hij geen krimp, dan nog even melden voordat je weggaat dat je contact op gaat nemen met de politie.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_48494134
Vandaag wordt er voor de 2de keer een pakketje via GLS afgeleverd; kunnen ze daar op kantoor niet aangeven welk dagdeel ze komen; kan ik de hele dag thuisblijven, getver....
Ik neem aan dat ze wel een dagplanning hebben...als ik erover bel, kunnen ze toch wel een indicatie geven?
  donderdag 19 april 2007 @ 10:33:12 #62
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48494238
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Volgens Burgerlijkwetboek 3 artikel 90 lid 1:
Levering geschied op het moment dat het artikel in handen is van de verkrijger.
Ik heb geen artikel en dus is Conrad nog steeds verantwoordelijk hiervoor. Dat ze een derde inschakelen om het te leveren in niet mijn probleem.
Maar ik heb ook gehoord dat het NIET bij de buren mag worden afgegeven tenzij anders vermeld...en Selektvracht zegt het tegenovergestelde.
Staat het in het BW gewoon met geschied i.p.v. geschiedt?

TNT doet dat trouwens ook wel. Bij de buren afleveren. Staat ook op hun site.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  donderdag 19 april 2007 @ 10:34:39 #63
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_48494279
Lekkere buurt daar trouwens.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 19 april 2007 @ 10:35:50 #64
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_48494311
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:13 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Al 10x gezien zo'n topic.
Kan nooit teveel over gesproken worden, want ook ik vind het verschrikkelijk dat mijn pakketjes steeds bij de buren worden afgeleverd. Weet ook niet hoe ik dat moet stop zetten.
Is bij mij wel altijd goed gegaan, maar toch
pi_48494821
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:35 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:

[..]

Kan nooit teveel over gesproken worden, want ook ik vind het verschrikkelijk dat mijn pakketjes steeds bij de buren worden afgeleverd. Weet ook niet hoe ik dat moet stop zetten.
Is bij mij wel altijd goed gegaan, maar toch
Vragen of ze (de versturende partij) er 'Alleen huisadres' op willen zetten. In principe hoort de bezorger daar naar te luisteren (TNT iig, rest weet ik niet).
pi_48495598
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Dit ga ik ook even volgen.
Onze postbode heeft de vervelende gewoonte om pakketjes in de schuur achter te laten als wij niet thuis zijn. Ook als het om pakketjes gaat waar voor getekend moet worden. Ik heb hem daar al meerdere malen op aangesproken maar hij blijft het doen omdat 'dat wel kan in zo'n dorp' maar ik zie het nog wel een keer mis gaan.
elke keer als je een pakket verwacht en het wordt niet normaal geleverd, even bellen dat je het nooit ontvangen heb. Op den duur wordt die postbode als dief gekenmerkt.
pi_48495945
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:50 schreef samara het volgende:
Selektvracht is tien keer niks. Ik heb het ook een keer gehad.
Digitale camera besteld van > 200 euro gaan die gasten het afleveren bij de buren. Ook géén briefje in de bus. Totdat buurjongetje kwam met pakket, ik stomverbaasd het pakketje aangenomen.
Later gebeld met Selektvracht te Amsterdam om mijn beklag te doen, maar die hork die daar werkt en zich "chef"noemt mogen ze van mij aan de hoogste boom ophangen. Zoooo onbeschoft!

Ik had ook nog een klacht ingediend bij Selektvracht maar nog nooit wat van gehoord!

Sindsdien heb ik me voorgenomen om minder te bestellen maar ja.....
Je had niet bij Selektvracht moeten klagen maar bij wie je het had besteld. Die is uiteindelijk klant van Selektvracht.
pi_48496038
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Het toe laten faxen en naar de buurman toe. Lukt het niet dan Conrad aanschrijven.
  Moderator donderdag 19 april 2007 @ 11:29:24 #69
18653 crew  D.
pi_48496095
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Jawel, TS besteld iets, conrad moet dan zorgen dat ze het bij TS laten leveren.
Dat hebben ze niet gedaan.
Precies

Zolang TS niet heeft getekend ligt de verantwoordelijkheid bij Conrad en hun vervoerder.
pi_48498241
Toch altijd zo lullig dat bedrijven het probleem bij de koper gaan leggen, zolang het hen maar geen geld kost...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 19 april 2007 @ 15:21:10 #71
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48502102
Ik heb hetzelfde gehad. Ook met Selektvracht. Pakketje aangenomen door buren, pakketje pleite. Bedrijf waar de bestelling van was, wilde een aangifte. Politie kon geen aangifte doen, maar wel een melding van verduistering. Die opgestuurd + brief met uitleg erbij en ik heb een nieuw pakketje ontvangen.
pi_48502203
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:21 schreef Yoni het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad. Ook met Selektvracht. Pakketje aangenomen door buren, pakketje pleite. Bedrijf waar de bestelling van was, wilde een aangifte. Politie kon geen aangifte doen, maar wel een melding van verduistering. Die opgestuurd + brief met uitleg erbij en ik heb een nieuw pakketje ontvangen.
het zal ook uiteindelijk wel goedkomen maar dat duurt altijd zo lang! ik wil mijn helicoptertje!!
pi_48509871
Selektvracht is verschrikkelijk, heeeele slechte ervaring mee, NOOIT meer. Beweren dat ze geweest zijn (zonder briefje in de brievenbus??), of overdag komen (tot 3 keer aan toe) terwijl je 's avond hebt doorgegeven.
  donderdag 19 april 2007 @ 20:27:29 #74
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_48513772
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Alhoewel ik vaak hoor dat de politie geen aangifte wil opnemen, terwijl er sprake is van een strafbaar feit (en ze dus verplicht zijn aangifte op te nemen), ben ik het in dit geval wel met ze eens.

Het enige dat jij weet is dat jouw overeenkomst niet is nagekomen. Voor het overige heb je nergens mee te maken. Kortom, wend je tot de leverancier wanneer de leveringsdatum is gepasseerd, anders niet.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  vrijdag 20 april 2007 @ 08:20:31 #75
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_48528222
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:49 schreef MevrRustblusser het volgende:
Selektvracht is verschrikkelijk, heeeele slechte ervaring mee, NOOIT meer. Beweren dat ze geweest zijn (zonder briefje in de brievenbus??), of overdag komen (tot 3 keer aan toe) terwijl je 's avond hebt doorgegeven.
Tja... het is een bedrijf dat voor het grootste gedeelte draait op arbeidsongeschikten en dergelijke die een beetje willen bijklussen.
Prutsers zijn het.. echt waar...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_48528321
Selektvracht
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:51:16 #77
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_48534661
Ik vraag me af waarom dat je buren niet aangepakt worden nu..
Trotse mamma :)
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:25:03 #78
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_48535758
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toch altijd zo lullig dat bedrijven het probleem bij de koper gaan leggen, zolang het hen maar geen geld kost...
dat zijn bedrijven!!! geld geld geld
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_48535871
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:51 schreef mel723 het volgende:
Vragen of ze (de versturende partij) er 'Alleen huisadres' op willen zetten. In principe hoort de bezorger daar naar te luisteren (TNT iig, rest weet ik niet).
Ook daar trekt Selektvracht zich geen hol van aan.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_48558488
Ik heb afgelopen donderdag een officiele klachtbrief naar Conrad gemaild en op de post gedaan met enkele wetsartikelen en hun eigen algemene voorwaarden geqoute, ik kreeg deze mail terug:
Geachte heer Franconi,

In uw e-mail aan de directie liet u ons weten niet tevreden te zijn over de
dienstverlening van Conrad Electronic Benelux B.V.
Uw bestelling is afgeleverd bij uw buren, een procedure die standaard is bij
Selekt Vracht, en die door veel mensen als prettig wordt ervaren.
Uw buren hebben uw bestelling niet aan u overhandigd. Daar bent u als besteller
inderdaad niet verantwoordelijk voor. Wij zullen dan ook het artikel zonder
kosten opnieuw naar u versturen. Uw buren echter zijn wel de verkrijger van uw
bestelling. De factuur zal dan ook aan hen worden gericht.

Wij bieden onze excuses aan voor het ontstane ongemak.
pi_48558549
Bewijs maar eens dat je buren hebben getekend om het pakje bij jou af te leveren
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_48561016
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 23:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uw buren echter zijn wel de verkrijger van uw bestelling. De factuur zal dan ook aan hen worden gericht.
Heel clevere zet van Conrad
Kom er maar eens op. En eigenlijk zo logisch als wat.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_48561167
Ja, erg strakke aktie van Conrad (wist wel dat die TVP ergens goed voor was)

Ben benieuwd of dat pakketje zo opeens supermagisch van je buren bij jou terechtkomt. Zou ik niet intrappen.
pi_48561344
Kunnen we binnenkort een radiografischbestuurbarehelicopterwedstrijdje verwachten bij TS op het veldje, TS tegen z'n buren?
.
pi_48564666
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:59 schreef r_one het volgende:
Kunnen we binnenkort een radiografischbestuurbarehelicopterwedstrijdje verwachten bij TS op het veldje, TS tegen z'n buren?
Ja ik own zijn kont zwaar time
pi_48564679
Misschien krijg ik em nu wel 3x :S
1 keer van de buurman terug( hij zei dat hij hem terug zou geven nadat gister bleek dat hij em aan zijn neefje had gegeven )
1 keer van conrad nieuw toegestuurd waar ik voor moest betalen
1 keer can conrad nieuw maar kosteloos...

Ik heb em gister dus opgehaald en ik denk dat dat die versie is waar ik eigenlijk nog voor moest betalen maar ze zoeken het maar uit. De buurman mag em houwe!
pi_48564779
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:16 schreef OxygeneFRL het volgende:

1 keer van de buurman terug( hij zei dat hij hem terug zou geven nadat gister bleek dat hij em aan zijn neefje had gegeven )
Last van geheugenverlies die buurman?
pi_48564801
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Last van geheugenverlies die buurman?
Nee die vent steelt waar je bijstaat..maar toen het woordje politie viel heeft hij zich bedacht blijkbaar.
pi_48569488
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:30 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee die vent steelt waar je bijstaat..maar toen het woordje politie viel heeft hij zich bedacht blijkbaar.
Ik zou alsnog aangifte doen van diefstal / verduistering.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_48572046
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:30 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Ik zou alsnog aangifte doen van diefstal / verduistering.
Ja dat wilde ik al doen maar dat kon ik niet doen want ik was niet de benadeelde.
pi_48572588
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja dat wilde ik al doen maar dat kon ik niet doen want ik was niet de benadeelde.
Correct. Jij hebt het pakket nooit verkregen, dus was/bent geen eigenaar, dus ook niet de benadeelde. En de buurman heeft niet jouw geld verduisterd, maar een pakket waar rechtens Conrad eigenaar van is/was.
.
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:58:06 #92
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_48574758
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:30 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Toch raar dat zoiets automatisch bij de buren wordt afgeleverd. Wie zegt dat je iets ophebt met je buren? Het kunnen wel vreemden voor je zijn. Daarbij kunnen het ook nog eens criminelen zijn. Je gaat een waardeartikel op straat toch ook niet afgeven aan een vreemde? Hoogstmerkwaardig dat een bezorger daarmee wegkomt. Als ik een webwinkel zou hebben zou dat een reden voor me zijn om voor een andere vervoerder te kiezen. Een product moet afgeleverd worden aan de persoon die erom gevraagd heeft of het gaat maar retour.

Gaaf helicoptertje trouwens. Die wil ik ook!
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_48575125
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:58 schreef Mister1977 het volgende:
Toch raar dat zoiets automatisch bij de buren wordt afgeleverd. Wie zegt dat je iets ophebt met je buren? Het kunnen wel vreemden voor je zijn. Daarbij kunnen het ook nog eens criminelen zijn. Je gaat een waardeartikel op straat toch ook niet afgeven aan een vreemde? Hoogstmerkwaardig dat een bezorger daarmee wegkomt.
Ik zal het voor je spellen:
S-E-L-E-K-T-V-R-A-C-H-T
quote:
Gaaf helicoptertje trouwens. Die wil ik ook!
Misschien kun je die van de buurman van TS wel (over)kopen voor een prikkie
.
  zaterdag 21 april 2007 @ 17:52:03 #94
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_48576020
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:14 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik zal het voor je spellen:
S-E-L-E-K-T-V-R-A-C-H-T
Ze zullen wel een stuk goedkoper zijn dan de concurrenten.
quote:
Misschien kun je die van de buurman van TS wel (over)kopen voor een prikkie
Iets zegt me dat ik dan financieel flink genaaid ga worden.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zaterdag 21 april 2007 @ 18:31:52 #95
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_48576916
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:58 schreef Mister1977 het volgende:
Toch raar dat zoiets automatisch bij de buren wordt afgeleverd. Wie zegt dat je iets ophebt met je buren? Het kunnen wel vreemden voor je zijn. Daarbij kunnen het ook nog eens criminelen zijn. Je gaat een waardeartikel op straat toch ook niet afgeven aan een vreemde?
Mee eens. Het is uitermate klantonvriendelijk en daarom doe ik alleen maar zaken met webwinkels die uitsluitend op het gegeven huisadres afleveren.
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_48577616
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dan heb je een - overigens niet zeldzame - luie agent getroffen. Ze zijn namelijk verplicht om een aangifte op te nemen. En in dit geval kun jij namens Conrad aangifte doen.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_48636852
Het wordt tijd dat ze hier eens een keer wat aan gaan doen.
Heb ook zo vaak gehad dat mijn pakketje bij de buren geleverd werd, soms zelfs zonder briefje in m'n brievenbus.
Dat is toch te gek voor woorden.
Gelukkig waren de buren erg aardig en netjes.

Ben benieuwd hoe dat zou gaan op mn nieuwe adres.
Op een flat is het toch meer iedereen voor zichzelf, gelukkig woont er een vrouwtje van 50+ naast me dus ik denk dat dat wel goed zit.
pi_48638620
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:31 schreef csar het volgende:
[..]
Mee eens. Het is uitermate klantonvriendelijk en daarom doe ik alleen maar zaken met webwinkels die uitsluitend op het gegeven huisadres afleveren.
Zijn die er dan?
Bezorging gebeurt bijna altijd door TNT of Selektvracht, en die leveren beide bij de buren af als je niet thuis bent, of er nou "Alleen huisadres" op staat of niet.
pi_48639087
Ik had ze dit mailtje gestuurd:
Goedendag,
Ik heb enkele dagen geleden een conflict met jullie gehad betreffende een
bestelling van mij die bij de buren is afgeleverd door Selektvracht. Gelukkig is
het uiteindelijk allemaal goed gekomen maar ik wilde bij deze toch even laten
weten dat ik door deze hele situatie heb besloten geen zaken meer met jullie
webshop te willen doen aangezien jullie een contract hebben met een postorder
bedrijf welke zomaar een bestelling bij vreemden achterlaat ipv bij de
verkrijger. Ik heb door deze situatie veel gezeik gekregen met mijn buren. Ik
heb de afgelopen tijd mijn verhaal op meerdere fora geplaatst en allemaal
spreken ze er schande van dat Selektvracht niet gewoon na 2 maal proberen het
pakket bij een DHL servicepoint of postkantoor afleverd.

Met vriendelijke groet,
Erwin Franconi

Reactie:
Geachte heer Franconi,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Uiteraard bent u vrij om al dan niet te bestellen bij ons. De werkwijze van
Selektvracht spreekt veel mensen aan omdat zij op deze manier over het algemeen
snel het pakket in huis hebben, ook al is er niemand thuis om het aan te nemen.
Zij hebben geen zakelijke contacten met de TPG waardoor afleveren op het
postkantoor geen optie is. Het zijn tenslotte concurrenten. Wanneer u niet via
Selektvracht geleverd wil hebben kunt u bij uw bestelling aangeven dat u het
naar een DHL servicepunt gestuurd wil hebben. Dan gaat het daar meteen naartoe
en kan u het daar afhalen wanneer u dat wenst. Bovendien kunt u ook aan ons
doorgeven dat u niet wil dat het bij uw buren wordt afgegeven. Wij vermelden dit
dan bij uw adresgegevens. Zoals u leest zijn er meerdere mogelijkheden om de
bestellingen zonder uw buren bij u te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Petra de Jong
Customer Contact Center
Conrad Electronic Benelux B.V.
pi_48640874
Ik vind dat ze het netjes oplossen bij Conrad. Ben vooral benieuwd of je nog wat van je buurman gaat horen, de eikel.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')