Poepen?? Oh, dat heb ik niet. Ik krijg er altijd jeuk van. Maar neem van mij aan dat zoiets schrijven nog veel erger is dan ze lezenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:57 schreef Gellius het volgende:
Ik moet altijd zo enorm poepen van dit soort tekstjes.
quote:Een andere rode draad doorheen het werk is het thema van de zelfreiniging. Ventilatoren, filters, ventilatieroosters, sproeiers, zuigmonden, uitlaatkleppen, schapenvachten, ... zorgen ervoor dat de kunstwerken inwendig worden gereinigd. Het begrip 'schoonheid' wordt op een poëtische manier onderzocht.
Hihi.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef Lienekien het volgende:
Zie je al voor je dat Claudia voortdurend haar vriendje zo aankijkt tijdens een gesprek over het boodschappenlijstje voor het weekend? Met die handen ook in die pose, hè?
het zou schitterend staan bij de karl-kraus-look. Misschien moet die even laten zien aan de grieken, claudia. Misschien spreekt het hen wel aan.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef Lienekien het volgende:
Zie je al voor je dat Claudia voortdurend haar vriendje zo aankijkt tijdens een gesprek over het boodschappenlijstje voor het weekend? Met die handen ook in die pose, hè?
Je, goed idee Lienekien!!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik met iemand samen je werk eens goed bekijken. Denk hardop na over wat je 'ziet' en laat die ander jou kritisch bevragen (over hoe je ideeën komen, wat je inspireert, welke materialen je aanspreken, hoe het proces van schilderen gaat) en ook zeggen wat hij of zij 'ziet'. Misschien kom je dan verder dan in je eentje.
Die doet tegenwoordig meer aan deze look:quote:Op donderdag 19 april 2007 11:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
het zou schitterend staan bij de karl-kraus-look. Misschien moet die even laten zien aan de grieken, claudia. Misschien spreekt het hen wel aan.
Ik heb toch sterk de indruk dat ze hier de wenkbrauwen even optrekt.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Deze wenkbrauwen vind ik eng ja:
[afbeelding]
Vooral haar rechter, links voor de kijkers.
Ik hou niet van wenkbrauwen met haakse hoeken, brrr
Nu ja, ik zag geen rimpeltje of andere tekenen van een spierbeweging...quote:Op donderdag 19 april 2007 11:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb toch sterk de indruk dat ze hier de wenkbrauwen even optrekt.
Neu. Waarschijnlijk is hij mijn gezeur ('Schatje, welk kapsel zou mij leuk staan?') een beetje zat.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:10 schreef Gellius het volgende:
De griek kijkt wel een beetje verstoord overigens. gestopt met roken oid?
Lo-pe-ra-mi-de.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:18 schreef JAM het volgende:
I'm fucked. Can't get out. 't Is weer eens zover, ik heb weer de schijterij.
Ik heb voor vanavond de hutspot uit de vriezer gehaald.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:37 schreef Gellius het volgende:
Winterse kost!
Hey, tof.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik maak een editie van De historie van Alexander de Grote in de druk van Gheraert Leeu uit 1477: het eerste in het Nederlands gedrukte boek met een niet-liturgisch onderwerp -- de eerste gedrukte Nederlandse literatuur, zeg maar. En daar dan dus een editie van, om het toegankelijk te maken voor scholieren, studenten en geïnteresseerde leken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |