Jij bent dus eigenlijk gewoon zoeen expert in zoenen ?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ga zo hard als t nodig is
vaak draai k niet eens rondjes man
whehehehehehe jasper tochquote:
Oshiroquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:50 schreef nijnja het volgende:
zoiets, maar dan met rechte lijnen enzoen dan ook echt alles weg, wat binnen het witte is is weg
Nu mčt Dapjequote:
[/arrogancemode] ik heb serieus veel complimentjes gehad over mijn manier van zoenen (mits ik om diegene gaf niet zomaar random in een disco ofzoquote:Op woensdag 18 april 2007 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij bent dus eigenlijk gewoon zoeen expert in zoenen ?![]()
Dat hoeft ook niet ja, rondjes zijn zoo 1998![]()
Niet poepen, ik durf heb het tenminstequote:
Niets is hier privéquote:
Dapjequote:
en wat is t probleem dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:50 schreef nijnja het volgende:
zoiets, maar dan met rechte lijnen enzoen dan ook echt alles weg, wat binnen het witte is is weg
ah ik niet.quote:
klopt! ik heb al heul lang geen afwisselingquote:
Zundappquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
[/arrogancemode] ik heb serieus veel complimentjes gehad over mijn manier van zoenen (mits ik om diegene gaf niet zomaar random in een disco ofzo(die ene keer dat dat voor kwam) [arogancemode]
zo we kunnen weer
Uiteraard ben ik een expert in zoenen jeweettstst
Doe daar eens wat aan danquote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
klopt! ik heb al heul lang geen afwisseling
Nah niets, maar tis gwoon apart/raar dat is wat ik bedoel met lelijkquote:
Je buurvrouw naakt in de gordijnen, dat is pas raarquote:Op woensdag 18 april 2007 18:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nah niets, maar tis gwoon apart/raar dat is wat ik bedoel met lelijk
Zegt me nog geen fuck eerlijk gezegdquote:
Afwisseling is goed totdat een van de 2 erachter komt.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
klopt! ik heb al heul lang geen afwisseling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |