Ik heb (nog steeds) geen digi camera, en met cam wordt het kutbeeld, ik wil het best proberen maar niet achteraf gaan zeiken over de kwaliteit ofzo (geldt voor iedereenquote:
Die heb je zeker nietquote:
does even tegen me praten op msn ?quote:
quote:
Nee? voeg mij nog s toe dan jaspervani @ msn.comquote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
does even tegen me praten op msn ?(ohja sta offline weergeven jheweettstst, want jij hebt mn nieuwe msn nog niet tocch?)
quote:
die maken er op zijn minst geen fotos van.. en die praten ook niet over hun toerentallenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:06 schreef liiszle het volgende:
[..]
niets puberaals aan, zelfs opa's en oma's doen t.
Nee, aangezien 2 rpm niet het vermelden waard is. En ze weten niet hoe ze met digi cams om moet gaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
die maken er op zijn minst geen fotos van.. en die praten ook niet over hun toerentallen
Je bent gewoon jaloers, jij hebt nog nooit gezoendquote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
die maken er op zijn minst geen fotos van.. en die praten ook niet over hun toerentallen
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef Agorias het volgende:
[..]
Nee, aangezien 2 rpm niet het vermelden waard is. En ze weten niet hoe ze met digi cams om moet gaan.
Argumenten verworpen, u bent de zwakste schakel, tot ziens!
iddquote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, jij hebt nog nooit gezoend![]()
Okequote:
Hoiquote:
mijn opa en oma weten donders goed hoe een digicam werkt.. dus je laatste argument is een beetje zinloosquote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef Agorias het volgende:
[..]
Nee, aangezien 2 rpm niet het vermelden waard is. En ze weten niet hoe ze met digi cams om moet gaan.
Argumenten verworpen, u bent de zwakste schakel, tot ziens!
quote:
ik wil alleen zn kat.quote:
Ruige action fotoquote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/DSC01231.jpg
t enige wat ik kan vinden
das dus al ruim 1.5 jaar geleden dan heaquote:
Waarom vraag je aan ons wat je beeldscherm doetquote:
wow close upquote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
[afbeelding]
t enige wat ik kan vinden
waar maken we fotos?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Gewoon stiekem zoenenquote:
Oh, echtquote:Op woensdag 18 april 2007 19:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom vraag je aan ons wat je beeldscherm doet
nee.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lis hoi, zullen wij gaan skypen ?
Ja ik ben weer erg vervelend, heb zojuist mn nieuwe rooster gekregen, die lui zijn niet helemaal wijs geloof ik, 9-5quote:
Jaa nou okeequote:Op woensdag 18 april 2007 19:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
das dus al ruim 1.5 jaar geleden dan hea
whehehehquote:
Oke, dan praten RJ en ik wel met een ander lisquote:
kijk is naar de datumquote:
Dat is toch best erotischquote:
Stel je niet aanquote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja ik ben weer erg vervelend, heb zojuist mn nieuwe rooster gekregen, die lui zijn niet helemaal wijs geloof ik, 9-5
Da is dan alleen de woensdag, de rest van de dagen zit ik al van 8 - half 5 (half 8 - 5 van huis weg)
was ie nietquote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaa nou okeeAls de relatie toch al naar de kloten is
![]()
primaquote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oke, dan praten RJ en ik wel met een ander lis![]()
Dat is ook leukquote:
Daarom zeg ik het zo, als ik me aanstel had ik het anders geformuleerdquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het zo, als ik me aanstel had ik het anders geformuleerd
pruciesquote:
yupquote:Op woensdag 18 april 2007 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Daarna wel of is hij er nooit achter gekomen ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |