Jij bent dus eigenlijk gewoon zoeen expert in zoenen ?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ga zo hard als t nodig is
vaak draai k niet eens rondjes man
whehehehehehe jasper tochquote:
Oshiroquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:50 schreef nijnja het volgende:
zoiets, maar dan met rechte lijnen enzoen dan ook echt alles weg, wat binnen het witte is is weg
Nu mčt Dapjequote:
[/arrogancemode] ik heb serieus veel complimentjes gehad over mijn manier van zoenen (mits ik om diegene gaf niet zomaar random in een disco ofzoquote:Op woensdag 18 april 2007 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij bent dus eigenlijk gewoon zoeen expert in zoenen ?![]()
Dat hoeft ook niet ja, rondjes zijn zoo 1998![]()
Niet poepen, ik durf heb het tenminstequote:
Niets is hier privéquote:
Dapjequote:
en wat is t probleem dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:50 schreef nijnja het volgende:
zoiets, maar dan met rechte lijnen enzoen dan ook echt alles weg, wat binnen het witte is is weg
ah ik niet.quote:
klopt! ik heb al heul lang geen afwisselingquote:
Zundappquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
[/arrogancemode] ik heb serieus veel complimentjes gehad over mijn manier van zoenen (mits ik om diegene gaf niet zomaar random in een disco ofzo(die ene keer dat dat voor kwam) [arogancemode]
zo we kunnen weer
Uiteraard ben ik een expert in zoenen jeweettstst
Doe daar eens wat aan danquote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
klopt! ik heb al heul lang geen afwisseling
Nah niets, maar tis gwoon apart/raar dat is wat ik bedoel met lelijkquote:
Je buurvrouw naakt in de gordijnen, dat is pas raarquote:Op woensdag 18 april 2007 18:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nah niets, maar tis gwoon apart/raar dat is wat ik bedoel met lelijk
Zegt me nog geen fuck eerlijk gezegdquote:
Afwisseling is goed totdat een van de 2 erachter komt.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
klopt! ik heb al heul lang geen afwisseling
Joh das minder he ?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:56 schreef Agorias het volgende:
[..]
Afwisseling is goed totdat een van de 2 erachter komt.
Ik heb het helaas al een keer mee mogen maken. MSN aan laten staan, het stond in de naam van die ene.... Ze las het.quote:
*Zoekt een foto waarop ik zoenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pics
![]()
![]()
Nja als meedere mensen zeggen dat jij best een leuk potje kan zoenen dan zal dat ook wel zo zijn![]()
![]()
niels zn kat wil nog niet..quote:Op woensdag 18 april 2007 18:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe daar eens wat aan dan![]()
"Ja maar das een grap" mocht weinig meer batenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef Agorias het volgende:
[..]
Ik heb het helaas al een keer mee mogen maken. MSN aan laten staan, het stond in de naam van die ene.... Ze las het.
áhaaaaquote:Op woensdag 18 april 2007 18:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nah niets, maar tis gwoon apart/raar dat is wat ik bedoel met lelijk
quote:
kloptquote:Op woensdag 18 april 2007 18:56 schreef Agorias het volgende:
[..]
Afwisseling is goed totdat een van de 2 erachter komt.
aaah je bent zon vreemdgaanderquote:Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef Agorias het volgende:
[..]
Ik heb het helaas al een keer mee mogen maken. MSN aan laten staan, het stond in de naam van die ene.... Ze las het.
huh? die snap k nietquote:Op woensdag 18 april 2007 19:02 schreef nijnja het volgende:
En veel mensen hier vinden dat je je keurig netjes moet scheren, want dat zou 'verzorgd' staan. Ik geef ze iets wat verzorgd is
zou nu nee moeten zeggen..quote:
wheheheheheheheh geniaalquote:
eeuwige liefde bestaat toch niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:05 schreef Agorias het volgende:
[..]
Wij zijn de slechte mensen op deze aardbol, realiseer je je dat wel?
Als je je helemaal glad scheert, staat dat verzorgd.quote:
maak is foto hoe t nu is danquote:Op woensdag 18 april 2007 19:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je je helemaal glad scheert, staat dat verzorgd.
Maar dat wat ik doe, is moeilijker te krijgen dan gewoon glad scheren, dus ik verzorg mezelf
Ja het is een soort van domme redenatiemaar heej, dets mie
Finkersquote:
Sukkelquote:Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef Agorias het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |