quote:Op donderdag 19 april 2007 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit aan liters ijs, ik slaap slecht en ik heb continue het idee dat ik achtervolgd word
En ik heb last van m'n keel, ben steeds moe en durf m'n vrouw niet recht in de ogen aan te kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit aan liters ijs, ik slaap slecht en ik heb continue het idee dat ik achtervolgd word
We moeten even kijken of er dan uberhaupt wel een quiz is. Maandag aanstaande is er één omdat het anders op Koninginnedag valt. De vraag is dan natuurlijk of er daarna weer via het oude schema gespeeld gaat worden of via het nieuwe.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er trouwens 7 mei niet bij. Heb een bijeenkomst van mijn werk, zoals ik al verwachtte.
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ik heb last van m'n keel, ben steeds moe en durf m'n vrouw niet recht in de ogen aan te kijken![]()
Pessimist!quote:en nu gaan we gewoon maandag 35+ punten scoren, ja?
![]()
quote:
1) het is inderdaad vreselijk. Ik weet gewoon dat zij en haar hele team vreselijk trots zijn op deze prestatie. Gelijkspel met de Undead Pints. Slechts 2 zaken maken het dragelijk: a) het was niet dat zij nou zo goed waren, maar wij zo slecht, en b) dat we tenminste nog een rondje Baileys kregen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
We moeten even kijken of er dan uberhaupt wel een quiz is. Maandag aanstaande is er één omdat het anders op Koninginnedag valt. De vraag is dan natuurlijk of er daarna weer via het oude schema gespeeld gaat worden of via het nieuwe.
iamredleader: dat is ook belangrijk met jouw vrije dagen en het koken. Zullen we trouwens eens gaan brainstormen over menus?
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er trouwens 7 mei niet bij. Heb een bijeenkomst van mijn werk, zoals ik al verwachtte.
Maar van dat rondje kon ik niet eens genietenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
1) het is inderdaad vreselijk. Ik weet gewoon dat zij en haar hele team vreselijk trots zijn op deze prestatie. Gelijkspel met de Undead Pints. Slechts 2 zaken maken het dragelijk: a) het was niet dat zij nou zo goed waren, maar wij zo slecht, en b) dat we tenminste nog een rondje Baileys kregen.
Grapjes die uitgelegd moeten wordenquote:2) Pessimist? Als we de 35 halen, doen we het aardig goed![]()
Nee, nog geen datum afgesproken. Dat kwam eigenlijk door jouw ATV-schemaverhaalquote:3) Wat hadden we nu afgesproken voor de datum van het koken? En ja, we moeten even brainstormen over het menu. Je hebt m'n email! En wat betreft vrije dag, ik regel wel wat.![]()
Het was voor ons zelfs niet eens zo goed. Shame on youquote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
1) het is inderdaad vreselijk. Ik weet gewoon dat zij en haar hele team vreselijk trots zijn op deze prestatie. Gelijkspel met de Undead Pints. Slechts 2 zaken maken het dragelijk: a) het was niet dat zij nou zo goed waren, maar wij zo slecht, en b) dat we tenminste nog een rondje Baileys kregen.
Dankje!!quote:
Ja, het is min of meer biologie.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wat houdt natuuronderwijs in? Is dat gewoon biologie of is dat over de geneeskrachtige werking van plantjes e.d.?
Klopt, je moest weg. En toen had je problemen met de treinquote:Op donderdag 19 april 2007 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar van dat rondje kon ik niet eens genieten
Geen pleister op de wonde voor mij dus
[..]
Grapjes die uitgelegd moeten worden
[..]
Nee, nog geen datum afgesproken. Dat kwam eigenlijk door jouw ATV-schemaverhaal
Maandag a.s. was wellicht wat kort dag alhoewel ik me afvraag of het heel veel uitmaakt. Mensen die spelen zijn er tóch. Het andere plan was om het dan gewoon op de eerstvolgende keer te doen. Maar dat moeten we dus even navragen op maandag wanneer dat precies is.
Waar heb je heen gemaild? Ik heb niets
Ik ben uiteraard trots op je dat je het gehaald hebt. Het is en blijft een mooi vak!quote:Ja, het is min of meer biologie.![]()
Nou...ik was om 01:30 ofso thuis. Dat vond ik eigenlijk al laat genoegquote:Op donderdag 19 april 2007 14:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klopt, je moest weg. En toen had je problemen met de treinen had je dus eigenlijk toch moeten blijven
![]()
Ik las weer eens verkeerdquote:En ik heb nog niks gemailed!dacht dat jij dat ging doen.
Dat is toch niet zielig?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ooooh *jaloers*!
Ik moet om 10.30 opstaan, maar zal vanavond wel weer te laat in bed liggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |