Stanley_Climbfall+1quote:Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Clooney
sorry he, ik ben aan het werkquote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef erkel het volgende:
Geen nieuwe vraag stellen natuurlijk, 'dat is veels te veel werk, daar zadel ik iemand anders maar mee op'
OK dan snel!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Di Stefano
Wie is Paolo Nutini?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe heet Paolo Nutini's nieuwe single?
Als het Marlon Brando was geweest dan had je een punt gehad, maar hij is het nietquote:Op woensdag 18 april 2007 23:50 schreef tong80 het volgende:
Geen idee lijkt wel een beetje opMarlon Brando.
On The Waterfront a streetcar named desire en the godfather dan maar.
X-men 2quote:Op woensdag 18 april 2007 23:56 schreef Carolyne1575 het volgende:
Extra foto dan maar en oeps, dan geef ik tussen neus en lippen ook even één film weg (voor de oplettende kijker)
[afbeelding]
X men 2 is goed en ik zal de naam verklappen, Brian Cox, de 2 films leveren een punt op. Extra hint, meestal heeft hij een baard en en hij heeft een soort voorkeur voor "historische" rollenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
X-men 2
Maar hoe hij heet en andere films![]()
grab and roll ?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef Plasterk het volgende:
Hoe wordt de manier van doden genoemd waarop krokodillen hun prooi doden en verslinden?
Dat had ik nou ook toen ik hem na X-Men 2 van de week op imdb opzocht en toen dacht ik laat ik daar eens een vraag aan besteden, maar goed, niemand (her)kent hem heb ik het ideequote:Op donderdag 19 april 2007 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb de beste man opgezocht en het is echt bizar in hoeveel films hij voorkomt die ik gezien heb maar hem daarvan niet herken
zoeits was ik al bang voorquote:Op donderdag 19 april 2007 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb de beste man opgezocht en het is echt bizar in hoeveel films hij voorkomt die ik gezien heb maar hem daarvan niet herken
Op grond van de hint dat hij vaak een baard heeft en een voorkeur heeft voor historische rollen zou ik persoonlijk best een gokje kunnen wagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |