Precies onder het "opzoeken verboden" plaatje..lijkt me een mooie plek.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ben nu trouwens toch bezig met de OP, waar zal ik die geboden ergens plaatsen? De OP is al zo groot
heb je het zelf al eens gedaan?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef zure_apple het volgende:
Pff.... tinus-vlug-op-de-kut. Ik was even weg, hoe moeilijk is het om voor mij een nieuw topic te openen? En dan ook nog een pm sturen erover![]()
Nee joh, tuurlijk nietquote:Op woensdag 18 april 2007 16:57 schreef DiviFilius het volgende:
Overigens als je er dan toch bent zure_apple, gooi er meteen een nieuwe vraag in, dat moest ja namelijk ook nog doen
Wasmachines?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Dan maar een nieuwe vraag.
Wat voor product maakte Citroën oorspronkelijk?
daarvoor nogquote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef methan het volgende:
materiaal voor de wapenindustrie ?
Ten eerste: ik wist niet dat dat moest (staat namelijk niet in de OP zoals eerder vermeld)quote:Op woensdag 18 april 2007 16:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je was even een paar uur weg? Flikker toch op manJe weet donders goed dat het best veel werk is.
Je verplichtingen ontlopen is 1, maar ook nog zo te durven reageren![]()
Ik neem het maar even overquote:Op woensdag 18 april 2007 19:21 schreef Klicina het volgende:
Eh, iets met tandwielen, is het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |