quote:PS. ik weet dat diegene op fok zit, als ik je ooit nog een keer zie kak ik in je auto
kutwijf
Nee, dat is gewoon een plaatje om te laten zien wat een easydrain is.quote:Is die foto de plaats van delict?
Tegen wie praat je.... ( quoten! )quote:Op woensdag 18 april 2007 15:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Nee, dat is gewoon een plaatje om te laten zien wat een easydrain is.
Het is niet zomaar een hoertje ofzo die ik gister besteld heb via internet.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:14 schreef vosss het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een logee alleen in jouw huis laten zitten als je zelf naar het werk gaat?
Inderdaad, uit de OP begrijp ik dat je haar amper kent (als ik je ooit nog eens tegenkom)...quote:Op woensdag 18 april 2007 15:14 schreef vosss het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een logee alleen in jouw huis laten zitten als je zelf naar het werk gaat?
http://fotoboek.fok.nl/poepquote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef Scarface2004 het volgende:
PS. ik weet dat diegene op fok zit
Broodje poep, Ome Willemquote:Op woensdag 18 april 2007 15:17 schreef S1nn3rz het volgende:
broodje aap.
Ja tuurlijk, het ging helemaal niet om het verhaal.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:17 schreef cohen het volgende:
oooow een typische kijk-mij-s-ff-stoer-zijn-met-mn-design-douche-topic
This topic is worthless without soundquote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef InProduction het volgende:
Blurghhh...![]()
ook stug met 'r eigen voet in d'r kak te wrijven.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:20 schreef thefunny het volgende:
Het is nog veul ranziger als ze met hun kont tegen de muur gedrukt schijten.
Dan krijg je zo'n ronde bruine plak die na een halve dag uitgehard is.
Het is weer op TVquote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Met een papje met een papje![]()
Joepiedepoepie.![]()
Mega goed hahaquote:[b]Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef
PS. ik weet dat diegene op fok zit, als ik je ooit nog een keer zie kak ik in je auto
kutwijf
Yep, cursus figuurpoepen gehad.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:30 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
![]()
Kerel
![]()
![]()
![]()
Heb je er ervaring mee trouwens?
Pissen in de douche is relaxed. Waarom én naar de plee, en douchen (in mijn situatie zijn de 2 gescheiden). Een drol draaien is een ander verhaal, want hoe gebruik je je wc papier terwijl je onder de douche staat?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:14 schreef InProduction het volgende:
Pissen is ook smerig in een douche, anyway.. wat een vies kutwijf
Inderdaad!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:35 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Pissen in de douche is relaxed. Waarom én naar de plee, en douchen (in mijn situatie zijn de 2 gescheiden). Een drol draaien is een ander verhaal, want hoe gebruik je je wc papier terwijl je onder de douche staat?
Dan nog. Als ik niet thuis ben, hebben vrienden of vriendinnen niks te zoeken in mijn huis.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:17 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een hoertje ofzo die ik gister besteld heb via internet.
Ik ken dr al 4 jaar.
Toevallig, ik ook! Heb laatste de Dom gescheten waarvan de punt boven de bril uit kwamquote:
En die regel gaat nu ook van toepassing bij mijquote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan nog. Als ik niet thuis ben, hebben vrienden of vriendinnen niks te zoeken in mijn huis.
Kijk, als het bier op is en ik ga ff vlug naar de winkel nieuw bier scoren ofzo, dat is wat anders, maar als ik vertrek naar mijn werk dan schup ik iedereen de kooi uit hoor
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:42 schreef InProduction het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook! Heb laatste de Dom gescheten waarvan de punt boven de bril uit kwam
Is dat echt zoquote:Op woensdag 18 april 2007 15:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is weer op TV![]()
Rappapa.... Rappapa.... Rappapapa
Kewl!! Ik ben erg goed in Bert & Ernie.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:42 schreef InProduction het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook! Heb laatste de Dom gescheten waarvan de punt boven de bril uit kwam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |