[ url]linkje[ /url] en dan zonder spatie. Zo krijg je ze werkend.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:54 schreef Tiemoes het volgende:
check de myspaces, helaas doen de linkjes het hier niet goed, maargoed
Shackleton ga ik op lowlands zien, en ik was op het DOUR festival tijdens IchiOne helaasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef Tiemoes het volgende:
ander keertje, maar die had je bij IchiOne al kunnen checken, shackleton btw ook op Worm, rotterdam en lowlands
Waar valt Shackleton mee te vergelijken? Veronderstelde dat U Dub de enige Dub-oriented artiest op Lowlands was, dit kan een leuke verrassing vormen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Shackleton ga ik op lowlands zien, en ik was op het DOUR festival tijdens IchiOne helaas
Heel eigen stijltje iig, voor een goed overzicht van z'n releases moet je dit album eens checken:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Waar valt Shackleton mee te vergelijken? Veronderstelde dat U Dub de enige Dub-oriented artiest op Lowlands was, dit kan een leuke verrassing vormen..
edit. Tof. Tribal-achtige potten-en-pannenstep dus.![]()
Gefixt! Thanks.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
[ url]linkje[ /url] en dan zonder spatie. Zo krijg je ze werkend.
ik ook, Joe Nice was sick! skream ook maar net wat minder, vind z'n nieuwe crashsnare producties niet tof, zeker als er een popgroepje over loopt te zingen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Shackleton ga ik op lowlands zien, en ik was op het DOUR festival tijdens IchiOne helaas
Jammer dat het geluid bij skream zo kut was....quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:48 schreef Tiemoes het volgende:
[..]
ik ook, Joe Nice was sick! skream ook maar net wat minder, vind z'n nieuwe crashsnare producties niet tof, zeker als er een popgroepje over loopt te zingen.
Ja ik ben benieuwd... Amon Tobin draaide ook wat dubstep platen op dour trouwens.quote:shackleton is praachtig ja, erg fijne percussies en diepe subbassen
daarnaast is op lowlands dus U Dub, Various Production, wat niet altijd dubstep wordt genoemd maar wel hele mooie muziek maakt, en Mary-Ann Hobbs die allerlij plaatjes oplegt waaronder dubstep
Hype.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef blankensteyn het volgende:
Dubstep is gewoon kutmuziek. Niet origineel, te langzaam. De zoveelste Britse hype.
nee,quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:05 schreef blankensteyn het volgende:
Nee, het is niet de Britse jump ofzo, maar een hype is het wel. Zelfs Surgeon doet nu mee.
Het is gewoon langzame D&B, alleen wat diepere bassen en wat mystieker.
Mary-Ann Hobbs is toch die Radio 1-DJ? Ben ik erg benieuwd naar, omdat ik niet weet wat ik er van kan verwachten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:48 schreef Tiemoes het volgende:
[..]
ik ook, Joe Nice was sick! skream ook maar net wat minder, vind z'n nieuwe crashsnare producties niet tof, zeker als er een popgroepje over loopt te zingen.
shackleton is praachtig ja, erg fijne percussies en diepe subbassen
daarnaast is op lowlands dus U Dub, Various Production, wat niet altijd dubstep wordt genoemd maar wel hele mooie muziek maakt, en Mary-Ann Hobbs die allerlij plaatjes oplegt waaronder dubstep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |