abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52022162
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:54 schreef Tiemoes het volgende:
check de myspaces, helaas doen de linkjes het hier niet goed, maargoed
[ url]linkje[ /url] en dan zonder spatie. Zo krijg je ze werkend.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:43:01 #152
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52022607
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef Tiemoes het volgende:
ander keertje, maar die had je bij IchiOne al kunnen checken, shackleton btw ook op Worm, rotterdam en lowlands
Shackleton ga ik op lowlands zien, en ik was op het DOUR festival tijdens IchiOne helaas
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52026732
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:43 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Shackleton ga ik op lowlands zien, en ik was op het DOUR festival tijdens IchiOne helaas
Waar valt Shackleton mee te vergelijken? Veronderstelde dat U Dub de enige Dub-oriented artiest op Lowlands was, dit kan een leuke verrassing vormen. .

edit. Tof. Tribal-achtige potten-en-pannenstep dus.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:44:35 #154
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52026821
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:41 schreef Nosh het volgende:

[..]

Waar valt Shackleton mee te vergelijken? Veronderstelde dat U Dub de enige Dub-oriented artiest op Lowlands was, dit kan een leuke verrassing vormen. .

edit. Tof. Tribal-achtige potten-en-pannenstep dus.
Heel eigen stijltje iig, voor een goed overzicht van z'n releases moet je dit album eens checken:

http://www.discogs.com/release/962132
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52030799
Shackleton is inderdaad erg gaaf. En dan een label runnen dat 'Skull Disco' heet met dit soort platenhoezen:

of

Dan kan je bij mij niet meer stuk!
It's a strange world.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:02:10 #156
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52031266
Yep, skull disco heeft een hele dikke sound. Op een of andere manier passen de hoezen ook echt bij die typische sound van ze.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52032322
mystiek sfeertje ja
pi_52045532
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:22 schreef LostFormat het volgende:

[..]

[ url]linkje[ /url] en dan zonder spatie. Zo krijg je ze werkend.
Gefixt! Thanks.
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:48:48 #159
187568 Tiemoes
subsoldier
pi_52123356
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:43 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

ik ook, Joe Nice was sick! skream ook maar net wat minder, vind z'n nieuwe crashsnare producties niet tof, zeker als er een popgroepje over loopt te zingen.

shackleton is praachtig ja, erg fijne percussies en diepe subbassen
daarnaast is op lowlands dus U Dub, Various Production, wat niet altijd dubstep wordt genoemd maar wel hele mooie muziek maakt, en Mary-Ann Hobbs die allerlij plaatjes oplegt waaronder dubstep

check vanaf vanavond, zondag 5 augustus, Viral Radio op Lijn5.com
een 2 uur durende show met host U Dub en gast T-mus, waarin hij het 2e uur een glimps van het Nederlandse producerstalent laat horen en daarna een 40 minuten durende Subway Promomix met producties van onze gasten op 31 Augustus: Martyn, Reso en Rusko,
maar ook van TRG, Ka en Enei die uit gaan komen op het Subway label.
hou je oren ook open voor de prijsvraag en maakt kans op 2 vrijkaarten.
klik het plaatje voor de Viral Radio pagina
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:50:58 #160
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52123404
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:48 schreef Tiemoes het volgende:

[..]

ik ook, Joe Nice was sick! skream ook maar net wat minder, vind z'n nieuwe crashsnare producties niet tof, zeker als er een popgroepje over loopt te zingen.
Jammer dat het geluid bij skream zo kut was....
quote:
daarnaast is op lowlands dus U Dub, Various Production, wat niet altijd dubstep wordt genoemd maar wel hele mooie muziek maakt, en Mary-Ann Hobbs die allerlij plaatjes oplegt waaronder dubstep
Ja ik ben benieuwd... Amon Tobin draaide ook wat dubstep platen op dour trouwens.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52123451
Dubstep is gewoon kutmuziek. Niet origineel, te langzaam. De zoveelste Britse hype.
Die Ananas (Ananas comosus) ist eine Pflanzenart aus der Familie der Bromeliengewächse (Bromeliaceae). Sie ist ursprünglich in Amerika heimisch und wird heute weltweit in den tropischen Gebieten als Obstpflanze angebaut.
pi_52123583
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef blankensteyn het volgende:
Dubstep is gewoon kutmuziek. Niet origineel, te langzaam. De zoveelste Britse hype.
Hype.

Ik zie nog niemand op basisscholen woopwoopwoopen hoor.
pi_52123700
Nee, het is niet de Britse jump ofzo, maar een hype is het wel. Zelfs Surgeon doet nu mee.
Het is gewoon langzame D&B, alleen wat diepere bassen en wat mystieker.

* blankensteyn herinnert zich de speedgarage hype.
Die Ananas (Ananas comosus) ist eine Pflanzenart aus der Familie der Bromeliengewächse (Bromeliaceae). Sie ist ursprünglich in Amerika heimisch und wird heute weltweit in den tropischen Gebieten als Obstpflanze angebaut.
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:22:39 #164
187568 Tiemoes
subsoldier
pi_52124093
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:05 schreef blankensteyn het volgende:
Nee, het is niet de Britse jump ofzo, maar een hype is het wel. Zelfs Surgeon doet nu mee.
Het is gewoon langzame D&B, alleen wat diepere bassen en wat mystieker.
nee,
de enige overeenkomst met dnb is dat het gaat om bas en drum, dat het onder electronischedansmuziek valt. het ritme, arrangementen, sfeer, dubplate cultuur, radioshows, invloeden, en ga maar door zijn allemaal behoorlijk anders.
als je een dubstep plaat oppitched dat ie 172 bpm gaat heb je geen vette dnb, het lijkt dan meestal niet eens een beetje op dnb.
maaaaaaaaaaaaaar eigenlijk hoef ik dit niet te zeggen als je er toch niet voor open staat.
pi_52124124
Haha, ik zat maar wat te bitchen hoor. Ik vind het supervette muziek.
pi_52124228
Ik heb dit voor het eerst gehoord in Praag. Klonk wel okay om bij weg te spacen ofzo, maar niet echt om helemaal los op te gaan.
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:35:15 #167
136780 Nosh
hurpdurp
pi_52124343
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:48 schreef Tiemoes het volgende:

[..]

Mary-Ann Hobbs is toch die Radio 1-DJ? Ben ik erg benieuwd naar, omdat ik niet weet wat ik er van kan verwachten. .

En daarnaast sluit het perfect aan op Dave Clarke, briljant.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:41:08 #168
136780 Nosh
hurpdurp
pi_52124453
En het hype-gehalte vind ik heel erg meevallen. Het is net zoals breakcore in Nederland. De tijdschriften droppen af en toe wat namen, maar voor de rest blijft het heel erg een kwestie van zelf uitproberen en je weg vinden.

Dat er dan eens in de drie maanden een Kode9-foto in de Oor staat: och. .

God, ik hap.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52124830
ik zag dat album van Kode9&The Spaceape eens in de uhm....autoweek/panorama/revu staan (weet niet meer welke) ... en that's it.

Ow wacht zag laatst ook een heel klein stukje in de Metro/Spits. Een of andere DJ die het er over had. Hij noemde het een mengeling van Garage en 2Step

Dat stuk nam ik al niet meer serieus...

[ Bericht 2% gewijzigd door Faxie op 05-08-2007 20:06:59 ]
pi_52124874
Dubstep is uit 2 step en garage geevolueerd.
pi_52125017
Wat mij betreft is het bijna hetzelfde. Ze noemen 2Step ook wel 2Step Garage....

Noem het dan een mengelijk tussen Garage. Dub, en DnB, en eventueel hiphop.
pi_52139758
het is gewoon VET.
pi_52139815
Dizzee , Kano,Wiley

Dubstep is iets vergelijkbaars want grime vind ik erg vet ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_52493221
Net m'n dubstep ontmaagding gehad op lowlands. vet, vet, vet!

Mary Anne Hobbs draaide geweldig
pi_52528850
Mary-Anne was inderdaad wanstaltig goed! De plaatkeuze dan, en de stuiterende grimenummers. Qua mixen was het beroerd, maar hey. Het sprong, het had lol, het deed haar ding. .

En Shackleton, zó.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52528879
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef Nosh het volgende:

En Shackleton, zó.
ik wil et nie weten
pi_52528980
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef Yorrit het volgende:

[..]

ik wil et nie weten
Zelden zo'n beroerde act gezien.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:16:27 #178
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52529297
Ik snap niet dat mensen klagen dat dubstep te langzaam is, of dat ze er niet op kunnen dansen.

Dan heb je gewoon echt geen gevoel voor ritme. Als je gewoon lekker beweegt op de halve maten, dan heb je echt wel een dansbaar/beweegbaar tempo te pakken hoor.

Ben nu even die brokenAngels.mp3 aan het downloaden, is het wat ?

[ Bericht 17% gewijzigd door Arthur.Spooner op 20-08-2007 15:24:37 ]
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
pi_52529482
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:16 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik snap niet dat mensen klagen dat dubstep te langzaam is, of dat ze er niet op kunnen dansen.

Dan heb je gewoon echt geen gevoel voor ritme. Als je gewoon lekker beweegt op de halve maten, dan heb je echt wel een dansbaar/beweegbaar tempo te pakken hoor.
ja vind het juist wel prettig die ruimte tussen de biets.
quote:
Ben nu even die brokenAngels.mp3 aan het downloaden, is het wat ?
zitten wel leuke tracks in dacht ik maar hij is wat saai gemixt
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:24:27 #180
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52529560
(is er trouwens een programma om makkelijk die mixen in aparte tracks te knippen, dat skipt wat makkelijker in de CD-speler )
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
pi_52529808
Soms krijg je er een cue file bij maar dat is volgens mij illegaal. Je moet iig cue splitter ofzo hebben dacht ik.

Wie kan mij trouwens een dubstep/4x4 bassline/techno mix linken?
pi_52530341
http://troubleandbass.blogspot.com/
doen wel zoiets volgens mij
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:59:15 #183
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52537819
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef Nosh het volgende:
Mary-Anne was inderdaad wanstaltig goed! De plaatkeuze dan, en de stuiterende grimenummers. Qua mixen was het beroerd, maar hey. Het sprong, het had lol, het deed haar ding. .

En Shackleton, zó.
Mary Anne ging nergens over Ze kon echt niet beatmatchen en om dat te compenseren draaide ze hitjes en zat ze wat op en neer te springen met dr leuke koppie. Shackleton was te ziek voor woorden, die shit ging zoooo fucking diep
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52537881
zou die set van shackleton ook wel willen horen.
pi_52537908
denk wel dat zn set @ WORM online komt
pi_52560121
Mecha
pi_52626412
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Mary Anne ging nergens over Ze kon echt niet beatmatchen en om dat te compenseren draaide ze hitjes en zat ze wat op en neer te springen met dr leuke koppie. Shackleton was te ziek voor woorden, die shit ging zoooo fucking diep
Hak op de tak platen en geen beatmatching is kut. Kan ik net zo goed m'n winamp op random zetten.
pi_52626773
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Mja, flinke eens hoor!

Wat dat betreft baalde ik ook wel dat die fucking soundchecks recht door U Dub's set heen gingen aan het begin. Was er met een paar bekenden die totaal niet bekend waren met het genre, en die waren zelfs door Hobb's set redelijk hooked. Vraag me af wat er gebeurd zou zijn als ze helemaal in die trip kwamen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:21:31 #189
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52628017
Platen waren oke, maar het onvermogen om te kunnen beatmatchen was echt ronduit beschamend. Ook echt bizar dat het vooraan bij shackleton nog vrij rustig was, en bij Mary Anne het ineens compleet vol stond.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52628682
Even tussendoor:

14 September: Sonic Warfare - Deep Medi Musik Label Night

- Goth Trad
- Mala
- Kromestar
- Hijak
- Silkie vs. Quest
- U Dub

Hosted by Sgt. Pokes, kaarten zijn 12 euro en lidmaatschap (Melkweg, tja)

Wie gaat? .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52628728
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef Nosh het volgende:
Even tussendoor:

14 September: Sonic Warfare - Deep Medi Musik Label Night

- Goth Trad
- Mala
- Kromestar
- Hijak
- Silkie vs. Quest
- U Dub

Hosted by Sgt. Pokes, kaarten zijn 12 euro en lidmaatschap (Melkweg, tja)

Wie gaat? .
Daar was ik net een topic over aan het maken.

Sonic warfare @ melkweg | 14-9
Subway @ Waterfront | 31-8 |

[ Bericht 14% gewijzigd door LostFormat op 23-08-2007 19:11:48 ]
pi_52628835
jaa superdik toch
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:27:13 #193
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52629520
Kan er helaas niet bij zijn, verdomme.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52629548
Luxeprobleem.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:29:20 #195
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52629576
Óok wel weer zo, maar vind het wel zonde. Lekker dubsteppen is altijd mooi meegenomen.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52679546
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:23 schreef Nosh het volgende:

[..]

Mja, flinke eens hoor!

Wat dat betreft baalde ik ook wel dat die fucking soundchecks recht door U Dub's set heen gingen aan het begin. Was er met een paar bekenden die totaal niet bekend waren met het genre, en die waren zelfs door Hobb's set redelijk hooked. Vraag me af wat er gebeurd zou zijn als ze helemaal in die trip kwamen.
ik vraag me af wat er was gebeurd als het geluid wel goed was en er wel genoeg subwoofers waren om de baslijnen weer te geven
mala . lean forward, het eerste helft, bijna geen baslijn kunnen horen, laat staan voelen, terwijl die zo hard diep gaat.
maar het ging toch veel te hard los, was er ook wel goed aan, screwdriver (ik had een grijs shirt met oranje Lijn5.com opdruk)

vanavond trouwens Chef (man van Transition studios, waar alle dubplates worden gesneden, dus hij heeft ook bijna iedere unreleased plaat) op OI in paradiso ! dik feest
en volgende week Subway natuurlijk !

wie niet naar Sonic Warfare Deep Medi night komt, ik probeer een afterparty te fixen, waarschijnlijk in rotterdam, dan wel in Waterfront cafe dan wel in Worm, met Cyrus, Quest en Silkie, misscnien nog wel meer (er komen veel engelse naar nederland voor dat feest in de melkweg, zo ook DJ´s zoals Cyrus en nog onbekende DMZ/Deep Medi mannen)
pi_53175098
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:24 schreef Tiemoes het volgende:

[..]

ik vraag me af wat er was gebeurd als het geluid wel goed was en er wel genoeg subwoofers waren om de baslijnen weer te geven
mala . lean forward, het eerste helft, bijna geen baslijn kunnen horen, laat staan voelen, terwijl die zo hard diep gaat.
maar het ging toch veel te hard los, was er ook wel goed aan, screwdriver (ik had een grijs shirt met oranje Lijn5.com opdruk)
Ah, dat was jij. Dope, ik zag die vaste (dubstep.nl?)-kliek vanaf het begin al rondhangen, is de hele nacht niet anders geweest eigenlijk.

Zometeen stilaan maar eens me klaar gaan maken voor het pre-Sonic feestje.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_53887927
Was gisteren weer eens eens zoveelste zoektocht aan het doen naar nieuwe muziek en kwam op de all time bestsellers list van http://www.boomkat.com Burial tegen.
Burial heeft een liefhebber bij. Van het nieuwe album "Untrue" staan er 3 samples op, Archangel
pi_53896156
Zo N-type maar 's checken.
pi_53896550
iemand een link naar een shackleton set voor me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')