die mevrouw is anders een echte big shot in het zakenleven hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 00:10 schreef febster het volgende:
Het verbale gevecht net tussen Moskowicz en Pauw, heerlijk... Daarna een vrouw die anti secetaresse dag was, want dat was toch wel licht denigrerend, en die nam zichzelf veeeeel te serieus... En dan zie je gewoon 3 heren (Moskowicz/Pauw/Witteman) elkaar een beetje aan kijken en die vrouw afzeiken enzo, heerrrrrlijk
Ze liet zich anders wel mak slachten als een lammetjequote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
die mevrouw is anders een echte big shot in het zakenleven hoor
persoonlijk nam ik een knappere secretaresse..
ze had trouwens wel gelijk, nix secretaressedag.
aufsalzen ermee
Wat anderen als grap zien kan alsnog beledigend zijn hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef febster het volgende:
[..]
Ze liet zich anders wel mak slachten als een lammetje... Wellicht had ze wel gelijk, maar dan een vb stuk van Koefnoen laten zien, dat totaal niet grappig vinden, en dan ook denigrerend etc vinden terwijl dat totaal niet serieus bedoeld is
Roel de groeten gedaan?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef bleiblei het volgende:
Zow... thuis... Bluemangroup was wel aardig.
Maar ik mag nu weer aan het werk want er werkt iets nog niet en dat moet morgenochtend voor half 9 werken.
Ja maar als de zaal lacht (inclusief de gasten+presentatoren) aan tafel over een stukje Koefnoen is het heel dom om te zeggen dat je het niet grappig vind en zelfs denigrerend... Zet je jezelf in 1x buitenspel, plus het is erg moeilijk om daar iets grappigs over te zeggen enzoquote:Op donderdag 19 april 2007 00:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat anderen als grap zien kan alsnog beledigend zijn hoor.
Is iets wat niet veel mensen in dit topic snappen.
Het is echter de kunst om grappen die je niet waardeert met een grap om te draaien in het nadeel van de grappenmaker (zonder dat de omstanders doorhebben dat je de zgn. "tegenstander" tackelt).
Serieus er op ingaan kan ook, maar dat verlies je al snel.
Heb je op tv de opmerkingen van Helmonders gezien toen ze zondag gewoon over straat liepenquote:
uhuh...en onze burgemeester is kwaad..de lijerquote:Op donderdag 19 april 2007 00:45 schreef febster het volgende:
[..]
Heb je op tv de opmerkingen van Helmonders gezien toen ze zondag gewoon over straat liepen?
Omdat het geen Helmonder is snap hij absoluut niet wat er in de Helmonder omgaat.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:03 schreef bleiblei het volgende:
Het is geen helmonder en daarom moet ie oprotten.
En dat voor een SP knuffelaar.
Hehe, heerlijke reactiequote:Op donderdag 19 april 2007 00:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...en onze burgemeester is kwaad..de lijer
Deze burgemeester moet heel snel oprotten want het is geen Helmonder en hij begrijpt ook absoluut niks van de Helmonder. Nu dit gezeik en ervoor al het wapen van Helmond af willen schaffen![]()
Laat die sleikzak snel weer terug naar Veghel gaan
Jacobs oprotten
Nee humor is haar vreemd, maar vandaar misschien ook haar gevulde bankrekening..quote:Op donderdag 19 april 2007 00:16 schreef febster het volgende:
[..]
Ze liet zich anders wel mak slachten als een lammetje... Wellicht had ze wel gelijk, maar dan een vb stuk van Koefnoen laten zien, dat totaal niet grappig vinden, en dan ook denigrerend etc vinden terwijl dat totaal niet serieus bedoeld is
je bent HR, maar als je liever tiepmiep bent...quote:Op donderdag 19 april 2007 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Wel matig dat er geen bos rozen staat op secretaressendag hoor
Kijk, dat bedoel ik nouquote:Op donderdag 19 april 2007 09:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bent HR, maar als je liever tiepmiep bent...![]()
als dat de enige cijfers zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 09:51 schreef gr8w8 het volgende:
Nee, nu wil ik het weten! AAARGHHH!!!
Oja, ik krijg flink opslag.Weet nog niet precies hoeveel, maar in elk geval met twee nullen.
tiepmiep tiept korter dan secretaresse...quote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou
Als secretaresse ben je dus meteen een domme tiepmiep. Chapeau voor je stigmatisering
Of achter de komma.quote:
je leert het al, zelfspot is een deugdquote:Op donderdag 19 april 2007 09:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Of achter de komma.
He, zit ik nou mezelf af te zeiken? Brabanders![]()
ik heb het nooit verleerd en dat was ook wel eens minder. Ik heb er altijd een bloedhekel aan dat cultuurtje gehad daar in Amsterdam. Hollanders kennen dat niet, die kunnen echt alleen maar anderen afzeiken. Denk ook maar aan de cabaretiers.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
je leert het al, zelfspot is een deugd
je moet je pas zorgen maken als ze ook langskomen op meoderdag.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Zelfspot
Een collega van me loopt nu allemaal opmerkingen over secretaressendag door het pand te brullenIk krijg ongewenste aandacht, een waarschijnlijk lopen er straks nog een paar anderen mijn kantoor binnen met quasi lollige opmerkingen
Kunnen we die ongein snel afschaffen alstublieft?
Mijn gemoedsrust, wat doe jequote:Op donderdag 19 april 2007 10:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
je moet je pas zorgen maken als ze ook langskomen op meoderdag.
Ja die tikfout, erg he. Ik heb gewoon ook een secretaresse nodig.quote:
Hoe komt dat tochquote:Consument lijkt dure bier weinig te boeien
Horeca Nederland wil dat de brouwers onmiddelijk de bierprijs verlagen en wil bovendien geld terugvorderen. Maar de consument lijkt het allemaal weinig te kunnen schelen.
Het kan mij weinig boeien omdat het waarschijnlijk toch maar 10 cent per glas gaat schelen ofzo. Kijk, als het nou een euro was, dan was het leuk, maar zoveel is het way nooitquote:Op donderdag 19 april 2007 10:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe komt dat toch.
Misschien wel doordat Horeca Nederland hun bierprijs waarschijnlijk niet gaat verlagen als ze hun zin krijgen..
Daar had ik het niet over, ik doe dat niet in dit topicquote:Op donderdag 19 april 2007 10:18 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ja die tikfout, erg he. Ik heb gewoon ook een secretaresse nodig.
Ik ben best trots op mijn moeder heur.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over, ik doe dat niet in dit topic
Ik doelde meer op de gedachte aan moederdag vieren
Maar een krat bier gaat dan weer wel van 8 euro naar 5,60 euroquote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kan mij weinig boeien omdat het waarschijnlijk toch maar 10 cent per glas gaat schelen ofzo. Kijk, als het nou een euro was, dan was het leuk, maar zoveel is het way nooit
Bedoel, met 10 cent per glas spaar je op een goede stapavond hoogstens een euro uit
Het gaat niet om de bierprijzen in de supermarkt volgens mij, alleen om de bierprijzen in de horeca. Schijnt dat alle merken hetzelfde kosten per vatquote:Op donderdag 19 april 2007 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar een krat bier gaat dan weer wel van 8 euro naar 5,60 euro.
Bij wijze van spreken.
Maar inderdaad.... In de kroeg maakt het geen reet uit. Kost een biertje "nog maar" 1,90. Waarop je die 10cent wel fooi geeft.
Heel Stratumseind faillietquote:Op donderdag 19 april 2007 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Zullen we een nationaal protest opzetten?
Dat er in heel Nederland een week lang geen bier wordt besteld in de horeca?
Ik ben best benieuwd wat een Stratumseind in een week alleen al aan bier omzet.quote:
correctie...veel kroegen (bijna alle) ZIJN van een bierbrouwer en worden verhuurd aan een ondernemer.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:39 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat het em ook zit in de afspraken die een kroeg maakt met een bierbrouwer. Veel kroegen zijn totaal gesponsord door een bierbrouwer. Dan valt er weinig marktprijs meer te betalen voor het bier dat je inkoopt EN zit je vast aan bier van de brouwer die je inboedel betaald heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |