Ik kreeg gisteren een mailtje van een collega om 5:14.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wordt leuk als jij straks in de detachering zit![]()
ik las reclassering.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat dat ergens in het oosten was, rusland ofzoquote:Op donderdag 19 april 2007 11:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje van een collega om 5:14.
toen zattie al op de plaats van bestemming.
Als er een goed salaris tegenover staat dan is het wel anders natuurlijk. duh.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kweenie hoor. Maar er is toch zoiets als een bepaalde tijd dat je in je bed hoort te liggen slapen enzo?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje van een collega om 5:14.
toen zattie al op de plaats van bestemming.
Matigquote:Op donderdag 19 april 2007 11:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als er een goed salaris tegenover staat dan is het wel anders natuurlijk. duh.
Er zijn er twee en ze lijken ook bestwel op elkaar. En het zijn wee Amerikaanse broers. Dat zijn de eigenaren of uitbaters van de blue parrot en die hebben ook de boston idd.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet zo into de Parrot.
Engels kerel, best lang met blond/wit haar met een scheiding in het midden. Wel okee kerel al heb ik er maar 1 keer mee gepraat.
Dat is 'm. Toffe gast, allene praat ie zo raar.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet zo into de Parrot.
Engels kerel, best lang met blond/wit haar met een scheiding in het midden. Wel okee kerel al heb ik er maar 1 keer mee gepraat.
Als er dingen afmoeten moet het af. Dan moet je slaap maar ff wegstrepen uit het prioriteiten lijstje.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kweenie hoor. Maar er is toch zoiets als een bepaalde tijd dat je in je bed hoort te liggen slapen enzo?
Dan ben je dus echt niet goed wijs.![]()
Maar die heeft het dus vorig jaar zomer overgedaan naar iemand anders.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:28 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat is 'm. Toffe gast, allene praat ie zo raar.![]()
Nee, soms moet je wel. Maar dat wil niet zeggen dat je dat graag doet natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Matig
Toen ik nog studeerde en om 8:45 college had, pakte ik ook gewoon de intercity van 6:30 vanuit den haag hoor. Maar kennelijk is dat heel raar![]()
Collega van mij moet morgen een BW systeem live brengen, mag pas na 20:00 op vrijdag, hij verwacht er 8 uur mee bezig te zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als er dingen afmoeten moet het af. Dan moet je slaap maar ff wegstrepen uit het prioriteiten lijstje.
Welkom in de wereld van IT projecten in het bedrijfsleven.
Dat was ook de laatste keer dat ik goed op stap ben geweets, op Stratum althans dan he.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar die heeft het dus vorig jaar zomer overgedaan naar iemand anders.
En toch is het eigenlijk belachelijk. Maar goed.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als er dingen afmoeten moet het af. Dan moet je slaap maar ff wegstrepen uit het prioriteiten lijstje.
Welkom in de wereld van IT projecten in het bedrijfsleven.
dat zijn wel okee tijden hoor. Is niets bijzondersquote:Op donderdag 19 april 2007 11:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, soms moet je wel. Maar dat wil niet zeggen dat je dat graag doet natuurlijk.
Maar jij denkt dat ik in heel mijn leven nooit vroeg op ben gestaan ofzo?
Ik heb ook in Roosendaal gewerkt, moest ik uiterlijk om 8:30u aanwezig zijn.
In Venlo hetzelfde verhaal en toen moest ik nog met de trein.
Bij Betonson begon ik vaak al om 8:00u (vooral als het mooi weer was) want dat was lekker dichtbij.
etc etc etc.
Mag het niet op zaterdag?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Collega van mij moet morgen een BW systeem live brengen, mag pas na 20:00 op vrijdag, hij verwacht er 8 uur mee bezig te zijn.![]()
Neeheequote:Op donderdag 19 april 2007 11:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, soms moet je wel. Maar dat wil niet zeggen dat je dat graag doet natuurlijk.
Maar jij denkt dat ik in heel mijn leven nooit vroeg op ben gestaan ofzo?
...
Eh, nee, de ict-eppo's van dat bedrijf denken er binnen een uurtje mee klaar te zijnquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat zijn wel okee tijden hoor. Is niets bijzonders.
8:30 Amsterdam, Middelburg, Weert of Den Haag. Dan heb je het ergens over.
Bel Feb, die gaat wel stappenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:31 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat was ook de laatste keer dat ik goed op stap ben geweets, op Stratum althans dan he.
Ik wil vanavond ook bier.
ik kom om 1730 aan op het station, ik wil dan al bier. Moet vrijdag gewoon werken.quote:
Dan koop je toch bierquote:Op donderdag 19 april 2007 11:36 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
ik kom om 1730 aan op het station, ik wil dan al bier. Moet vrijdag gewoon werken.
Jah, want het in productie nemen van zo'n systeem gaat vast in 1 keer goedquote:Op donderdag 19 april 2007 11:34 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Eh, nee, de ict-eppo's van dat bedrijf denken er binnen een uurtje mee klaar te zijnDus die willen het op vrijdagavond doen, dan hebben ze nog iets aan hun weekend
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |