wedden van wel?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kots echt nooit van alcohol, hoeveel ik ook drink
joehoe, kijk eens een stukje onder mijn gezicht!quote:
daar durf ik best om te wedden jaquote:
Mietje? Omdat mijn lichaam die zwaar toxische zwarte troep afwijst? Alleen maar verstandig. Pure alcohol is nog gezonder dan cola.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mietje.
Nee, ik drink ook wel minder dan eerst, maar nog steeds zijn het wel aardig wat liters drank die er naar binnen gewerkt worden elke week
Ja echt?quote:
Excel.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
Word.
ja, hallo, ik had het niet over alcoholvergiftigingquote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja echt?
Dat kan nooit...
Als jij een fles tequilla opzuipt, moet je echt wel kotsen.
Tenzij je er een week over doet ofzo ja, maar in hoog tempo zuipen, en er op een gegeven moment alcoholvergiftiging van krijgen, resulteert echt wel in kotsen
Zeg nooit nooit![]()
Note the 'quote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mietje? Omdat mijn lichaam die zwaar toxische zwarte troep afwijst? Alleen maar verstandig. Pure alcohol is nog gezonder dan cola.
In ieder geval niet genoeg om er voor te betalenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ga nou niet zeggen dat je echt 0% verschil proeft
Kan wel aan het leidingwater liggen, hier is het vrij hard, weet niet hoe het bij jou in de buurt is daar...
Breazersletquote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
joehoe, kijk eens een stukje onder mijn gezicht!
ik ben geen boy, en zeker geen baco-boy
![]()
Kotsen is ook voor paupers.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
slet? och...quote:
preciesquote:Kotsen is ook voor paupers.
Nee, okquote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, hallo, ik had het niet over alcoholvergiftiging
laat ik het dan anders zeggen: in alle gevallen dat ik straalbezopen geweest ben, ben ik nog nooit over mijn nek gegaan
Dat is mooi dom van je lichaam. Gif moet je uitspugen (ook al is het zonde om die dure alcohol uit te kotsen)quote:Op woensdag 18 april 2007 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |