ik hou niet van viswijfjequote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef TryX het volgende:
PS: Namens heel FOK, WIJ HOUDEN VAN JE HOOR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tss ontkennings fase?quote:
Gaat je goed af dat normaal posten?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Nouja, slaat nergens op nee, zin in baco?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:01 schreef Viswijfje het volgende:
wijffie klinkt vet ordi, en t is nou net alsof ik alleen maar breezers drink
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef TryX het volgende:
[..]
Nouja, slaat nergens op nee, zin in baco?
Huh?? alleen breezerrs? Heb je wel eens al dat andere lekkers gedronken dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
breezer is de enige alcohol die ik lust maar ik drink niet dagen nacht alcohol en zondermeer doe ik ook wel meer dan alleen drinken op me dag!
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:05 schreef TryX het volgende:
[..]
Huh?? alleen breezerrs? Heb je wel eens al dat andere lekkers gedronken dan?
Geen baco's of malibu?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
van bier ga ik kotsen.. basoa en pisang ambon zijn met jus wel lekker ook!
WIJF!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
van bier ga ik kotsen.. basoa en pisang ambon zijn met jus wel lekker ook!
ik krijg altijd keelbubbels van cola!quote:
Geeft meer effect dan een breezer, ik zal er alvast één koud zettenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik krijg altijd keelbubbels van cola!
en die onderste fles is te sterk hoor!![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:13 schreef TryX het volgende:
[..]
Geeft meer effect dan een breezer, ik zal er alvast één koud zetten![]()
Nu toch ook?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]ik kan niet zo goed tegen veel alcohol dus dat hele sterke spul moet ik echt niet hebben..
ik drink breezers ook gewoon voor de smaak, als ze alcoholvrij waren dronk ik die!
ik ben geen hoer hoor!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:17 schreef TryX het volgende:
[..]
Nu toch ook?
Ik wil je graag een zakelijk voorstel doen onder het genot van een breezer, wanneer kom je langs mijn slaapkamer kantoor?
Dat zeg ik toch ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |