abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48455536
Heb een paar maanden terug een paar keer onveilige seks (met een dame) gehad. Ik weet het, dom dom. Na 3 seksvrije maanden heb ik een HIV sneltest gedaan en die was negatief. Een hele opluchting. Maar inmiddels heb ik soms last van spontaan voorvocht. Ik weet dat een soa-test het antwoord zal geven, maar voordat ik me laat testen wilde ik hier toch nog even checken: kan dit een soa zijn?

De symptomen zijn dus dat ik vaak rond het middaguur last heb van een beetje voorvocht. Ik dacht zelf aan gonorroe (druiper), maar na wat foto's gezien te hebben op internet lijkt dat anders te zijn. Maar misschien heb ik het helemaal mis. Op de foto's is bij een druiper de afscheiding wit of donker van kleur en schijnt het te stinken. Ook komt het in grote druppels, en dat is bij mij niet het geval. Bij mij is het doorzichtig, stinkt het niet en mijn urine heeft geen andere kleur dan normaal. Ook voel ik geen branderig gevoel tijdens het urineren. Mijn klachten spelen pas sinds 2 weken, en dat is dus een maandje of 4 tot 5 nadat ik voor het laatst seks heb gehad met die dame. Normaal komen gonorroe klachten toch al binnen een week?

Er zijn verder nog wat andere dingen waar ik last van heb. Zoals vermoeidheid en een griepgevoel dat (te) vaak terugkomt. Dit kan natuurlijk ook andere redenen hebben (slecht eten, weinig rust etc), maar ik wilde het toch even noemen.

Alvast bedankt voor mogelijke antwoorden.
  woensdag 18 april 2007 @ 12:20:25 #2
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_48455836
nou dokters die overdag niks te doen hebben en dan dus maar even op fok rond gaan hangen, waar blijven jullie?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_48456368
Gewoon naar de GGD gaan kost je niet pis in een buisje en laat nogmaals bloed prikken en je hebt het antwoord . Owja ben je niet gewoon altijd opgewonden rond dat tijdstip?
  woensdag 18 april 2007 @ 12:32:59 #4
154880 Bolter
Awesomeness
pi_48456388
Inderdaad gewoon even langs de huisarts joh!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_48456460
Niet langs de huisarts! Want dan betaal je 186 pleuro ofzo gewoon de ggd is gratis
  woensdag 18 april 2007 @ 12:42:12 #6
154880 Bolter
Awesomeness
pi_48456768
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef Ultralaser het volgende:
Niet langs de huisarts! Want dan betaal je 186 pleuro ofzo gewoon de ggd is gratis
Oh ja, goeie tip
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_48462257
je loopt over van de goesting?
pi_48462912
Wel langs de huisarts. Ik had 1,5 week geleden hetzelfde. SOA-test negatief. Dit valt onder het kopje 'algemene plasbuisontsteking'. Daar gooien ze volgens de arts alles onder dat wel voor zulk soort symptomen zorgt, maar geen SOA is. Ik kreeg een 5 daagse antibiotica kuur en toen was het weg. Lijkt me wel de moeite waard Suc6!
pi_48464334
Ik heb afgelopen donderdag iets doms gedaan
Zoals ts omschrijft.
Veelvuldig naar de wc gaan, licht vochtverlies, en tikje gevoelig.
Zij heeft zowiezo nergens last van, ik las echter dat het bij vrouwen wel aanwezig kan zijn, maar geen symtonen hoeft te hebben, of merkbare effecten.

[ Bericht 19% gewijzigd door het.ismij op 18-04-2007 16:03:48 ]
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op woensdag 18 april 2007 14:54 schreef Enil het volgende:
Wel langs de huisarts. Ik had 1,5 week geleden hetzelfde. SOA-test negatief. Dit valt onder het kopje 'algemene plasbuisontsteking'. Daar gooien ze volgens de arts alles onder dat wel voor zulk soort symptomen zorgt, maar geen SOA is. Ik kreeg een 5 daagse antibiotica kuur en toen was het weg. Lijkt me wel de moeite waard Suc6!
Enig idee wat bij jou de oorzaak was? En is er risico voor bedpartners als je het onveilig doet als je een plasbuisontsteking hebt?

Thanks voor de info.
pi_48465537
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:58 schreef pipooo het volgende:

[..]
En is er risico voor bedpartners als je het onveilig doet als je een plasbuisontsteking hebt?
Dat vraag k me ook af.
  woensdag 18 april 2007 @ 16:54:32 #12
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_48467984
volgens mij heb je aids. die HIV testen kunnen een 'false negative' afgeven.

m.a.w. dat het test resultaat niet klopt. laat je nog een keer testen.
en bid....bid veel...
pi_48470793
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef dvdk het volgende:
volgens mij heb je aids. die HIV testen kunnen een 'false negative' afgeven.

m.a.w. dat het test resultaat niet klopt. laat je nog een keer testen.
en bid....bid veel...
Thanks voor je opbeurende berichtje...

Ik heb de sneltest overigens in het ziekenhuis laten doen.

Maar je hebt gelijk, nog een keer testen (en nu geen sneltest) is verstandig.

[ Bericht 6% gewijzigd door pipooo op 18-04-2007 18:20:51 ]
pi_48476074
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:58 schreef pipooo het volgende:

[..]

Enig idee wat bij jou de oorzaak was? En is er risico voor bedpartners als je het onveilig doet als je een plasbuisontsteking hebt?

Thanks voor de info.
Geen idee wat de oorzaak was. Ze nemen niet eens de moeite het verder te onderzoeken, maar geven je gerichte antibiotica die alle bacterien daar beneden 5 dagen lang op zeep helpt, en dan ben je fixed. Voor zover ik weet is dat niet overdraagbaar (mocht het wel overdraagbaar zijn, dan zou het wel onder de noemer SOA vallen. Een infectie die via je penis bij seks overdraagbaar is lijkt me dan juist wel iets om mee te nemen via een SOA-test. Gebeurd nu niet, dus ik denk dat het iets is dat niet zomaar even over te dragen valt.), maar 5 dagen zonder kan natuurlijk geen kwaad voor de zekerheid.
Good luck mate
pi_48491346
* het.ismij is er overgens ook achter sinds dokterbezoek.
K heb een geirriteerde urinebuis.
Nu mag k ook een week geen sex.
  donderdag 19 april 2007 @ 10:52:24 #16
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_48494852
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:23 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij is er overgens ook achter sinds dokterbezoek.
K heb een geirriteerde urinebuis.
Nu mag k ook een week geen sex.
komt omdat je gay bent
pi_48495792
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:52 schreef dvdk het volgende:

[..]

komt omdat je gay bent
Dat zal indd het probleem zijn ja.
Dat ik daar niet eerder an heb gedacht.

Ik zal me meisje laten weten dat k verder alleen nog maar met mannen neuk.
Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef Enil het volgende:

[..]

Geen idee wat de oorzaak was. Ze nemen niet eens de moeite het verder te onderzoeken, maar geven je gerichte antibiotica die alle bacterien daar beneden 5 dagen lang op zeep helpt, en dan ben je fixed. Voor zover ik weet is dat niet overdraagbaar (mocht het wel overdraagbaar zijn, dan zou het wel onder de noemer SOA vallen. Een infectie die via je penis bij seks overdraagbaar is lijkt me dan juist wel iets om mee te nemen via een SOA-test. Gebeurd nu niet, dus ik denk dat het iets is dat niet zomaar even over te dragen valt.), maar 5 dagen zonder kan natuurlijk geen kwaad voor de zekerheid.
Good luck mate
Thanks. Ik ga binnenkort ook even langs de dokter.

Maar jij had precies dezelfde symptomen?
pi_48500081
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:21 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik zal me meisje laten weten dat k verder alleen nog maar met mannen neuk.
Ach, je bent gek op slikken, dus.....
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_48512553
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef rameijer het volgende:

[..]

Ach, je bent gek op slikken, dus.....
!! !!
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_48533231
Dank je he ram.
Ik slik iets anders.
Op donderdag 19 april 2007 14:12 schreef pipooo het volgende:

[..]

Thanks. Ik ga binnenkort ook even langs de dokter.

Maar jij had precies dezelfde symptomen?
Doorzichtige afscheiding, leek erg veel op voorvocht qua uiterlijk en substantie, stonk absoluut niet (het leek 100% voorvocht, maar zonder enig vorm van opwinding). Als ik vanaf de basis van m'n penis naar voren trok was het ongeveer 1 drup die er uit kwam. Verder had ik wel een licht geirriteerd gevoel tijdens het plassen, en heel soms ook gewoon als ik ergens rondliep. Die druppel was trouwens niet altijd aanwezig, maar aan het begin lekte het 's nachts wel, en later was het 's ochtends en 's middags vooral aanwezig.

Vollediger kan ik niet zijn Succes!
pi_48543527
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:40 schreef Enil het volgende:

[..]

Doorzichtige afscheiding, leek erg veel op voorvocht qua uiterlijk en substantie, stonk absoluut niet (het leek 100% voorvocht, maar zonder enig vorm van opwinding). Als ik vanaf de basis van m'n penis naar voren trok was het ongeveer 1 drup die er uit kwam. Verder had ik wel een licht geirriteerd gevoel tijdens het plassen, en heel soms ook gewoon als ik ergens rondliep. Die druppel was trouwens niet altijd aanwezig, maar aan het begin lekte het 's nachts wel, en later was het 's ochtends en 's middags vooral aanwezig.

Vollediger kan ik niet zijn Succes!
Precies hetzelfde als ik dus heb. Soms voelt het als water, soms is het iets 'plakkeriger' zoals voorvocht. 'Hoop' dat ik van hetzelfde last heb, dan is het geen soa. Wat het volgens mij niet kan zijn omdat ik daar anders veel eerder last van had moeten hebben (en andere soort klachten).

Thanks voor je info, ik laat het wel even weten hier als ik naar de dokter ben geweest.
pi_48574201
Het kan volgens mij ook irritatie van de plasbuis zijn? Of niet?
pi_48589958
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:35 schreef het.ismij het volgende:
Het kan volgens mij ook irritatie van de plasbuis zijn? Of niet?
Ik dacht dat je meepostte in dit topic. Ohnee, lamaar, dat was uiteindelijk alleen nog maar bagger. Lees het topic eens serieus, en kom er achter dat TS al bezig is met deze mogelijkheid onderzoeken! Good luck!
voorvocht zonder seks, soa?
pi_48621648
quote:
Op zondag 22 april 2007 06:01 schreef Enil het volgende:

[..]

Ik dacht dat je meepostte in dit topic. Ohnee, lamaar, dat was uiteindelijk alleen nog maar bagger. Lees het topic eens serieus, en kom er achter dat TS al bezig is met deze mogelijkheid onderzoeken! Good luck!
Lezen is niet mijn sterkste punt. TNX
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')