abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71088150
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 06:26 schreef Orlistat het volgende:

Het maakt je geil?
Ik merk wel wat verschil ja .
  zaterdag 18 juli 2009 @ 10:09:50 #77
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_71088787
Mocht deze stof veilig worden bevonden, dan zal het wel een uitkomst zijn voor een hoop mensen!
Zelf zou ik er alleen -in dit stadium- nooit aan beginnen. Het kan niet gezond zijn als opeens al je pigment veranderd (haar / oogkleur), maar aan de andere kant: bakken in de zon is ook niet bepaald gezond.

Wat kost het eigenlijk?

* Onbepaald vind dit een interessant topic om te volgen
Geef rijst en train je Engels!
pi_71090679
Het is nu al een uitkomst voor veel mensen, als je de fora leest. Mensen die eerst niet een kwartiertje in de zon kunnen zonder gelijk te verbranden, hebben nu geen last meer en worden zelfs een beetje bruin.

Cosmetisch gebruik, puur om bruin te worden, is natuurlijk slechts luxe en geen noodzaak. Maar als die mensen anders continu in de zon en zonnebanken liggen te bakken om bruin te worden, lijkt me dit minder ongezond.

Je wordt al bruin van gewoon zonlicht namelijk. M'n handen en gezicht (blootgesteld aan daglicht) waren al flink bruin zonder dat ik bewust ben gaan zonnen of onder de zonnebank heb gelegen.

'k Weet niet hoeveel je zou moeten gebruik waardoor het effect heeft op je haarzakjes (dat is het dan toch?), waardoor de haren die eruit groeien donker gaan worden... Ik gebruik dus de helft van de 'aanbevolen' hoeveelheid, en ik merk wel dat m'n moedervlekken veel donkerder zijn geworden, en dat ik er nu ook een aantal bij heb die eerst blijkbaar onzichtbaar waren.

Kosten, ehm... 75 euro voor 30 mg, waarvan ik nu 10 mg heb gebruikt in een maand tijd.
Daarnaast nog een paar euro voor het steriele water waarin je het spul oplost, en nog een paar euro voor de insulinenaaldjes (korte naaldjes) en de alcoholdoekjes om de boel voor 't prikken even schoon te maken.

Je leest overal dat je slechts dagelijks hoeft te prikken totdat je vindt dat je bruin genoeg geworden bent, en daarna kun je volstaan met 1x per week de voorheen dagelijkse hoeveelheid om 'op kleur te blijven' . M'goed, in herfst/winter mag het wel weer wat witter natuurlijk, beetje stom om dan met een heel bruine kop rond te lopen. De kleur zou (ook wanneer je niet wekelijks prikt) wel langer blijven hangen dan een standaard kleurtje van de zon.

[ Bericht 31% gewijzigd door DennisMoore op 18-07-2009 12:27:59 ]
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:22:55 #79
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_71090963
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
Het is nu al een uitkomst voor veel mensen, als je de fora leest. Mensen die eerst niet een kwartiertje in de zon kunnen zonder gelijk te verbranden, hebben nu geen last meer en worden zelfs een beetje bruin.

Cosmetisch gebruik, puur om bruin te worden, is natuurlijk slechts luxe en geen noodzaak. Maar als die mensen anders continu in de zon en zonnebanken liggen te bakken om bruin te worden, lijkt me dit minder ongezond.

Je wordt namelijk al bruin van gewoon zonlicht namelijk. M'n handen en gezicht (blootgesteld aan daglicht) waren al flink bruin zonder dat ik bewust ben gaan zonnen of onder de zonnebank heb gelegen.

'k Weet niet hoeveel je zou moeten gebruik waardoor het effect heeft op je haarzakjes (dat is het dan toch?), waardoor de haren die eruit groeien donker gaan worden... Ik gebruik dus de helft van de 'aanbevolen' hoeveelheid, en ik merk wel dat m'n moedervlekken veel donkerder zijn geworden, en dat ik er nu ook een paar bij heb die eerst blijkbaar onzichtbaar waren.
Het is natuurlijk een afweging (voordelen / nadelen) die je moet maken. Een afweging die mensen niet maken als ze onder de zonnebank gaan, terwijl dat (ook) schadelijk kan zijn. Ik denk wel dat dit een grote hit gaat worden als het bekend(er) wordt. Heb je toevallig before / after foto's van jezelf of zet je deze liever niet op een openbaar forum? Ik vind het namelijk nog steeds een interessant goedje.
Geef rijst en train je Engels!
pi_71091219
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:22 schreef Onbepaald het volgende:

Het is natuurlijk een afweging (voordelen / nadelen) die je moet maken. Een afweging die mensen niet maken als ze onder de zonnebank gaan, terwijl dat (ook) schadelijk kan zijn. Ik denk wel dat dit een grote hit gaat worden als het bekend(er) wordt. Heb je toevallig before / after foto's van jezelf of zet je deze liever niet op een openbaar forum? Ik vind het namelijk nog steeds een interessant goedje.
(Zie edit voor kosten-verhaaltje.)

Tja, de nadelen die ik zie is dat er geen officiele stempeltjes zjin afgegeven. En aan de andere kant, de FDA heeft in 't verleden wel spul als okay bestempeld (sacharine, aspartaam etc) die nu kankerverwekkend (kunnen) zijn, dus in hoeverre moet je 100% op dergelijke instanties vertrouwen? Bovendien spelen er vaak ook nog belangen van pharmaceuten die bijvoorbeeld ivm patenten dingen niet op de markt willen hebben.

Jammer hiervan is wel dat het wat ondergronds gaat, en dat je dus nooit zeker weet óf het spul dat je bestelt helemaal zuiver is, of het uit China komt of uit Europa, etc etc. De (beperkte) allergische reacties die je wel eens leest op fora komen dan ook waarschijnlijk niet door de melatonan zelf, maar door bijvoorbeeld het vulsel of doordat bestelde flesjes niet netjes vaccuum/steriel waren afgesloten, dat soort dingen. Dus dan kun je nu alleen nog maar zoveel mogelijk op fora vertrouwen, waar mensen de betrouwbaarheid van leveranciers bespreken.

Jammer is ook dat het niet in een handig pilletje zit, maar dat je het moet inspuiten, is toch iedere keer weer een 'drempeltje'. Er zijn al mensen bezig om te kijken of ze het in een neusspray kunnen krijgen, maar dat schijnt niet zo goed te werken.

Foto's in dit topic doe ik maar niet nee, daarvoor vindt Google Fok toch wat te aardig . Maar ik heb denk ik huidtype 2 ofzo, wordt niet snel bruin, maar ook niet rood. Bruine ogen, bruin haar. En eigenljjk vragen alle collega's of ik veel in de zon heb gezeten, zeker als ze me een paar dagen niet hebben gezien. Dus 't werkt .
pi_71091336

In 10 dagen, inname van 20mg Melanotan II,

.
pi_71091431
Mja, maar die heeft wel 20 mg in 10 dagen gespoten, 2 mg per dag. Ik doe maar 0,5 mg per dag.
En hij heeft waarschijnlijk enorm onder de zon(nebank) gelegen, dat staat er verder los van.

Van alleen melatonan wordt je niet zó 'bruin'.
pi_71091563
Ik heb wel serieuze interesse in het product, kun je niet je e-mailadres hier plaatsen?

Dan stuur ik je een mailtje. .
pi_71091687
Okee, dan maar naar dit topic, maar je krijgt er dus wel een versterking van je moedervlekken van, dat had ik al eerder gehoord?
Maar dus geen nieuwe vlekjes die er eerder nog niet waren?
Want dan is het alleen een kwestie van even kijken of je veel moedervlekken op je lijf hebt, vooral op je gezicht.

En je haar wordt donkerder, dat wist ik al, maar ja, als je een lekker kleurtje hebt, maakt dat natuurlijk geen klap uit.
pi_71092055
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:01 schreef Lamon het volgende:
Okee, dan maar naar dit topic, maar je krijgt er dus wel een versterking van je moedervlekken van, dat had ik al eerder gehoord?
Zo te lezen dus wel:
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
Ik gebruik dus de helft van de 'aanbevolen' hoeveelheid, en ik merk wel dat m'n moedervlekken veel donkerder zijn geworden, en dat ik er nu ook een aantal bij heb die eerst blijkbaar onzichtbaar waren.
pi_71092533
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:01 schreef Lamon het volgende:

Jawel. 'k Blijk een moedervlek op een neusvleugel te hebben, 3 kleintjes bij m'n oog, en eentje op een oorlel . Tot nu toe stoort het me niet, in een wat bruiner gezicht valt het minder op, en ik las dat ze op termijn weer vervagen.
quote:
En je haar wordt donkerder, dat wist ik al, maar ja, als je een lekker kleurtje hebt, maakt dat natuurlijk geen klap uit.
Haar groeit alleen donkerder vanuit de wortel denk ik, dus dan zou je het spul maandenlang moeten gebruiken, of je haar moet heel kort zijn, wil je 't zien.
pi_71093514
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:54 schreef Richel het volgende:

Ik heb wel serieuze interesse in het product, kun je niet je e-mailadres hier plaatsen?

Dan stuur ik je een mailtje. .
Je kunt kijken op 't forum op www.melanotan.nl, daar staat ook een advertentie van een webshop.
pi_71098103
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:25 schreef DennisMoore het volgende:

Je kunt kijken op 't forum op www.melanotan.nl, daar staat ook een advertentie van een webshop.
En die webshop zit nu tijdelijk (?) verborgen achter een wachtwoord dat is rondgemailed aan de melanotan-forumleden.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:28:36 #89
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_71099294
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:59 schreef Yzord het volgende:
Absoluut geen nep bruin...vergeet niet dat wat normaal de zon stimuleert, nu dat spul het doet. Dus niks geen beta caroteen of nep uv van zonnebank.

En je wordt geleidelijk bruin...als je je te bruin vindt worden, dan stop je ermee. Er met 30mg doe je drie weken ongeveer, en dat is meer dan zat.

Ik ben mijn derde kuur al aan het plannen
150 euro voor 3 weken bruin zijn?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_71099503
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:28 schreef Parafernalia het volgende:

150 euro voor 3 weken bruin zijn?
Want na 3 weken word je wakker en ben je ineens weer wit ?
pi_71100715
Al die zwarte balkjes, het lijken wel criminelen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_71100941
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:32 schreef DennisMoore het volgende:

Nogmaals: inhoudelijk zeggen ze er niéts over. Waarom zou het gevaarlijk zijn? Wat kun je ervan krijgen? Wat zou het doen met de huid? Is het giftig? Zijn er mensen ziek van geworden? Etc etc. Nee dus.

quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:23 schreef Aventura het volgende:
Nu ga ik zeker wachten tot testfase III van Clinuvel gereed is. Er gaan nu verhalen over oogschade de ronde. Dat is 't toch echt niet waard

http://melanotan.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1183897770/0

En die oogschade dan op de langere termijn?
pi_71101114
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:41 schreef Richel het volgende:

En die oogschade dan op de langere termijn?
Mja, een topic van 3 jaar geleden. En in datzelfde topic http://melanotan.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1183897770/91#91:
quote:
Given the dearth of similar reports from the nearly 5,000 registered forum members and the fact that spontaneous occurrences of CSR are fairly common (although it's cause is unknown) in males between the ages of 20 to 50, the link to melanotan II as a cause in this case is highly highly doubtful. Also the fact that Robbie never came back to give us an update on this increases the doubtfulness.

Relative to the majority of strange issues reported by peptide users, I am inclined to agree with scoparli when he posted this:

Quote from scoparli4 on 07/22/08 at 04:21:53:
i think its all anxiety. anxiety can cause some crazy shit to occur. i know first hand. injecting this shit into with all this hysteria is putting you in a high level of anxiety whether you recognize it or not.
M'goed, niemand die beweert dat het 100% veilig is. Maar dat zou het ook na allerlei FDA-tests niet zijn natuurlijk.
pi_71104269
Thnx DennisMoore, je reply's helpen mij veel. Nog zo'n bijzondere metamorfose in 3 maanden. Altijd leuk om te zien.

pi_71104420
'k Denk dat voor bovenstaande nog 't grootste voordeel is dat ie nu een tijdje in de zon kan rondlopen zonder meteen te verbranden .

Het zal toch niet dat iedereen met blond haar ineens bruin haar gaat krijgen?
pi_71104890
Dennis Moore, ik las verder en een stukje tekst heeft betrekking op mogelijke oogschade:
quote:
Company Announcement
Tuesday 20th March 2007
Melbourne, Australia
New Oncology application identified for CUV1647
Clinuvel Pharmaceuticals Limited (ASX:CUV, XETRA-DAX:UR9) is pleased to announce that it has identified a new oncology application for CUV1647. CUV1647 stimulates an increase in the production of the body’s natural photoprotective pigment, melanin. It is anticipated that CUV1647 will be shown to prevent the phototoxicity associated with Photodynamic Therapy (PDT) in cancer therapy.
Clinuvel has filed patent applications for the use of CUV1647 and any related compounds that serve as photoprotective agents for patients who have undergone PDT treatment.
This announcement further advances the company’s strategy to diversify the target medical indications for CUV1647. Applications to begin clinical trials in this new indication will soon be filed.
Background to Photodynamic Therapy
The four most common cancer therapies are surgery, radiotherapy, chemotherapy and photodynamic therapy (PDT).
PDT was first used as a cancer therapy over 100 years ago. PDT uses laser, or other light sources, combined with a light sensitive drug (called photosensitising agent) to destroy cancer cells. This treatment is used in many cases where surgery is neither possible nor preferred. PDT is most frequently used in gastro-intestinal, esophageal, bladder, neurosurgical, prostate cancers/disorders and in wet age-related macular degeneration of the eyes.
One of the limiting factors and key side effects of PDT therapy is debilitating photosensitivity of skin and eyes to light (sunlight as well as artificial light).
Patients suffer intense pain associated with this photosensitivity and are forced to avoid sunlight/artificial light for up to 90 days following treatment.
Het komt zelf van Clinuvel...

Verandert je oogkleur ook? Het bevat immers ook pigmenten.
pi_71105023
PDT is een behandeling tegen kanker met behulp van licht. En ik lees in het dikgedrukte dat een bijwerking van die therapie een overgevoeligheid van huid en ogen voor licht is.

Het gaat dus over PDT volgens mij, en niet over melatonan (CUV1647). Sterker nog, ze zeggen (in de 1e alinea) te verwachten dat melanotan de phototoxicity van PDT voorkomt .

Positief dus ipv negatief .
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:01:57 #98
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_71105503
ik vind het echt wonderbaarlijk dat jullie zover gaan dat jullie het product overwegen te gebruiken met zulke berichtgevingen erover
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_71105724
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:01 schreef Pumatje het volgende:
ik vind het echt wonderbaarlijk dat jullie zover gaan dat jullie het product overwegen te gebruiken met zulke berichtgevingen erover
Weet je wel hoeveel mensen er wle niet roken? Schijnt ook héél ongezond te zijn

Ik denk dat dit produkt vooral wordt gebruikt door mensen die toch altijd al graag bruin willen zijn en daar voorheen voor onder de zonnebank gingen of uren op het strand lagen te bakken. Ik weet dan niet wat slechter is en dan zou het best kunnen zijn dat dit minder ongezond is voor je.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:51:14 #100
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_71106739
maar daar weten we wat we ervan krijgen, ook van teveel zonnen. ( toevallig ongeveer hetzelfde eindresultaat ) : Kanker.

maar dit is nog zo experimenteel.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')