Het is natuurlijk een afweging (voordelen / nadelen) die je moet maken. Een afweging die mensen niet maken als ze onder de zonnebank gaan, terwijl dat (ook) schadelijk kan zijn. Ik denk wel dat dit een grote hit gaat worden als het bekend(er) wordt. Heb je toevallig before / after foto's van jezelf of zet je deze liever niet op een openbaar forum? Ik vind het namelijk nog steeds een interessant goedje.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
Het is nu al een uitkomst voor veel mensen, als je de fora leest. Mensen die eerst niet een kwartiertje in de zon kunnen zonder gelijk te verbranden, hebben nu geen last meer en worden zelfs een beetje bruin.
Cosmetisch gebruik, puur om bruin te worden, is natuurlijk slechts luxe en geen noodzaak. Maar als die mensen anders continu in de zon en zonnebanken liggen te bakken om bruin te worden, lijkt me dit minder ongezond.
Je wordt namelijk al bruin van gewoon zonlicht namelijk. M'n handen en gezicht (blootgesteld aan daglicht) waren al flink bruin zonder dat ik bewust ben gaan zonnen of onder de zonnebank heb gelegen.
'k Weet niet hoeveel je zou moeten gebruik waardoor het effect heeft op je haarzakjes (dat is het dan toch?), waardoor de haren die eruit groeien donker gaan worden... Ik gebruik dus de helft van de 'aanbevolen' hoeveelheid, en ik merk wel dat m'n moedervlekken veel donkerder zijn geworden, en dat ik er nu ook een paar bij heb die eerst blijkbaar onzichtbaar waren.
(Zie edit voor kosten-verhaaltje.)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:22 schreef Onbepaald het volgende:
Het is natuurlijk een afweging (voordelen / nadelen) die je moet maken. Een afweging die mensen niet maken als ze onder de zonnebank gaan, terwijl dat (ook) schadelijk kan zijn. Ik denk wel dat dit een grote hit gaat worden als het bekend(er) wordt. Heb je toevallig before / after foto's van jezelf of zet je deze liever niet op een openbaar forum? Ik vind het namelijk nog steeds een interessant goedje.
Zo te lezen dus wel:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:01 schreef Lamon het volgende:
Okee, dan maar naar dit topic, maar je krijgt er dus wel een versterking van je moedervlekken van, dat had ik al eerder gehoord?
Maar dus geen nieuwe vlekjes die er eerder nog niet waren?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
Ik gebruik dus de helft van de 'aanbevolen' hoeveelheid, en ik merk wel dat m'n moedervlekken veel donkerder zijn geworden, en dat ik er nu ook een aantal bij heb die eerst blijkbaar onzichtbaar waren.
Jawel. 'k Blijk een moedervlek op een neusvleugel te hebben, 3 kleintjes bij m'n oog, en eentje op een oorlelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:01 schreef Lamon het volgende:
Maar dus geen nieuwe vlekjes die er eerder nog niet waren?
Haar groeit alleen donkerder vanuit de wortel denk ik, dus dan zou je het spul maandenlang moeten gebruiken, of je haar moet heel kort zijn, wil je 't zien.quote:En je haar wordt donkerder, dat wist ik al, maar ja, als je een lekker kleurtje hebt, maakt dat natuurlijk geen klap uit.
Je kunt kijken op 't forum op www.melanotan.nl, daar staat ook een advertentie van een webshop.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:54 schreef Richel het volgende:
Ik heb wel serieuze interesse in het product, kun je niet je e-mailadres hier plaatsen?
Dan stuur ik je een mailtje..
En die webshop zit nu tijdelijk (?) verborgen achter een wachtwoord dat is rondgemailed aan de melanotan-forumleden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:25 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt kijken op 't forum op www.melanotan.nl, daar staat ook een advertentie van een webshop.
150 euro voor 3 weken bruin zijn?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:59 schreef Yzord het volgende:
Absoluut geen nep bruin...vergeet niet dat wat normaal de zon stimuleert, nu dat spul het doet. Dus niks geen beta caroteen of nep uv van zonnebank.
En je wordt geleidelijk bruin...als je je te bruin vindt worden, dan stop je ermee. Er met 30mg doe je drie weken ongeveer, en dat is meer dan zat.
Ik ben mijn derde kuur al aan het plannen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
Nogmaals: inhoudelijk zeggen ze er niéts over. Waarom zou het gevaarlijk zijn? Wat kun je ervan krijgen? Wat zou het doen met de huid? Is het giftig? Zijn er mensen ziek van geworden? Etc etc. Nee dus.
En die oogschade dan op de langere termijn?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:23 schreef Aventura het volgende:
Nu ga ik zeker wachten tot testfase III van Clinuvel gereed is. Er gaan nu verhalen over oogschade de ronde. Dat is 't toch echt niet waard
http://melanotan.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1183897770/0
Mja, een topic van 3 jaar geleden. En in datzelfde topic http://melanotan.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1183897770/91#91:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:41 schreef Richel het volgende:
En die oogschade dan op de langere termijn?
M'goed, niemand die beweert dat het 100% veilig is. Maar dat zou het ook na allerlei FDA-tests niet zijn natuurlijk.quote:Given the dearth of similar reports from the nearly 5,000 registered forum members and the fact that spontaneous occurrences of CSR are fairly common (although it's cause is unknown) in males between the ages of 20 to 50, the link to melanotan II as a cause in this case is highly highly doubtful. Also the fact that Robbie never came back to give us an update on this increases the doubtfulness.
Relative to the majority of strange issues reported by peptide users, I am inclined to agree with scoparli when he posted this:
Quote from scoparli4 on 07/22/08 at 04:21:53:
i think its all anxiety. anxiety can cause some crazy shit to occur. i know first hand. injecting this shit into with all this hysteria is putting you in a high level of anxiety whether you recognize it or not.
Het komt zelf van Clinuvel...quote:Company Announcement
Tuesday 20th March 2007
Melbourne, Australia
New Oncology application identified for CUV1647
Clinuvel Pharmaceuticals Limited (ASX:CUV, XETRA-DAX:UR9) is pleased to announce that it has identified a new oncology application for CUV1647. CUV1647 stimulates an increase in the production of the body’s natural photoprotective pigment, melanin. It is anticipated that CUV1647 will be shown to prevent the phototoxicity associated with Photodynamic Therapy (PDT) in cancer therapy.
Clinuvel has filed patent applications for the use of CUV1647 and any related compounds that serve as photoprotective agents for patients who have undergone PDT treatment.
This announcement further advances the company’s strategy to diversify the target medical indications for CUV1647. Applications to begin clinical trials in this new indication will soon be filed.
Background to Photodynamic Therapy
The four most common cancer therapies are surgery, radiotherapy, chemotherapy and photodynamic therapy (PDT).
PDT was first used as a cancer therapy over 100 years ago. PDT uses laser, or other light sources, combined with a light sensitive drug (called photosensitising agent) to destroy cancer cells. This treatment is used in many cases where surgery is neither possible nor preferred. PDT is most frequently used in gastro-intestinal, esophageal, bladder, neurosurgical, prostate cancers/disorders and in wet age-related macular degeneration of the eyes.
One of the limiting factors and key side effects of PDT therapy is debilitating photosensitivity of skin and eyes to light (sunlight as well as artificial light). Patients suffer intense pain associated with this photosensitivity and are forced to avoid sunlight/artificial light for up to 90 days following treatment.
Weet je wel hoeveel mensen er wle niet roken? Schijnt ook héél ongezond te zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:01 schreef Pumatje het volgende:
ik vind het echt wonderbaarlijk dat jullie zover gaan dat jullie het product overwegen te gebruiken met zulke berichtgevingen erover
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |