Brain zei gister dat als iedereen doorging met in huis roken hij expres peuken op de grond ging gooien. Om zo te "bewerkstelligen" dat ze een rookverbod krijgen. Smeerlap! Gluipert! Hij is alleen geen echte roker dus weet ik niet of dit geldt.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Zal wel weer een aktie van Jaap zijn, net als die sigaretten vanochtend onder het raam van Huub
150 dusquote:Op woensdag 18 april 2007 13:16 schreef Prosac het volgende:
Tamara stond bij het vliegtuig en het was niet toevallig
hoeveel CP's heeft hem dat gekost?
Leuk voor Amanda dit!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Dogga het volgende:
Amanda vindt het totaal niets!
Precies.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Dogga het volgende:
Amanda vindt het totaal niets!
Het lijkt em wel dat hem dit CP gaat kosten dan...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:17 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Brain zei gister dat als iedereen doorging met in huis roken hij expres peuken op de grond ging gooien. Om zo te "bewerkstelligen" dat ze een rookverbod krijgen. Smeerlap! Gluipert! Hij is alleen geen echte roker dus weet ik niet of dit geldt.
Ja, hij had er wel 100 CP voor over.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef mazaru het volgende:
Maar degene die de peuk weggooit verliest toch CP?
Jah, aan het werk viswijfquote:Op woensdag 18 april 2007 13:19 schreef akveor het volgende:
En weer staat die nare Palma er bij alsof was ze een miljonair..... Dit is toch echt een moment van de miljonairs onderling.....
Om 3 uur hebben ze een lachsessie, Palma direct: 'Mooi, dan ben ik er nog!'quote:Op woensdag 18 april 2007 13:19 schreef akveor het volgende:
En weer staat die nare Palma er bij alsof was ze een miljonair..... Dit is toch echt een moment van de miljonairs onderling.....
Ik schuif mijn atheïsme even aan de kant, en kniel met je mee!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:20 schreef CartWOman het volgende:
Leuk voor Amanda.![]()
Ik hoop zo dat het weer iets word met Tamara... *op knietjes valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |