4-3-3.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:22 schreef VoreG het volgende:
Is de opstelling al bekend?
we moeten eerst maar eens zien te winnen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef devv05 het volgende:
Iedereen die hoopt dat AZ kampioen wordt, met of ondanks van Gaal, is geen Ajacied.
Gelukkig staan we vanavond in de finale.
Jonge jonge.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef M0NTANA het volgende:
Als je alleen al fan bent geworden vanwege de speelstijl .....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Speed1971 het volgende:
Alleen echte fans zien dat, maar dat terzijde.
Waar slaat dat op? Dat Ajax minder voetbalt dan vroeger? Dat ze niet meer zo aanvallend kunnen spelen (door gebrek aan kwaliteit) als 15 jaar geleden?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jonge jonge.
Ik ben geen fan van Ajax omdat ze wel of niet kampioen worden. Ik ben fan geworden van Ajax vanwege een bepaalde speelstijl. Ook sprak mij de attitude van Ajax mij erg aan. Lekker arrogant en het meestal nog waarmaken ook. HEERLIJK!
Daar is weinig van over. Het enige wat daarvan over is is de arrogante houding maar die wordt te weinig ingelost.
Ik hoop voor jullie dat Ajax kampioen wordt.
Mijn Ajax is op bloedde na dood. Alleen echte fans zien dat, maar dat terzijde.
Échte fans steunen hun club, door dik en dunquote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Speed1971 het volgende:
Mijn Ajax is op bloedde na dood. Alleen echte fans zien dat, maar dat terzijde.
--->Dapp're strijders, fier en koen<---quote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef toma het volgende:
Het kan dooien het kan vriezen,
We kunnen winnen of verliezen,
maar een betere club dan deze is er niet.
Succes-supporters mogen een afslag verder op van de snelweg.
oja, en dat echte fans alleen zien dat Ajax op bloede na dood is....![]()
ik wil er mn kracht niet spenderen aan zulke debiele uitlatingen.
als ik jou was zou ik snel een seizoenskaart kopen van AZ die hebben wel ruimte over voor succes-supportes als jou.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ow er zijn wel meer redenen maar dat is wel 1 van de belangrijkste.
je kunt het ook gewoon tv kijken ipv teletekst.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:35 schreef Bananenman het volgende:
Wow, voor het eerst thuis zitten als Ajax speelt sinds een hele lange tijd weer. Wat een raar gevoel, deel uitmaken van de teletekstklasse
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Topper die Heintinga
Heitinga heeft dit seizoen al meer gescoord dan de aanval van Feyenoord bij elkaarquote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Topper die Heintinga
hehe, ownedquote:Op woensdag 18 april 2007 21:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Heitinga heeft dit seizoen al meer gescoord dan de aanval van Feyenoord bij elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |