Hm, typische reactie voor een pub ganger.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Beter kom je me opzoeken, ik sla je de kanker in.
Broek plassen, geen bier meekrijgen, als een stonede zombie rondlopen op de ONZ meet en ga zo maar doorquote:
HAHAHAquote:Op woensdag 18 april 2007 11:13 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jij?
Laat me niet lachen, lijer. Sad boy.
Ik sla je diep in coma, hondellul, je bent dood als ik je tegenkom.
Zeg dat wel...quote:
ja want wij zijn nep, en jullie zijn echte housequote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef BrandX het volgende:
typisch PUB he, mensen pesten op incidentjes, omdat ze niet met iets structureels kunnen komen en anderen met inhoudenlijke argumenten kunnen bashen.
Daar hebben ze KSC-ers voor nodig
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef BrandX het volgende:
op zich zijn we nu aan het voldoen aan twee goede daden. OA een kans geven, en PUB (rijdelijk) wat meer niveau geven
Ja klopt, net als die chinees die 30 man overhoop schiet.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
HAHAHA
Jij bent echt zo'n puisterig nerdje die de hele dag gamet en dan een grote mond heeft tegen andere mensen op internet
Das wat anders.quote:
gelukkig niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja want wij zijn nep, en jullie zijn echte house![]()
Nee maar zonder grapjes, volgende keer dat je zo'n grote mond hebt moet je het ook waarmaken.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ja klopt, net als die chinees die 30 man overhoop schiet.
Koffie is stoerquote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
gelukkig niet.
Echte koffieleuten daarentegen![]()
Ik ga nog maar snel een bakkie pleur koffiën, dan gaat deze PUB wat sneller![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef MPG het volgende:
[..]Wij zijn goed bezig
owja, we brengen ook nog wat liefde in dit topic
Ik maak geen grapjes, ik moet je niet, en je zeikt mijn opa af.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee maar zonder grapjes, volgende keer dat je zo'n grote mond hebt moet je het ook waarmaken.
Ik had me geen 2e x bedacht en hem dr direct al een aantal aangemetenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee maar zonder grapjes, volgende keer dat je zo'n grote mond hebt moet je het ook waarmaken.
Heb je het nou over thuiswedstrijden van Feyenoord?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef TJDoornbos het volgende:
kwam hier voor mn lol maar tot op heden beleef ik weinig lol nu
Kerel, gaat je bril poetsen ofzoquote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik maak geen grapjes, ik moet je niet, en je zeikt mijn opa af.
Als ik je tegenkom, heb je dus een paar flinke klappen hangen.
Oooooooo, het moet sneller gaan??quote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
gelukkig niet.
Echte koffieleuten daarentegen![]()
Ik ga nog maar snel een bakkie pleur koffiën, dan gaat deze PUB wat sneller![]()
Ach dat went na jaren van kutprestatiesquote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heb je het nou over thuiswedstrijden van Feyenoord?
Is er een degelijke kans dat je me tegenkomt?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik maak geen grapjes, ik moet je niet, en je zeikt mijn opa af.
Als ik je tegenkom, heb je dus een paar flinke klappen hangen.
Moet je nou in elke zin kanker zeggenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Piovan moet gewoon niet zo kankerstoer doen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heb je het nou over thuiswedstrijden van Feyenoord?
Boemquote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie moet allemaal niet zo 'kanker' stoer doen
check, en gemeldquote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef Sebasser het volgende:
KSC gangers verzamelen in het overleg topic.
Vladdieboy weet waar het op staat.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kerel, gaat je bril poetsen ofzo![]()
of die van je opa! sneu figuur![]()
Internet-hero![]()
ja, dat zei ikquote:Op woensdag 18 april 2007 11:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oooooooo, het moet sneller gaan??![]()
![]()
![]()
YEs, geen storingen meer dus kan er weer tegenaanquote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat wel...
jongens... tempo maken en opbokken
Ja, hij wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:19 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Moet je nou in elke zin kanker zeggen
Ja. Kanker.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:19 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Moet je nou in elke zin kanker zeggen
Dat zegt een sukkeltje uit '88quote:Op woensdag 18 april 2007 11:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kerel, gaat je bril poetsen ofzo![]()
of die van je opa! sneu figuur![]()
Internet-hero![]()
woei... beginnen meer danquote:Op woensdag 18 april 2007 11:19 schreef Diovarus het volgende:
[..]
YEs, geen storingen meer dus kan er weer tegenaan
Ik denk 2 stappen vooruit....quote:Op woensdag 18 april 2007 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, dat zei ik
tempo maken en opbokken (zie ksc waarheen)
zolang je maar geen meisjes pijn gaat doenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:20 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga alle pub gangers doodmaken met ene scherp.
Wat vinden jullie daarvan?
ooh anders krijgt hij geen vrienden enzoquote:
Je bent dik man, ik praat niet tegen je.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat sukkeltje uit 88 heeft je moeder bevrucht op zn 12e gek![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Deal.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
zolang je maar geen meisjes pijn gaat doen
+quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef Piovan het volgende:
[..]
Je bent dik man, ik praat niet tegen je.
Piovan, hou je mond. Jij hebt, met welke opmerking dan ook, echt totaal geen recht van sprekenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef Piovan het volgende:
[..]
Je bent dik man, ik praat niet tegen je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |