Niet doen en niet mogen is een verschil.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eej Bengel![]()
SC is toch vrij voor iedereen? We doen alleen niet aan kliekjes
PUB is Kut topicquote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef saaw het volgende:
als jullie nou voor altijd in PUB blijven, blijf ik hier
Soms eet ik nog kliekjesquote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet doen en niet mogen is een verschil.![]()
Overal zijn kliekjes, of men noemt het kliekjes omdat er sommige vaker zijn.
Hij is nog wel lekker 'leeg'quote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Nou, laten we pub maar mijden.
die kunnen niks anders dan kanker roepen.
[GAM SC] School massacre ? 't komt door de videogames! ?????
deal.. als die in pub vol is dan hequote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Nou, laten we pub maar mijden.
die kunnen niks anders dan kanker roepen.
[GAM SC] School massacre ? 't komt door de videogames! ?????
Omdat je weet dat het een reeks is, en je onderaan kijkt.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef mcDavid het volgende:
Hoe komt het toch dat ik het Koffie topic nooit in de topic-list zie?
Is te makelijk daaroquote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat wel fijn zou vinden?
Of in DE ("mijn" subforum), De Storm waait door de SlowChats van FOKquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef BrandX het volgende:
we kunnen ook nog een HOC topic maken straks. "Hoe de KSC-ers FOK! overnamen ter ere van OA!"
Hoezo ter ere van OA, waar kan ik terugvinden wat er met OA is.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef BrandX het volgende:
we kunnen ook nog een HOC topic maken straks. "Hoe de KSC-ers FOK! overnamen ter ere van OA!"
Zodra pub vol is gaan we verder in [GAM SC] School massacre ? 't komt door de videogames!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
niet te veel praten hier? Waar dan wel? Ik ben het topic kwijt
Is ook goed!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of in DE ("mijn" subforum), De Storm waait door de SlowChats van FOK
OA is op vakantie, en hij wil graag #100 meemaken.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo ter ere van OA, waar kan ik terugvinden wat er met OA is.
Ben benieuwd hoe snel die op slot gaatquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef BrandX het volgende:
He ain't seen nothin' yet!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef Heintje het volgende:
Ik blijf me verbazen over mensen die nooit in GAM posten en dan hier ineens zo'n bijdrage leveren.
O oke. dankje voor uw uitleg.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
OA is op vakantie, en hij wil graag #100 meemaken.
tot wanneer issie dan weg?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als de wraakactie van de andere SC's begint, dan zit je zo op 110 hierquote:Op woensdag 18 april 2007 11:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |