Wie van onze modjes haalt dit even weg? Dit soort taal blief ik niet hier!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef Borkydude het volgende:
EDIT
Inderdaad, beter gaan we naar FB ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef Piovan het volgende:
Ik vind het in pub maar dom
Allemaal van die kankerroepers
Met een slag sla je ze diep in coma
linkquote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef Piovan het volgende:
Ik vind het in pub maar dom
Allemaal van die kankerroepers
Met een slag sla je ze diep in coma
Vooral door die NSquote:Op woensdag 18 april 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik ga eens richting werk. Ik zie daar wel wat het volgende SC station is
kpd?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja, waarheen?
neen, fok doet soms kut.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
mijn internet is wat langzaam volgens mij..
Eej Bengelquote:Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke sc wel?
Overal is wel wat toch? Behalve lounge.Maar daarom
is daar ook geen OP die wordt altijd snel afgekraakt.
Hoi fruts.![]()
Stop eens met die koffie, je bent al hyper genoeg.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef Diovarus het volgende:
KOFFIEE!!
Het zit er nu al op.
2e probleem opgelost
Hyper mode onquote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stop eens met die koffie, je bent al hyper genoeg.
Ja, precies.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eej Bengel![]()
SC is toch vrij voor iedereen? We doen alleen niet aan kliekjes
Np... tis wel niet mijn ' vakgebied ' maar dit soort taal moet ik ook nietquote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dank je wel Fruts!
Bijna naam-genoot!
Niet doen en niet mogen is een verschil.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eej Bengel![]()
SC is toch vrij voor iedereen? We doen alleen niet aan kliekjes
PUB is Kut topicquote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef saaw het volgende:
als jullie nou voor altijd in PUB blijven, blijf ik hier
Soms eet ik nog kliekjesquote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet doen en niet mogen is een verschil.![]()
Overal zijn kliekjes, of men noemt het kliekjes omdat er sommige vaker zijn.
Hij is nog wel lekker 'leeg'quote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Nou, laten we pub maar mijden.
die kunnen niks anders dan kanker roepen.
[GAM SC] School massacre ? 't komt door de videogames! ?????
deal.. als die in pub vol is dan hequote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Nou, laten we pub maar mijden.
die kunnen niks anders dan kanker roepen.
[GAM SC] School massacre ? 't komt door de videogames! ?????
Omdat je weet dat het een reeks is, en je onderaan kijkt.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef mcDavid het volgende:
Hoe komt het toch dat ik het Koffie topic nooit in de topic-list zie?
Is te makelijk daaroquote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat wel fijn zou vinden?
Of in DE ("mijn" subforum), De Storm waait door de SlowChats van FOKquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef BrandX het volgende:
we kunnen ook nog een HOC topic maken straks. "Hoe de KSC-ers FOK! overnamen ter ere van OA!"
Hoezo ter ere van OA, waar kan ik terugvinden wat er met OA is.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef BrandX het volgende:
we kunnen ook nog een HOC topic maken straks. "Hoe de KSC-ers FOK! overnamen ter ere van OA!"
Zodra pub vol is gaan we verder in [GAM SC] School massacre ? 't komt door de videogames!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
niet te veel praten hier? Waar dan wel? Ik ben het topic kwijt
Is ook goed!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of in DE ("mijn" subforum), De Storm waait door de SlowChats van FOK
OA is op vakantie, en hij wil graag #100 meemaken.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo ter ere van OA, waar kan ik terugvinden wat er met OA is.
Ben benieuwd hoe snel die op slot gaatquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef BrandX het volgende:
He ain't seen nothin' yet!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef Heintje het volgende:
Ik blijf me verbazen over mensen die nooit in GAM posten en dan hier ineens zo'n bijdrage leveren.
O oke. dankje voor uw uitleg.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
OA is op vakantie, en hij wil graag #100 meemaken.
tot wanneer issie dan weg?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als de wraakactie van de andere SC's begint, dan zit je zo op 110 hierquote:Op woensdag 18 april 2007 11:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar kun je wel op wachten idd!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als de wraakactie van de andere SC's begint, dan zit je zo op 110 hier
anders moet je me even mailen, dan spreken we wat af, en dan kun je dan kijken hoe dit 18 jarige sukkeltje je aftroeft @ elk denkbaar vlakquote:Op woensdag 18 april 2007 11:27 schreef Piovan het volgende:
Stelletje halve tamme. Ik had het tegen een koorknaap, jammer dat ie dat hulp inroept van zijn kontmakkers.
Vladje neemt mij meequote:Op woensdag 18 april 2007 11:30 schreef VlaDje het volgende:
Even terug te komen op Pub SC Piovan..
[..]
anders moet je me even mailen, dan spreken we wat af, en dan kun je dan kijken hoe dit 18 jarige sukkeltje je aftroeft @ elk denkbaar vlak![]()
hehe, en daarna krijg je aan de stok met zijn hond hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 11:30 schreef VlaDje het volgende:
Even terug te komen op Pub SC Piovan..
[..]
anders moet je me even mailen, dan spreken we wat af, en dan kun je dan kijken hoe dit 18 jarige sukkeltje je aftroeft @ elk denkbaar vlak![]()
En niet ivosnivoquote:Op woensdag 18 april 2007 11:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Vladje neemt mij mee
Jullie 2 users naar keuze.
Rustig maar, komt wel goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:32 schreef Diovarus het volgende:
Kut al die sukkels maken nu juist alles kapot
whehe.. als ze durvenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als de wraakactie van de andere SC's begint, dan zit je zo op 110 hier
Desnoods spreken we speciaal voor jou af in Ponypark Slagharen, dan mag je eerst een rondje draaimolenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Vladje neemt mij mee
Jullie 2 users naar keuze.
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:33 schreef Piovan het volgende:
Ik alleen met mijn hond, tegen twee van jullie.
Dan hoef ik alleen maar te kijken
heb nu 5 problemen in me mailboxquote:
Hoor hem spreken, met zijn opgezwolle cholera kop.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
Die hond die trap ik in 1x de hele ruggewervel naar de tyfus..
Bij jou zou ik wel niet veel harder hoeven te trappen voor hetzelfde effect,, tjap![]()
Dat doe ik de hele tijd al tussendoor.... anders wil ik graag flink meedoenquote:
Ga dan eens werken, ze kunnen het ook wel aan zonder jou, ookal is je hulp natuurlijk van harte welkom.quote:
en ctrl-f kijkt ook mis?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Omdat je weet dat het een reeks is, en je onderaan kijkt.
Maar dit topic heeft nog geen reeks PI, dus kijk je mis.
Denk je nou echt dat ik me agressief ga maken om een volwassen kleuter die dreigt met zijn hond die al kwaad wordt als je z'n opa de gek aan steekt???quote:Op woensdag 18 april 2007 11:35 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hoor hem spreken, met zijn opgezwolle cholera kop.
Die hond grijpt je direct naar je strot, als je agressief word.
welke linkquote:Op woensdag 18 april 2007 11:29 schreef Sebasser het volgende:
Snel gedaan, over naar Gam SC.
Was het maar 9 uurquote:Op woensdag 18 april 2007 11:35 schreef Frutsel het volgende:
Dat doe ik de hele tijd al tussendoor.... anders wil ik graag flink meedoen
half uurtje nog, dan zit het werk er al weer op
Alleen snap ik niet wat dergelijk taalgebruik hier doet. Ik kan me niet herinneren dat wij op deze manier andere SC's volgemaakt hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:35 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hoor hem spreken, met zijn opgezwolle cholera kop.
Die hond grijpt je direct naar je strot, als je agressief word.
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:39 schreef Piovan het volgende:
Hij begon
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga dan eens werken, ze kunnen het ook wel aan zonder jou, ookal is je hulp natuurlijk van harte welkom.
OA is op vakantie, en wil zaterdag wel nog jubileum topic koffie #100 meemkane.. dus moetn wij ff gas loslatenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo ter ere van OA, waar kan ik terugvinden wat er met OA is.
Daar heb je zeer zeker gelijk in! Het gaat helemaal nergens over!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Alleen snap ik niet wat dergelijk taalgebruik hier doet. Ik kan me niet herinneren dat wij op deze manier andere SC's volgemaakt hebben.
Heeft ONZ een nieuwe naam?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom heeft ONZ een nieuwe naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |