Wie van onze modjes haalt dit even weg? Dit soort taal blief ik niet hier!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef Borkydude het volgende:
EDIT
Inderdaad, beter gaan we naar FB ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef Piovan het volgende:
Ik vind het in pub maar dom
Allemaal van die kankerroepers
Met een slag sla je ze diep in coma
linkquote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef Piovan het volgende:
Ik vind het in pub maar dom
Allemaal van die kankerroepers
Met een slag sla je ze diep in coma
Vooral door die NSquote:Op woensdag 18 april 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik ga eens richting werk. Ik zie daar wel wat het volgende SC station is
kpd?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja, waarheen?
neen, fok doet soms kut.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
mijn internet is wat langzaam volgens mij..
Eej Bengelquote:Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke sc wel?
Overal is wel wat toch? Behalve lounge.Maar daarom
is daar ook geen OP die wordt altijd snel afgekraakt.
Hoi fruts.![]()
Stop eens met die koffie, je bent al hyper genoeg.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef Diovarus het volgende:
KOFFIEE!!
Het zit er nu al op.
2e probleem opgelost
Hyper mode onquote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stop eens met die koffie, je bent al hyper genoeg.
Ja, precies.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eej Bengel![]()
SC is toch vrij voor iedereen? We doen alleen niet aan kliekjes
Np... tis wel niet mijn ' vakgebied ' maar dit soort taal moet ik ook nietquote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dank je wel Fruts!
Bijna naam-genoot!
Niet doen en niet mogen is een verschil.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eej Bengel![]()
SC is toch vrij voor iedereen? We doen alleen niet aan kliekjes
PUB is Kut topicquote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef saaw het volgende:
als jullie nou voor altijd in PUB blijven, blijf ik hier
Soms eet ik nog kliekjesquote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet doen en niet mogen is een verschil.![]()
Overal zijn kliekjes, of men noemt het kliekjes omdat er sommige vaker zijn.
Hij is nog wel lekker 'leeg'quote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Nou, laten we pub maar mijden.
die kunnen niks anders dan kanker roepen.
[GAM SC] School massacre ? 't komt door de videogames! ?????
deal.. als die in pub vol is dan hequote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Nou, laten we pub maar mijden.
die kunnen niks anders dan kanker roepen.
[GAM SC] School massacre ? 't komt door de videogames! ?????
Omdat je weet dat het een reeks is, en je onderaan kijkt.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef mcDavid het volgende:
Hoe komt het toch dat ik het Koffie topic nooit in de topic-list zie?
Is te makelijk daaroquote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat wel fijn zou vinden?
Of in DE ("mijn" subforum), De Storm waait door de SlowChats van FOKquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef BrandX het volgende:
we kunnen ook nog een HOC topic maken straks. "Hoe de KSC-ers FOK! overnamen ter ere van OA!"
Hoezo ter ere van OA, waar kan ik terugvinden wat er met OA is.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef BrandX het volgende:
we kunnen ook nog een HOC topic maken straks. "Hoe de KSC-ers FOK! overnamen ter ere van OA!"
Zodra pub vol is gaan we verder in [GAM SC] School massacre ? 't komt door de videogames!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
niet te veel praten hier? Waar dan wel? Ik ben het topic kwijt
Is ook goed!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of in DE ("mijn" subforum), De Storm waait door de SlowChats van FOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |