Ik denk dat dat eerder andersom zal wezen..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:37 schreef FJD het volgende:
Ik vind ze stiekem wel stoermaar ik ben bang voor de hamster die we al hebben
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:38 schreef MLPValley het volgende:
ja maar hamster bijten als de tering! En als die hangen dan blijven ze hangen. Deze hebben geen tanden.
Krijg je curses "baardjes vasthouden" bij de BBQ.
JP en hamsters hebben een liefde-haat relatie: Eerste de liefde en daarna de haatquote:
Ooh, dacht JP de liefde, de hamster de haat..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:49 schreef FJD het volgende:
[..]
JP en hamsters hebben een liefde-haat relatie: Eerste de liefde en daarna de haat![]()
Je moet dat beest ook niet zo knijpen JP. Maar goed Ursel, ik vind ze stiekem wel geinig, zeker als ze zo klein blijven maar ik denk niet dat het wat zal worden tussen ons.
Hoe is het met jou en je vette huis?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:32 schreef IJsmuts het volgende:
oja, leuk dat jullie allemaal vragen hoe het met mij en mn vette huis is![]()
goedquote:Op woensdag 18 april 2007 09:53 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en je vette huis?
je kan ze ook over je snikkel laten lopen, dat kriebelt erg lekker!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:23 schreef FJD het volgende:
Ursel: Wat kost zo'n beestje om te onderhouden en hoe groot hok hebben ze nodig?
je kan ze daar zo uit je achtertuin plukken schatquote:Op woensdag 18 april 2007 10:27 schreef BattleLies het volgende:
Moguh mannen en Sanne
Leuke beesies man!
Sanne als je uitzoekt hoe we er 1 mee naar India kunnen krijgen voor noppes en zonder quarantaine dan wil ik er wel over nadenken .. aangezien ze niet kunnen bijten moet dat wel lukken met JP
Gewoon in je koffer?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:27 schreef BattleLies het volgende:
Sanne als je uitzoekt hoe we er 1 mee naar India kunnen krijgen voor noppes en zonder quarantaine dan wil ik er wel over nadenken .. aangezien ze niet kunnen bijten moet dat wel lukken met JP
hee mutsie!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je kan ze daar zo uit je achtertuin plukken schat![]()
jaquote:
nee ben blij joh! polen uis voorbij! net 5 dagen wezen klussen en vanaf vrijdag weer tot maandag! dan moet het redelijk klaar zijn, zal wel foto's online gooien tzt! alleen moet ik nu weer 1,5 week in 2 dagen proppenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hee mutsie!
Ben je blij om weer in NL te zijn?? Hoef je nu niet meer terug naar de mooie stad in Polen??
En woon je nu lekker in je nieuwe huisie?? Hoe bevalt dat??
Onderhoud van zo'n beestje is niet zo gek duur. De bak dient op goede temperatuur te zijn met een warmte-lamp. Verder zal je om en nabij een bakje krekels per week kwijt zijn per beest geloof ik. Dat kost +/-2 euro. Af en toe beetje groenvoer (andijvie/koolsla).quote:Op woensdag 18 april 2007 10:23 schreef FJD het volgende:
Ursel: Wat kost zo'n beestje om te onderhouden en hoe groot hok hebben ze nodig?
ik heb ook een grote snikkel, wil je zien?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:36 schreef ursel het volgende:
[..]
--- Hoe groter hoe beter, maar wat wij hebben is ongeveer wel een ideale maat. Sanne kan je daar alles exact over vertellen..----
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |