De kracht van Eindhoven is enorm.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:16 schreef Sebasser het volgende:
Dat riep ik van de week ook opeens op de fiets, en dat terwijl ik in groningen woon en nog maar 1 keer in eindhoven ben geweest.
in ONZ.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar zit die SC ? Zal ik effe bericht achter laten
Doe maar wel. En post ook even een linkje.quote:
BrandXquote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef BrandX het volgende:goedemorgen!
hadden we deze TT al niet eens gehad?
Ongetwijfeld. Maarja.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef BrandX het volgende:goedemorgen!
Zal best kunnen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef BrandX het volgende:goedemorgen!
Maar ik rook niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef Sebasser het volgende:
Het Rokerhoekje 78, gelukkig alweer dinsdag.
t rokershoekje heeft zelfs een Eigen SC reeks logo, die heeft de Koffie SC op het moment niet eens.
Ik heb er gestudeerd. Fijne stadquote:
ZOu het niet weten.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef BrandX het volgende:goedemorgen!
zo te zien drugs-gerelateerd dus zo erg vind ik het niet, wel jammer dat het slachtoffer slechts gewond is, aangezien ik nog steeds een zorgverzekering in Nederland heb lopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hahah nee in centrum in een studentenhuis.. hoorde wel wat geroezemoes en zag wat bewegen tegen 5 uur, maar dat scheen de politie al te zijn die bij ons op de binnenplaats stonden. Toen ben ik nog even verder gaan tukken omdat ik dacht dat dat de buren waren. Van dat schot had ik niets gehoord![]()
Logo?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef Sebasser het volgende:
Het Rokerhoekje 78, gelukkig alweer dinsdag.
t rokershoekje heeft zelfs een Eigen SC reeks logo, die heeft de Koffie SC op het moment niet eens.
We hebben het wel over eindhoven hequote:
ja erg vind ik het ook niet. Beetje apart dat het op gebied gebeurt waar ik huur over betaalquote:Op woensdag 18 april 2007 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo te zien drugs-gerelateerd dus zo erg vind ik het niet, wel jammer dat het slachtoffer slechts gewond is, aangezien ik nog steeds een zorgverzekering in Nederland heb lopen.
Goed punt.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:21 schreef Sebasser het volgende:
Topickaap door non-smokers, des te erger.
Ik rook ook niet (meer)quote:Op woensdag 18 april 2007 09:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Topickaap door non-smokers, des te erger.
Er gaat natuurlijk niets boven Breda.quote:
Er gaat niets boven groningen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er gaat natuurlijk niets boven Breda.
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:23 schreef Sebasser het volgende:
Jammer dat ik daar een vaste SCer ben.
Ooit een keer geweest, leuke stad wel ja.quote:
oi ...quote:Op woensdag 18 april 2007 09:22 schreef Diovarus het volgende:
[..]
We hebben het wel over eindhoven he![]()
Leuker dan alle andere.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ooit een keer geweest, leuke stad wel ja.
okay dan.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er gaat natuurlijk niets boven Breda.
Vol Baggeren blijkbaarquote:Op woensdag 18 april 2007 09:23 schreef BrandX het volgende:
ok, ik heb net twee pag. teruggelezen, ik begrijp dat we tot vrijdag even thuis gaan houden in het rokershoekje?
ik rook niet, maar i'm in!
er zijn zat leuke steden in Nederland. Heb niet echt eentje die er met kop en schouders boven uit springt. Als je weet waar je wezen moet is het goed toevenquote:
Geef maar evenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Shit, ik krijg de nieuwe pot jam niet open
[ ] Geschiktquote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Vrouwen...quote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Je roept maar, ik kom wel even helpen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
t rokershoekje zo snel mogelijk vol?
goed plan.
Zijn we tegenwoordig goed inquote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
t rokershoekje zo snel mogelijk vol?
goed plan.
Het is al geluktquote:
Ah, ok, geen dankquote:Op woensdag 18 april 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is al gelukt![]()
Is al dat fitnessen toch nog ergens goed voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |