We vonden al dat je zo ineens weg was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef BMH het volgende:
Mijn verbinding met Xbox live viel weg net na de game. Mjah.. Ik ga toch tv kijken.
hoe lager je ping hoe beter dat is. Dan zie je alles een stuk eerder dan wanneer je een hoge ping hebtquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:55 schreef ach het volgende:
ik snap het niet, altijd lopen we met zn drieeen of meer en dan ben ik degene die als eerste doodgaat. volgens mij ligt dat gewoon aan mijn lage ping he
ja maar dan gaan je ook eerder dood, nu zit ik weer bj amerikanen en fransen en dan sta ik gelijk weer bovenaanquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:07 schreef Viro het volgende:
[..]
hoe lager je ping hoe beter dat is. Dan zie je alles een stuk eerder dan wanneer je een hoge ping hebt
Gewoon die gasflesjes kapot schieten en je kan gewoon doorlopen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:23 schreef renz0r het volgende:
Ik vind dat level echt kut dat wanneer je in een donker stuk loopt je direct wordt aangevallen door die vogels... Ben daar nu wel aardig ver (met geluk in één keer).
Ben nu op dat stuk waar je die auto heb gehaald en de poort in wilt. Echter komt er net een eenval van die monsters. Lekker knallen
Ligt er ook aan of je voorop loopt, als je voorop loopt ben je namelijk eerder dood. Maar heb je ook meer kans om kills te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:40 schreef ach het volgende:
[..]
ja maar dan gaan je ook eerder dood, nu zit ik weer bj amerikanen en fransen en dan sta ik gelijk weer bovenaan
Ik had ook eerst dat hele stuk zonder gasflessen gedaan tot ik toevallig op zo'n fles schootquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon die gasflesjes kapot schieten en je kan gewoon doorlopen.
Ik vond het wel leuk dat er nog een toevoeginkje zat in de SP. De rest is best standaard schieten schuilen en nog meer schieten.
lolquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:59 schreef ach het volgende:
ik kom er net achter dat je vanzelf naar voren rent als je op A druktik drukte altijd op naar voren erbij
Je kreeg toch bijna een emotionele band met die personages.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:12 schreef renz0r het volgende:
Zit nu in de fabriek. Moet ik over houtplanken naar de overkant. Wanneer je er doorheen valt kom je int riool terecht waar vele van die monsters zitten die meteen aan je gaan vreten.
Wel vet, dat mannetje wat je al die tijd heeft begeleid valt er als eerste in, zie je hem gelijk opgevreten worden
Het is geen domme vraag, alleen is het een vraag die je eigenlijk hier moet stellen:quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:35 schreef -CRASH- het volgende:
Het is misschien een domme vraag.......MAAR
ik wil de MP demo van Battlestations midway spelen
en nu komt er te staan
"xbox 360 multiplayer privilege turned off"
Heeft dat iets met de xbox live (silver) te maken![]()
Als dat zo is mot ik toch ff snel GOLD gaan hale![]()
THNX.....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is geen domme vraag, alleen is het een vraag die je eigenlijk hier moet stellen:
[Xbox 360] #221: Kane Lives, binnenkort!
Maar nou ik toch bezig ben kan ik wel even bevestigen dat het ligt aan waar jij aan denkt. Je moet idd Live Gold hebben om MP te kunnen spelen. In een spel of een demo.
dat is ook de beste omgeving om je cluster luck achievement te halen door 10x zo'n beestje te taggenquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:12 schreef renz0r het volgende:
Zit nu in de fabriek. Moet ik over houtplanken naar de overkant. Wanneer je er doorheen valt kom je int riool terecht waar vele van die monsters zitten die meteen aan je gaan vreten.
Wel vet, dat mannetje wat je al die tijd heeft begeleid valt er als eerste in, zie je hem gelijk opgevreten worden
'beestje'quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat is ook de beste omgeving om je cluster luck achievement te halen door 10x zo'n beestje te taggen
met een grenade
Ik ga eerst ff eten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:55 schreef BMH het volgende:
Gears?
Ga ik mijn handen vast even opwarmen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ga eerst ff eten.
Over een kwartiertje ben ik er wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |