quote:
Dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 18 april 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze was er ook niet echt over te spreken dat LS die foto gepost had, hij had beloofd dat niet te doen.
Auw, da's flauw.quote:Op woensdag 18 april 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze was er ook niet echt over te spreken dat LS die foto gepost had, hij had beloofd dat niet te doen.
En btw, ik opende de nieuwe COS 5 minuten voor de vorige op slot zat.quote:Op woensdag 18 april 2007 03:10 schreef ReckonN het volgende:
Hoe dan ook, je doet het gewoon vervelend door 'm heel vroeg te openen.
Dan zul je nog een stuk of tig topics moeten doorspittenquote:Op woensdag 18 april 2007 03:16 schreef Day het volgende:
[..]
Auw, da's flauw.
Zullen we die foto dan maar weghalen?
Op de gangquote:Op woensdag 18 april 2007 03:16 schreef Disana het volgende:
Da Horse is in Da House.
De foto is op zo'n 30 sites te vinden, de hele serie.......quote:Op woensdag 18 april 2007 03:16 schreef Day het volgende:
[..]
Auw, da's flauw.
Zullen we die foto dan maar weghalen?
Er gebeurt zeker niks meer op de streams, huh?quote:Op woensdag 18 april 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, daar hangt een bloemetjesgordijn![]()
Ja natuurlijk.quote:
Alleen 's nachts na 2enquote:Op woensdag 18 april 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, daar hangt een bloemetjesgordijn![]()
Jawel, nu wordt het voor bsol en mij juist leuk: meditatief horse-bum watchingquote:Op woensdag 18 april 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Er gebeurt zeker niks meer op de streams, huh?![]()
Dan heeft het geen zin.quote:Op woensdag 18 april 2007 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De foto is op zo'n 30 sites te vinden, de hele serie.......
op 1 en 2 masseert Gaby Huub, op 3 zien we de billen van Bolle, op 4 liggen de 3 musketiers gezellig te knorren.quote:Op woensdag 18 april 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
En het is bijna altijd hij die ze spamt, dat is ook niet zo netjesquote:Op woensdag 18 april 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zul je nog een stuk of tig topics moeten doorspitten![]()
Ze staan overal...
Daarom staat die bak daar waarschijnlijk. Om te zorgen dat ze niet met haar kont tegen de wand komt te liggen. Op die manier kunnen bevallingen wel vaker lastig worden. Het is niet ongebruikelijk ......quote:Op woensdag 18 april 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Een of andere lulhannes heeft een bak op de vloer gezet lijkt het, precies daar waar ze steeds gaat liggen.
Ik denk de kans dat dat gebeurt klein is ...denk eerder dat Eric het Nicolaasje gaat zoeken danquote:
Valt weining bij te vertellen .....quote:Op woensdag 18 april 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |