Kweenie of je haar een groupie kan noemen, ze begon DGK pas te volgen na haar 2e bezoek (of misschien was het 1e), denk meer dat er een soort van vriendschap met Huub ontstaan is, want ze hebben elkaar ook in die week vakantie ontmoet...quote:Op woensdag 18 april 2007 01:55 schreef PC eend het volgende:
Dit is liefdewerk voor een huubgroupie als haar![]()
Zit wat inquote:
Bekijk het positief. Lieke is weer vrijgezel!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hier echt geen woorden voor. Zeer tragisch dit.
Ja wat was dat heerlijk om te horenquote:Op woensdag 18 april 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio geeft het op en loopt naar het kantoor. Op het grindpad ontdekt hij ineens dat hij geen schoenen aanheeft. "Godverdomme, ik haat mezelf" roept hij en gaat terug om z'n schoenen te pakken.
Ik vind Jaap echt 100x tragischer..... maar zoooooo grappig achter zn palmpje......quote:Op woensdag 18 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hier echt geen woorden voor. Zeer tragisch dit.
Daar ligt ook de stront van de hondjes van Amanda.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:57 schreef Freeloader het volgende:
Haha loopt hij nou op sokken naar buiten
Zoals ik altijd maar zeg; Houdoe!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:59 schreef kybe het volgende:
Fijn dat er hier zoveel positief zijn over Gaby,ik dus niet.
En Huub is de associale hoer en niet Lieke.
Nou bedankt Huub,DGK is nu afgelopen voor mij.
Streams uit![]()
![]()
![]()
Werk en vrije tijd kan die groupie niet eens meer gescheiden houdenquote:Op woensdag 18 april 2007 01:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kweenie of je haar een groupie kan noemen, ze begon DGK pas te volgen na haar 2e bezoek (of misschien was het 1e), denk meer dat er een soort van vriendschap met Huub ontstaan is, want ze hebben elkaar ook in die week vakantie ontmoet...
Je begrijpt het verkeerd. Huub doet sociaal werk richting een verliefde Gabyquote:Op woensdag 18 april 2007 01:59 schreef kybe het volgende:
Streams uit![]()
![]()
![]()
Toedels!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:59 schreef kybe het volgende:
Streams uit![]()
![]()
![]()
DGK_REDACTIE kennende, zal ze wel een bonus krijgen als ze huub zo gek krijgtquote:Op woensdag 18 april 2007 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Huub stopt net op tijd en zegt dat ze champagne gaan drinken. Moet toch een seintje voor Gaby zijn, maar ze gaat vast verder met het gekmaken van Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |