Kweenie of je haar een groupie kan noemen, ze begon DGK pas te volgen na haar 2e bezoek (of misschien was het 1e), denk meer dat er een soort van vriendschap met Huub ontstaan is, want ze hebben elkaar ook in die week vakantie ontmoet...quote:Op woensdag 18 april 2007 01:55 schreef PC eend het volgende:
Dit is liefdewerk voor een huubgroupie als haar![]()
Zit wat inquote:
Bekijk het positief. Lieke is weer vrijgezel!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hier echt geen woorden voor. Zeer tragisch dit.
Ja wat was dat heerlijk om te horenquote:Op woensdag 18 april 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio geeft het op en loopt naar het kantoor. Op het grindpad ontdekt hij ineens dat hij geen schoenen aanheeft. "Godverdomme, ik haat mezelf" roept hij en gaat terug om z'n schoenen te pakken.
Ik vind Jaap echt 100x tragischer..... maar zoooooo grappig achter zn palmpje......quote:Op woensdag 18 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hier echt geen woorden voor. Zeer tragisch dit.
Daar ligt ook de stront van de hondjes van Amanda.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:57 schreef Freeloader het volgende:
Haha loopt hij nou op sokken naar buiten
Zoals ik altijd maar zeg; Houdoe!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:59 schreef kybe het volgende:
Fijn dat er hier zoveel positief zijn over Gaby,ik dus niet.
En Huub is de associale hoer en niet Lieke.
Nou bedankt Huub,DGK is nu afgelopen voor mij.
Streams uit![]()
![]()
![]()
Werk en vrije tijd kan die groupie niet eens meer gescheiden houdenquote:Op woensdag 18 april 2007 01:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kweenie of je haar een groupie kan noemen, ze begon DGK pas te volgen na haar 2e bezoek (of misschien was het 1e), denk meer dat er een soort van vriendschap met Huub ontstaan is, want ze hebben elkaar ook in die week vakantie ontmoet...
Je begrijpt het verkeerd. Huub doet sociaal werk richting een verliefde Gabyquote:Op woensdag 18 april 2007 01:59 schreef kybe het volgende:
Streams uit![]()
![]()
![]()
Toedels!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:59 schreef kybe het volgende:
Streams uit![]()
![]()
![]()
DGK_REDACTIE kennende, zal ze wel een bonus krijgen als ze huub zo gek krijgtquote:Op woensdag 18 april 2007 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Huub stopt net op tijd en zegt dat ze champagne gaan drinken. Moet toch een seintje voor Gaby zijn, maar ze gaat vast verder met het gekmaken van Huub.
Groupie? Huub wil HAAR ook iedere keer en is gek op haar. Ik denk dat ze niet verliefd op elkaar zijn maar elkaars manier van leven respecteren. Ze zijn vrij en doen wat ze willen.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Werk en vrije tijd kan die groupie niet eens gescheiden houden
Volgens mij doe je JOPIE na...quote:Op woensdag 18 april 2007 02:01 schreef Suikeroom het volgende:
fuckin hell fuckin hell
Ik vind dat ze keurig de balans houdt tussen aanbieden en vriendin zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Huub stopt net op tijd en zegt dat ze champagne gaan drinken. Moet toch een seintje voor Gaby zijn, maar ze gaat vast verder met het gekmaken van Huub.
Ze is echt asociaal bezig, maar omdat zoveel mensen Lieke niet leuk vinden zijn veel fokkers positief over Gaby. Het zal me benieuwen hoe het was geweest als ze Lieke wel een leuke meid hadden gevonden. Maar goed, tot nu toe rolt Huub er nog aardig doorheen. Hij heeft het nog weten te stoppen, hoewel hij vast al wel weer op springen staat. Helaas zal Gaby hem in de jacuzzi wel helemaal gek maken.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:59 schreef kybe het volgende:
Streams uit![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 02:03 schreef demins het volgende:
Brian zat te tongen met een van de hondjes. Niks opzienbarends, maar ik dacht ik meld het even.
Ging hij er net zo diep in als bij Amanda?quote:Op woensdag 18 april 2007 02:03 schreef demins het volgende:
Brian zat te tongen met een van de hondjes. Niks opzienbarends, maar ik dacht ik meld het even.
Mag hij dit schrijven WC eend? Bestialiteit is toch verboden?quote:Op woensdag 18 april 2007 02:03 schreef demins het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2007 02:03 schreef Ikvindhetheelleuk het volgende:
Heeft Japio CP's gestolen?
Daar is anders niet veel tijd meer voor.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert gaat Gaby pakken in de jacuzzi
Het raam van de private stond open, Nicolaas zat in de private. Dat kun je vanaf het zwembad afluisteren.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:02 schreef avonne het volgende:
Ik snap het niet.
Zit Nicolaas in de private? Dan hoort hij alles.
Waarom stond Jaap naast het zwembad? Dat was niet in de buurt van Huub of Nicolaas
Dan is ie mooi in de bedstee gelogeerd!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
En je mag straks een paar dagen aapjes kijken, als je zo doorgaat!
Doe niet zo dom, het gaat helemaal niet over lieke niet leuk vinden ofzo, integendeel als ze niet zo achterbaks was was ze best leuk, interessant en mooi om te zien, maar ze is gewoon mediageil en dat straalt ze aan alle kanten uit. Veroordeel mensen nou eens niet omdat ze dat zienquote:Op woensdag 18 april 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is echt asociaal bezig, maar omdat zoveel mensen Lieke niet leuk vinden zijn veel fokkers positief over Gaby. Het zal me benieuwen hoe het wat geweest als ze Lieke wel een leuke meid hadden gevonden. Maar goed, tot nu toe rolt Huub er nog aardig doorheen. Hij heeft het nog weten te stoppen, hoewel hij vast al wel weer op springen staat. Helaas zal Gaby hem in de jacuzzi wel helemaal gek maken.
Alleen metquote:Op woensdag 18 april 2007 02:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Mag hij dit schrijven WC eend? Bestialiteit is toch verboden?![]()
Geloof mij, als huub een erectie heeft wordt de bedtijd heus niet bewerkstelligd vanavondquote:Op woensdag 18 april 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar is anders niet veel tijd meer voor.
quote:Op woensdag 18 april 2007 02:05 schreef Sug4r het volgende:
Ik hoop dat Gaby zegt dat Huub eens een andere zwembroek moet bestellen
Je legt de schuld nu bij Gaby. Zij heeft niks met Lieke te maken...en ik vind ook niet dat zij met Lieke rekening moet houden. Huub is natuurlijk een eikel dat hij met Gaby wat doet..maar dat wisten wij allang..dat wist Lieke ook allang. Lieke kan Huub niet veranderen...het is sneu voor Lieke (die ik meer ben gaan waarderen)..maar goed ze is ergens ingestapt waar ze beter niet in had kunnen stappen.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is echt asociaal bezig, maar omdat zoveel mensen Lieke niet leuk vinden zijn veel fokkers positief over Gaby. Het zal me benieuwen hoe het wat geweest als ze Lieke wel een leuke meid hadden gevonden. Maar goed, tot nu toe rolt Huub er nog aardig doorheen. Hij heeft het nog weten te stoppen, hoewel hij vast al wel weer op springen staat. Helaas zal Gaby hem in de jacuzzi wel helemaal gek maken.
Mijn 'platonische' vriendinnen zitten ook de hele tijd op me inderdaad en beginnen dan te zoenenquote:Op woensdag 18 april 2007 02:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind dat ze keurig de balans houdt tussen aanbieden en vriendin zijn.
Het is aan Huub om te beslissen.
Kom op Scan... zij asociaal bezig??quote:Op woensdag 18 april 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is echt asociaal bezig, maar omdat zoveel mensen Lieke niet leuk vinden zijn veel fokkers positief over Gaby. Het zal me benieuwen hoe het was geweest als ze Lieke wel een leuke meid hadden gevonden. Maar goed, tot nu toe rolt Huub er nog aardig doorheen. Hij heeft het nog weten te stoppen, hoewel hij vast al wel weer op springen staat. Helaas zal Gaby hem in de jacuzzi wel helemaal gek maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |