Ik heb niks gezegd, zoals gewoonlijk! Ik heb daar een soort kunst van gemaakt...quote:
Was het een klein jasje???quote:Op woensdag 18 april 2007 01:31 schreef Judah het volgende:
Waarom trok Huub nou eigenlijk een ander kledingstuk aan?![]()
Oh jee. Moeten we tegen jou dan ook opkijken puur vanwege je leeftijd?quote:Op woensdag 18 april 2007 01:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben net Palma, zeg maar.
Je denkt dat ze allang als een normaal mens naar haar normale leven is gegaan, maar nee hoor
Klinkt misschien stom maar wat betekend OMG?quote:Op woensdag 18 april 2007 01:33 schreef LoveProfusion het volgende:
OMH Huub kan nu niks doen met GAby want Lieke komt morgen natuurlijk en als Gaby daar in bed lift..OMG!
Heb je wel eens een alpha male duck gezienquote:Op woensdag 18 april 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
Alpha-males.... denk ik meteen aan wolven inderdaad!
10 minuten geleden keurde je het allemaal nog af!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
Gaby heeft een hartslag van ongeveer 90 nu. Is goed te horen
Dat is waarschijnlijk de bedoeling van de scriptschrijversquote:Op woensdag 18 april 2007 01:33 schreef LoveProfusion het volgende:
OMH Huub kan nu niks doen met GAby want Lieke komt morgen natuurlijk en als Gaby daar in bed lift..OMG!
Je bent er met de schoonmaakster vandoor gegaanquote:Op woensdag 18 april 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Ze gaan nu GTST spelen ^_^
Ben je vergeten dat ze er ook gewoon post?quote:Op woensdag 18 april 2007 01:33 schreef STAP01 het volgende:
Nou, volgens mij heeft Gaby wel degelijk meegelezen op FOK.
quote:Op woensdag 18 april 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In feite heel grappig. Natasia belt dat Gaby moet komen...... Huub krijgt nu allerlei info van Gaby, waar ieder ander ten minste 150 cpt voor kwijt is. Dat is nog eens een mooi kadootje van Natasia.
Oh mijn god/ Oh My Godquote:Op woensdag 18 april 2007 01:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom maar wat betekend OMG?
En dat doe ik nu niet meer? Dat heb je dan verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
10 minuten geleden keurde je het allemaal nog af!![]()
Ze heeft zijn imago gestreeld met haar mooie caps-opmerking!quote:Op woensdag 18 april 2007 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
10 minuten geleden keurde je het allemaal nog af!![]()
Ze was ook de eerste die Gaby ooit heeft uitgenodigdquote:Op woensdag 18 april 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In feite heel grappig. Natasia belt dat Gaby moet komen...... Huub krijgt nu allerlei info van Gaby, waar ieder ander ten minste 150 cpt voor kwijt is. Dat is nog eens een mooi kadootje van Natasia.
zeker niet! Maar ik heb net ergens gelezen (of gehoord) dat ze op vaak op vol zit.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat ze er ook gewoon post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |