SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Zou me er niet aan wagen. Mazda had het wankel-principe toen nog niet zo goed onder de knie als nu. Wankels zijn niet erg slijtvast en in die tijd al helemaal niet. Just my 2 centsquote:Op donderdag 19 april 2007 22:25 schreef Soli het volgende:
Nog een mooie, volgens mij wel betrouwbaar etc. & goede techniek
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=58970603&p_type_lijst=RL&o_id=3628510
Mischien maar het blijft een renault, net zo betrouwbaar als een alfa romeo uit 1994.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ken die auto![]()
Vorige eigenaar was er best zuinig op, en die dingen gaan inderdaad als de brandweer
Gok dat mijn brommer sneller is dan jouw hok op 4 wielenquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan wel een motor en geen brommert met 400 cc
Die Clio'tjes zijn zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:14 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Mischien maar het blijft een renault, net zo betrouwbaar als een alfa romeo uit 1994.
En dat is precies waar dit topic over ging ja, inderdaad...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gok dat mijn brommer sneller is dan jouw hok op 4 wielen
Ach, die motormuisjes voelen zich blijkbaar snel aangevallen. Wen er maar aan want je zal hun gehuil overal terug zienquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef C3La het volgende:
[..]
En dat is precies waar dit topic over ging ja, inderdaad...![]()
Jaa, hier reed Jerely (TopGear) toen in met die coupe-challange. (misschien niet de meest betrouwbare jap, maar wel apart idd)quote:Op donderdag 19 april 2007 22:25 schreef Soli het volgende:
Nog nooit van gehoord....
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=58970603&p_type_lijst=RL&o_id=3918414
Erg goedkoop istie alleen niet...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:28 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Jaa, hier reed Jerely (TopGear) toen in met die coupe-challange. (misschien niet de meest betrouwbare jap, maar wel apart idd)
who the fuck is Jerely??? Bdoel je niet Jeremy Clarkson?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:28 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Jaa, hier reed Jerely (TopGear) toen in met die coupe-challange. (misschien niet de meest betrouwbare jap, maar wel apart idd)
dat zie je niet vanaf de achterkant hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ach, die motormuisjes voelen zich blijkbaar snel aangevallen. Wen er maar aan want je zal hun gehuil overal terug zien
Ja, tuurlijk bedoelde ik Jeremyquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
who the fuck is Jerely??? Bdoel je niet Jeremy Clarkson?![]()
Da's een rap brommertje danquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gok dat mijn brommer sneller is dan jouw hok op 4 wielen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |