Ik niet.quote:Op zondag 29 april 2007 14:32 schreef jacco het volgende:
Dus iedereen vanavond om 21:00 uur op het Waterlooplein?
Kom gewoon naar A'dam joh. Meestal blijven ze wel even hangen.quote:Op zondag 29 april 2007 14:50 schreef Klonk het volgende:
ik zit te twijfelen, ze rijden dus na Amsteram gelijk door, zeg maar stempeltje halen en verder...
damn zal ik vannacht ergens bij de grens gaan staan of niet
ik ga geen twee uur rijden als ze ook op 10 minuten rijden langskomenquote:Op zondag 29 april 2007 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom gewoon naar A'dam joh. Meestal blijven ze wel even hangen.
Maar a'dam staan ze sowieso even stil, komen ze allemaal langs en is het toch allemaal even anders dan ze alleen voorbij zien te schurenquote:Op zondag 29 april 2007 14:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga geen twee uur rijden als ze ook op 10 minuten rijden langskomen![]()
waar haal je dat vandaan dan. De gumball is niet eens begonnenquote:Op zondag 29 april 2007 14:37 schreef denB het volgende:
[..]
geen zin om dr alleen heen te gaan
team118 is al in de buurt van a'dam? oO
de geen die niet met het vliegtuig mee gaan en reken daar lonman maar bij rijden in 1x door want die willen een record neer zetten van londen naar god mag weten waarquote:Op zondag 29 april 2007 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar a'dam staan ze sowieso even stil, komen ze allemaal langs en is het toch allemaal even anders dan ze alleen voorbij zien te schuren
True, maar goed ze moeten sowieso even langsquote:Op zondag 29 april 2007 15:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de geen die niet met het vliegtuig mee gaan en reken daar lonman maar bij rijden in 1x door want die willen een record neer zetten van londen naar god mag weten waar
kijk maar op die map, daaro staat bij mij team118 in de buurt van amsterdamquote:Op zondag 29 april 2007 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan dan. De gumball is niet eens begonnen
Dan zien we elkaar wel waarschijnlijk!quote:Op zondag 29 april 2007 15:03 schreef Klonk het volgende:
ik hou de livetracker gewoon in de gaten, mochten ze idd de Venlo route gaan kiezen dan ga ik bij de grensovergang aan de A61 staan, mischien niet spectaculair maar wel goed verlicht, dan zie je tenminste nog wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |