Dit is pas een challenge!!! Beetje terugdenkent aan de echte rally's uit de jaren '70 en '80 waar de Gumball op is gebaseerd. Toen reden ze in etmaal van LA naar New york (dat was nog 1100km verder dan dit)quote:Team Polizei Challenge Gumball 2007April 27th, 2007
Secret documents smuggled from Gumball HQ may explain the use of air transportation from Frankfurt to Istanbul for all drivers and cars. The previously unmapped regions to the Eastern coast of the Cooper Ocean show the terain that purportedly cannot be driven. However, Michael Ross and Alex Roy’s Team Polizei have spent many months examining images from both Google Earth and privately commissioned satellite photography. The result is the discovery of a road route that allows the unimpeded progress of a properly prepared road car through 2,000 miles of European roads directly to Istanbul. Team Polizei announces the “ISTANBALL 2000 London-Istanbul Land Speed Record Challenge”
Gumballers arriving at the Frankfurt Hahn Airport checkpoint April 30th are meant to load their cars and fly to Istanbul. Team Polizei believes “Courage is an empty plane, cowardice one full.” We invite any and all Gumballers to join us in this challenge…get to Istanbul, by land, before the Official Gumball Party there ends at approximately 4AM local time”.
2046 miles, 11 countries, 24 hours. Fly or Drive… You decide!
Je weet dat je je footage alleen op metacafe mag dumpen he?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:12 schreef Tism het volgende:
Mijn auto, cameraman en ik zijn er ook klaar voor!![]()
Nou maar hopen dat ons plannetje gaat werken!![]()
says whoquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:23 schreef denB het volgende:
[..]
Je weet dat je je footage alleen op metacafe mag dumpen he?
Dat is goed te doen lijkt mij, samen met een andere fokker 2jr geleden 1800 kilometer in 17 uur gereden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:17 schreef Baan1980 het volgende:
[..]
Dit is pas een challenge!!! Beetje terugdenkent aan de echte rally's uit de jaren '70 en '80 waar de Gumball op is gebaseerd. Toen reden ze in etmaal van LA naar New york (dat was nog 1100km verder dan dit)
Ja! Tuurlijk weet ik dat!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:23 schreef denB het volgende:
[..]
Je weet dat je je footage alleen op metacafe mag dumpen he?
Maximillion Cooper rijd toch niet in een gele kikker, dacht eerder aan een Ferrari?!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef ook_gek het volgende:
oke hier maar een update maar....
[afbeelding]
Maximillion Cooper rijd hier in
hier meer foto's van de auto.
http://sportscar.blog.com/1721297/
[afbeelding]
hier 1 foto uit de garage
gele kikker?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Maximillion Cooper rijd toch niet in een gele kikker, dacht eerder aan een Ferrari?!![]()
Lees 't topic ff door!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:41 schreef zquing het volgende:
vanaf hoelaat komen ze aan?
Dus!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanaf een uurtje of 21:00
Gewoon allebei, dat doen hun zelf ook, op hun Checkpoint party :-)quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef zquing het volgende:
dilemma, of feesten of auto's kijken
Slechtse gumball film tot op heden...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:45 schreef Niek. het volgende:
Heb gisteravond de nieuwe gumball film gezien "3000 miles" leuke film om te zienNooit geweten dat Maximillion zelf de navigatie apparaten inspreekt
Dat klopt idd. Is al vaker gebeurd. Race afgemaakt in 1 of andere huurauto...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik herinner me anders een flimpje (ik weet ff niet meer welke editie, ik meende 2005) dat ze met een Renault Megane verder gingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |