Ik moet nog wat mailtjes uitzoekenquote:
je snapt meteen waar dat woord "kankerkachel" vandaan komt. Badmongolen, dat zijn het!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik bellen naar de kachelmensen, hebben ze een notitie dat er ze hebben aangebeld maar dat er niet open werd gedaan. Ja vast.![]()
En ik had nog wel koffie gezet!
Oh, je gaat echt verhuizen?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor mij nog enkele weekjes en dan ben ik er ALTIJD(op weekendjes friesland etc na)
Duh, Friesland, 'nough saidquote:
Idd.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
je snapt meteen waar dat woord "kankerkachel" vandaan komt. Badmongolen, dat zijn het!
*duikt weer terugquote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euh? daar woon ik al zo'n 9maanden niet meer
Ergens in GC. Tijd dat ik de crew in ga om dat veilig te stellen.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:26 schreef Burdie het volgende:
Ik weet zeker dat we wel een ander plekje vinden om te rellen.
vast van Nosh?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:24 schreef Burdie het volgende:
Echt niet, dit is eerlijk en onvervalst gelekt uit de crewfora. Geniet er nog maar eventjes van.
Nee, je miept. Dat is onafhankelijk van of het waar is of niet. Dan had ik wel gezegd "je liegt".quote:Op woensdag 18 april 2007 17:24 schreef Burdie het volgende:
Echt niet, dit is eerlijk en onvervalst gelekt uit de crewfora. Geniet er nog maar eventjes van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |