In theorie wel, ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Kunnen jullie dan niet gaan fotoboeken/pm-en/msnen ipv hier te lopen bitchen?
Hij weet het dan ook meestal beter.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, whatever. Jij weet niet met wie ik allemaal contact heb 'achter de schermen'. Bovendien breng JIJ het nu weer op, dus hou alstjeblieft op met die 'ik weet altijd alles beter en nu dus ook' attitude van je.
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Kunnen jullie dan niet gaan fotoboeken/pm-en/msnen ipv hier te lopen bitchen?
Verstandig.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Aha. Ik ben nog nooit op de Uithof geweest
"dat doen ze anders nooit"quote:Op woensdag 18 april 2007 18:49 schreef berney het volgende:
Is er niet een rel in fb dan hier een rel.
* nixxx meldtquote:Op woensdag 18 april 2007 17:46 schreef Burdie het volgende:
Maargoed, kill the messenger enzo... dus kommaaaaaar, wie heeft er nog meer te zeuren, katten of te beledigen?
Oblivion is geen spelletje, die is modquote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ik speel weinig spellen. De enige die ik speel op dit moment (ongeveer 1x per week) is Oblivion.
maar misschien is ze jouw speeltjequote:
en anna zat niet op fok hequote:Op woensdag 18 april 2007 19:52 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik ben Anna's speeltje.
vertrouwen en vrouwen rijmen wel op elkaar, maar niet met elkaarquote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
Niet dat ik weet.
Je vergeet nog c) Het irriteert dat mevrouw zo nodig iets waar ze zelf aan mee heeft geholpen moet bekritiseren, op de spits moet drijven en dan semi-vrolijk moet gaan doen omdat "ze dr zin heeft gekregen". Die arm is zo bruin dat ie stinktquote:Op woensdag 18 april 2007 17:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, je miept. Dat is onafhankelijk van of het waar is of niet. Dan had ik wel gezegd "je liegt".
Je geniet ervan om jouw projectie wat goed is voor R&P aan anderen op te dringen, ondanks dat jij a) niet degene bent die daarover gaat en b) het zo zinloos is dat het iedereen intussen is gaan vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |