Kloptquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:09 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker zacht liev en harig
XTC?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:09 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker zacht liev en harig
We zijn getrouwd, dan heb je geen sex meer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Geile snakey.
Jij geile geile jongen toch.
![]()
Wat zegt dat over mij?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ze worden geselecteerd op tofheid door Yvonne.
Internet vriendjes 4 lifequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:23 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat jij ook tof bent hoor. Wil jij mijn vriend zijn?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Internet vriendjes 4 life![]()
daar is toch de fok knokploeg voor?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ga je me nu ook helpen als ik ruzzie heb?
Ohja jij bent ook liev en harig en schattig
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:00 schreef Nosh het volgende:
En nu alle modjes hier zo posten van 'BLUGH DOE NIET ZO WALGELIJK', compleet met kotssmilies, terwijl dit soort topics de enige reden vormen voor hun bestaan en dit ze een kleine 2 uur van de gedachte houdt om toch maar stomdronken op een treinspoor te liggen, in de hoop dat er een speciale nachtrit langskomt.
Waarna ze teleurgesteld weer terugsjokken, en kijken of hier nog lofuitingen gepost zijn, hunkerend naar aandacht, als een nét iets te dikke emo op myspace, die spuitend klaarkomt bij ieder 'STUUR DIT BERICHT NAAR 5 MENSEN EN EEN SPOOKHOND EET NIET JE GEZICHT ERAF'-bericht, omdat het toch weer een beetje bewijs is dat mensen heus wel weten dat zij ook meetelt, of ze nu iedere dag snikkend 2 pakken hagelslag achterover klokt of niet.
Mods..
Dit topic..
Fok..
Mezelf..
Jij hebt tenminste nog een goede start gehad binnen de crewquote:Op woensdag 18 april 2007 00:00 schreef Nosh het volgende:
En nu alle modjes hier zo posten van 'BLUGH DOE NIET ZO WALGELIJK', compleet met kotssmilies, terwijl dit soort topics de enige reden vormen voor hun bestaan en dit ze een kleine 2 uur van de gedachte houdt om toch maar stomdronken op een treinspoor te liggen, in de hoop dat er een speciale nachtrit langskomt.
Waarna ze teleurgesteld weer terugsjokken, en kijken of hier nog lofuitingen gepost zijn, hunkerend naar aandacht, als een nét iets te dikke emo op myspace, die spuitend klaarkomt bij ieder 'STUUR DIT BERICHT NAAR 5 MENSEN EN EEN SPOOKHOND EET NIET JE GEZICHT ERAF'-bericht, omdat het toch weer een beetje bewijs is dat mensen heus wel weten dat zij ook meetelt, of ze nu iedere dag snikkend 2 pakken hagelslag achterover klokt of niet.
Mods..
Dit topic..
Fok..
Mezelf..
Ik wel gelukkigquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:22 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben pas tof, maar dat weten de meeste niet
Ik mis dikkedorus. Mogen wij dikkedorus hebben?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:17 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een goede start gehad binnen de crew
Ik zou bijna denken dat je R&P (quote:Op woensdag 18 april 2007 00:00 schreef Nosh het volgende:
Mods..
Dit topic..
Fok..
Mezelf..
nylz chabotquote:Op woensdag 18 april 2007 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je R&P () mod bent Nosh
Dezelfde dealer denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je kanker dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
krijg ik nu die kankertag terug ?
Neen, moet je eens zien wat er van jou terecht is gekomen. Een beetje krassers en gebroken hartjes onder controle proberen te houdenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik mis dikkedorus. Mogen wij dikkedorus hebben?
Je zaait nu bij mij een gevoel van verwarringquote:Op woensdag 18 april 2007 00:53 schreef Armageddon het volgende:
krassers = emo's
Even voor de duidelijkheid Fliepke.
Het is slechts een gerucht.quote:Op zondag 22 april 2007 16:12 schreef Cahir het volgende:
Omdat ze ontgroent zijn door danny!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |