quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:21 schreef Sug4r het volgende:
Nicolaas heeft de grootste hekel aan Brian zegt hij net tegen Jaap.
Jaap is flink over de zeik door de popoll denk ik, hij heeft een hekel aan SHE zegt hij
En word erg goed door Nicolaas afgepoeierdquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
Jaap gaat nu zeiken dat Nicolaas in huis rookt.
Dat heeft hij in het begin van DGK al gezien zei hij nogquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
Nicolaas vertelt Jaap dat ie eigenlijk alleen maar een hekel aan Brian heeft, omdat het een leugenachtig, achterbaks (en verder herinner ik het me niet)
Ik vidn hem echt supereng zoquote:
Hij wilt iedereen wakker schudden net als Bart al deed, dat ze hier om een spel zitten en dat er dus mensen weg moeten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:27 schreef yellowfirst het volgende:
Nicolaas wordt saai..zegt tegen iedereen hetzelfde........![]()
Ik heb het gevoel dat hij heel snel weg is als hij merkt dat als hij niet voor elkaar krijgt dat het spel gespeeld wordt zoals hij wil.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij wilt iedereen wakker schudden net als Bart al deed, dat ze hier om een spel zitten en dat er dus mensen weg moeten.
God = redactiequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:30 schreef yellowfirst het volgende:
Is Nicolaas religieus..zegt steeds..God keek/weet/ beslist..etc....![]()
En dan te bedenken dat Cora zich waarschijnlijk suf geSMSt heeft... en zich nu realiseert dat zij de enige was die voor Jaap SMStequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:30 schreef CartWOman het volgende:
Nicolaas blaast weer te hoog van de toren? Lachwekkend toneelstukje iedere keer.![]()
Jaap over de pis op Syl, Huub en Eric doordat hij onderaan staat in de poll, die ziet de boze brief van Cora al tegemoet. Heerlijk.
Ik denk dat hij wel weggestemd wordt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij heel snel weg is als hij merkt dat als hij niet voor elkaar krijgt dat het spel gespeeld wordt zoals hij wil.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Cora zich waarschijnlijk suf geSMSt heeft... en zich nu realiseert dat zij de enige was die voor Jaap SMSte![]()
Nog maar 342 keer gehoord..........quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:31 schreef BuffyJan het volgende:
Komt Jaap weer aan met zn wat heb je me te bieden![]()
Schat, Cora kan niet smsen voor Jaap daar zijn haar vingers te dik voor. Als ze op het toestel drukt drukt ze in 1 keer alle 9 nummers in of het toestel kapot.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Cora zich waarschijnlijk suf geSMSt heeft... en zich nu realiseert dat zij de enige was die voor Jaap SMSte![]()
Hmmmmm ergens heb ik het idee dat Huub Nicolaas zo interessant vindt dat ie hem nog wel een paar rondes laat blijven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef farceman het volgende:
Nicolaas meent ook echt dat hij Huub mag en Brian niet, hoop alleen dat hij Brian eens een keer echt pakt! Niemand van de rest durft dat langdurig te doen, meestal alleen kleine korte steekjes!
Nicolaas heeeft straks alleen een probleem dat niemand hem back-up wil/zal geven
Misschien dat Huub hem in het spel houdtquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef farceman het volgende:
Nicolaas meent ook echt dat hij Huub mag en Brian niet, hoop alleen dat hij Brian eens een keer echt pakt! Niemand van de rest durft dat langdurig te doen, meestal alleen kleine korte steekjes!
Nicolaas heeeft straks alleen een probleem dat niemand hem back-up wil/zal geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |