Naait oe handen de lucht in vur 't Molenpark!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef Consigliere het volgende:
De Hellen representom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Hellen meldt zichquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef Consigliere het volgende:
De Hellen representom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bruggetje over de Lei?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:57 schreef Skull-splitter het volgende:
De Goirlenaren zouden ook mijn denkplekkie in mijn FoBo moeten herkennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jawel.. achter de kerk tochquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:57 schreef Skull-splitter het volgende:
De Goirlenaren zouden ook mijn denkplekkie in mijn FoBo moeten herkennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je was me voorquote:Op woensdag 18 april 2007 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
bruggetje over de Lei?
achter de kerk en bejaardenhuis?
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:04 schreef Consigliere het volgende:
[..]
je was me voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
denk wel dat het er dan mooier uit ziet. Vooral de hondenpoepquote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef Consigliere het volgende:
Ik woon vlakbij dat tunneltje bij riel. Wil de gemeente heel die bosjes bij ons achter op dat fietspad weg gaan halen en gras ervoor in de plaats te zetten... Om te bezuinigenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die achtelijke burocratie is zelfs in ons Goirle aanwezig
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:12 schreef toma het volgende:
[..]
denk wel dat het er dan mooier uit ziet. Vooral de hondenpoepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef existenz het volgende:
Hey tof, een topic over Tilburg zuid.
haha inddquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef existenz het volgende:
Das nog niets, in het molenpark wilde men 25 (!) bomen gaan kappen om de wind voor de molen te garanderen. Mijn vader loopt het park in, gaat bomen tellen... Staan er maar 25 bomen in dat parkquote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef Consigliere het volgende:
Ik woon vlakbij dat tunneltje bij riel. Wil de gemeente heel die bosjes bij ons achter op dat fietspad weg gaan halen en gras ervoor in de plaats te zetten... Om te bezuinigenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die achtelijke burocratie is zelfs in ons Goirle aanwezig
Lekkere buitenwijk jaquote:Op woensdag 18 april 2007 00:24 schreef existenz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop