*Zet Alfred J. Kwak aan in Hools*quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik geef ook een rondje weg. Ik ben in een vrolijke bui zeg maar.
Dat komt redelijk overeen jaquote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*Zet Alfred J. Kwak aan in Hools*
je hebt een vriendin gescoordquote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik geef ook een rondje weg. Ik ben in een vrolijke bui zeg maar.
De reden hou ik lekker privé
Toevallig was ik al bezig met het zelfde bier in te schenkenquote:
Driequote:
Hoe komt hij in hemelsnaam aan die cijfers voor de top 50 posters, daar klopt volgens mij helemaal niks van.quote:
Nerdquote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef RayMania het volgende:
Dat wordt gefixed, zie post eronder.
Dit jaar rond de 2000 posts per dag. Dan zouden we rond de 730000 uitkomen dit jaar.
2000*365 is lastig, ik weet hetquote:
Ik wist dat ie zou komenquote:
Moeilijk ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
2000*365 is lastig, ik weet het.
Je hebt alleen met sommige dingen geen rekening gehouden, zoals mogelijke downtime van Fok! en het op vakantie gaan van Tong80 zonder internetquote:
We hebben al een paar downtimes gehad. Ik denk wel dat het iets minder zal zijn omdat er inderdaad wel vakantie is.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt alleen met sommige dingen geen rekening gehouden, zoals mogelijke downtime van Fok! en het op vakantie gaan van Tong80 zonder internet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |