In zijn neusquote:
Mooi, weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:02 schreef covie het volgende:
Ik ben toch voor Brian
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef farrah het volgende:
huub nummer 1
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:20 schreef farrah het volgende:
huub nummer 1...
Heb je ook nog wat anders in je repertoire, of blijft de naald hangen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:22 schreef farrah het volgende:
Huub nummer 1
drzwaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:57 schreef drzwaan het volgende:
Go Jaap, daarna Brian... Ik zie vaak Eric ver bovenin staan, maar hoe kan dat nou? Zo'n vieze rasnicht die zich zo vals gedraagd met die kotsstem van hem....
Ok, dat iemand Brian niet mag, dat is een subjectieve mening en die respecteer ik. Maar Huub na zijn nieuwe acties NOG STEEDS toejuichen, dan zit er werkelijk een hele grote steek bij je los of je bent natuurlijk (met vol besef en geestelijke gezondheid) een ronduit slecht mens.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:02 schreef covie het volgende:
Ik ben toch voor Brian
Ik vind Brian toch nog wel stukken erger dan Huub.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ok, dat iemand Brian niet mag, dat is een subjectieve mening en die respecteer ik. Maar Huub na zijn nieuwe acties NOG STEEDS toejuichen, dan zit er werkelijk een hele grote steek bij je los of je bent natuurlijk (met vol besef en geestelijke gezondheid) een ronduit slecht mens.![]()
Niet alleen Liekequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:03 schreef kadet het volgende:
Lieke is geil
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:59 schreef farrah het volgende:
huub nummer 1
Helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ok, dat iemand Brian niet mag, dat is een subjectieve mening en die respecteer ik. Maar Huub na zijn nieuwe acties NOG STEEDS toejuichen, dan zit er werkelijk een hele grote steek bij je los of je bent natuurlijk (met vol besef en geestelijke gezondheid) een ronduit slecht mens.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Denk dat-ie Huub en Brian per ongeluk met elkaar verwisseld heeft.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:33 schreef Taurus het volgende:
[..]Wat zijn zijn laatste walgelijke acties dan? Van Huub? Ik weet van niets, en ik lees wel elke dag bij?
Hij heeft een kut gebeft waar Brian zijn zaad in heeft gespoten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:33 schreef Taurus het volgende:
[..]Wat zijn zijn laatste walgelijke acties dan? Van Huub? Ik weet van niets, en ik lees wel elke dag bij?
Op Jaap kun je *altijd* stemmenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |