wat doet het?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef Aresdreams het volgende:
Iemand hier bekend met het programma sibileus?
En zoja: heeft iemand het geinstalleerd staan?
worden niet meer gemaakt geloof ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:33 schreef punkjunk het volgende:
Ik zag op gitaar.net een topic over een Gibson Marauder. Was niet in originele staat maar zag er echt onwijs bruut uit! TV-yellow, zwaar gebruikt, 2 humbuckers (dus niet het originele HS) en zon prachtige flying-v headstock en een prachtige Maple hals!
Ze zien er echt uit als een prachtige gitaar waar wat mee te doen is. Ze zien er ook nog es bruut uit dus wat wil je nog meer. Ze zijn tevens ook goed betaalbaar
.
Had er eigelijk nog nooit van gehoordkan em ook niet terug vinden op de Gibson site, komt dit omdat ie niet echt populair is ofzo?
ja klopt @ naam, mijn foutquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:59 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Notenschriftgedoe... guitar pro voor muzieknerds dus
(Het heet Sibelius trouwens)
En dan niet langer kunnen spelen om het publiek nog wat langer te laten genieten? flauw!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Optreden was tof gisterhelaas maar kort kunnen spelen maar het publiek was superenthousiast
![]()
in GP staan er ook noten bij, pwnedquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:44 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja klopt @ naam, mijn fout
maar... euhm... het is idd notenschrift, handig voor toetsenisten die niks aan tabs hebben
Tsja mocht helaas nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
En dan niet langer kunnen spelen om het publiek nog wat langer te laten genieten? flauw!
*zout over dribbel_ strooit*
heb je gelijk in, maar er staat altijd maar 1 sleutel en 1 lijn, als je een F en G sleutel wilt hebben, zul je 2 afzonderlijke parijten moeten schrijven en deze vervolgens aan elkaar koppelen/smane uitprinten/whatever ermee doen. Bij sibelius is het makkelijker om gelijk 2 bnotenbalken boven elkaar te hebben met een F en G sleutel erinquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
in GP staan er ook noten bij, pwned![]()
![]()
muzieknerdquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar er staat altijd maar 1 sleutel en 1 lijn, als je een F en G sleutel wilt hebben, zul je 2 afzonderlijke parijten moeten schrijven en deze vervolgens aan elkaar koppelen/smane uitprinten/whatever ermee doen. Bij sibelius is het makkelijker om gelijk 2 bnotenbalken boven elkaar te hebben met een F en G sleutel erin
ja ze zijn volgens mij tot eind jare 70 gemaakt ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:40 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
worden niet meer gemaakt geloof ik.
Hehehe.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Gitaristen zijn stomme patroontjesspelers die nog moeten nadenken waar een noot zit terwijl ie op 12 of 13 manieren te spelen is
truequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Gitaristen zijn stomme patroontjesspelers die nog moeten nadenken waar een noot zit terwijl ie op 12 of 13 manieren te spelen is
quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:45 schreef allsystemshalt het volgende:
Trouwens ze hebben gave Gibson Flying V's hangen bij de muziekzaak oehhhh verleidelijk![]()
* in portomeniks kijkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |