dit is topic vijf al vandaag....quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar zit wat in idd
op zich ook trouwens, 3 topics de dag, moet toch wel te doen zijn...
Gewoon iets rustiger aan, dan redden we het wel...
5 dus zelfs, # 86 is om kwart over 2 ofzo geopend, die nachtwacht gaat ook altijd hard.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit is topic vier al vandaag....
door de weeks gaat het hier altijd supervlot, in het weekend is er volledige stilstand!
Ik doel er ook alleen maar mee te zeggen dat we het met 3 per dag niet gaan redden danquote:
Das de avonddienst dus daar hoeven we niet op te lettenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
5 dus zelfs, # 86 is om kwart over 2 ofzo geopend, die nachtwacht gaat ook altijd hard.
Daar krijg ik nooit wat van mee
Ik lees het nooit terug zeg maar...
had al geëdit ja, indoh had nog eentje vandaagquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
5 dus zelfs, # 86 is om kwart over 2 ofzo geopend, die nachtwacht gaat ook altijd hard.
Daar krijg ik nooit wat van mee
Ik lees het nooit terug zeg maar...
Ik ben wel weer op me werkquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik doel er ook alleen maar mee te zeggen dat we het met 3 per dag niet gaan redden dan
Hoewel, morgen moet JJ weer werken
Ik niet, maar ik werk donderdag als het goed is, en vrijdag waarschijnlijk ook, dus dan zijn er al minder nodig
Scheelt weer een topic per dag
We gingen altijd al voor kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Oke, we gaan voor kwaliteit ipv kwantiteit
Je bedoelt wel megabyte maar niet megabit per seconde met die opmerking ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik ben wel weer op me werk
10MB per seconde verbindingniet 10MBps
Dat zeg ik ook niet, zeg dat als dagdienst je weinig van de avonddienst merktquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef MPG het volgende:
De nachtdienst is altijd wel gezellig hoor, maar daar kachelen ze met 2 a 3 mensen ook rustig 3 bladzijden vol
10 MBps, das dus 80 Mbpsquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik ben wel weer op me werk
10MB per seconde verbindingniet 10MBps
Kijk maar uit met die post, straks wordt ie boos en dan komt zijn avatar tot werkelijkheid.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bedoelt wel megabyte maar niet megabit per seconde met die opmerking ofzo?
Anders snap ik het effe niet
Want MBps is hetzelfde als MB per seconde
Nou, er zit 1 topic tussen, die ik graag voor een bepaalde tijd dicht wilde hebben, dus daar was het gewoon volgas posten (niet gehaald overigens), niks geen kwaliteitspostsquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
We gingen altijd al voor kwaliteit.
Dan ben ik blijkbaar van de 24-uurs dienstquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, zeg dat als dagdienst je weinig van de avonddienst merkt
Hoezo dat en welk topicquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, er zit 1 topic tussen, die ik graag voor een bepaalde tijd dicht wilde hebben, dus daar was het gewoon volgas posten (niet gehaald overigens), niks geen kwaliteitsposts
doorgaans zetten ze toch MB of MBit neer?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
10 MBps, das dus 80 Mbps
Jijzegt atm 2 x hetzelfde.. het verschil zit m in de hoofd- danwel kleineletter b
Jah okay.. Ik bedoel dus niet zo'n tele2 lijn van 20mb maar dan 1 van 1000 500x beter dan de tele2 of orangequote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bedoelt wel megabyte maar niet megabit per seconde met die opmerking ofzo?
Anders snap ik het effe niet
Want MBps is hetzelfde als MB per seconde
Toen moest ik leren (heeft z'n vruchten afgeworpen overigens) om 11:00, dus ik wilde een topic hebben dat om 11:00 dichtging, maar er moesten nog 20 posts ofzo om 11:00quote:
dude.... de koffie staat de heledag aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar van de 24-uurs dienst![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het nou, 1000 of 500x keer beter?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Jah okay.. Ik bedoel dus niet zo'n tele2 lijn van 20mb maar dan 1 van 1000 500x beter dan de tele2 of orange
Had mij gepmd, dan issie binnen 3 minuten vol.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toen moest ik leren (heeft z'n vruchten afgeworpen overigens) om 11:00, dus ik wilde een topic hebben dat om 11:00 dichtging, maar er moesten nog 20 posts ofzo om 11:00
ik ben weer toe aan koffie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is het nou, 1000 of 500x keer beter?
Ja, sorry, ik wist het nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Had mij gepmd, dan issie binnen 3 minuten vol.
MB(ps) = MegaByte (per seconde)quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
doorgaans zetten ze toch MB of MBit neer?
Om het verschil aan te duiden?
Ik wist niet dat er verschil zat tussen een grote en een kleine b
dus ik zat aardig goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
MB(ps) = MegaByte (per seconde)
Mb(ps) = Megabit (per seconde)
8 bitten maken een byte
bij Bytes tellen de kilo, mega, giga, etc voorvoegsels op als tientallen in de machten van 2 (2^10, 2^20, etc)
bij bits tellen de kilo-, mega-, giga,- etc voorvoegsels op als reguliere duuizendtallen uit het tientallig stelsel
(voorbeeld: 1 kilobit = 1000 bit, 1 kilobyte = 1024 (2^10) byte = 8192 (2^13) bits)
Dikgedrukt weet ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
MB(ps) = MegaByte (per seconde)
Mb(ps) = Megabit (per seconde)
8 bitten maken een byte
bij Bytes tellen de kilo, mega, giga, etc voorvoegsels op als tientallen in de machten van 2 (2^10, 2^20, etc)
bij bits tellen de kilo-, mega-, giga,- etc voorvoegsels op als reguliere duuizendtallen uit het tientallig stelsel
(voorbeeld: 1 kilobit = 1000 bit, 1 kilobyte = 1024 (2^10) byte = 8192 (2^13) bits)
Huh?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:49 schreef Sebasser het volgende:
ohja, indah heeft zijn avatar op een slome server staan
mede door hem, (en google ads) heeft dit topic een vertraging van enkele miliseconden. (al zorgt google voor een vertraging van 100 sec
)
En dus mede door indah hebben wij geen kwantiteit, maar eerder een neiging naar kwaliteit.
Ohja, ik ben weg.
ksjue
Nou, ik lust nog wel een bakkiequote:Op dinsdag 17 april 2007 20:50 schreef BrandX het volgende:
de bits vliegen me hier om de oren.
zolang jullie maar leut hebben mannen!
Wanneer heb jij je volgende gevecht weer?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:50 schreef BrandX het volgende:
de bits vliegen me hier om de oren.
zolang jullie maar leut hebben mannen!
ik hoop in mei mee te kunnen doen aan het NK.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:52 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je volgende gevecht weer?
Om maar even van de ene bit naar die andere te gaan
Ik hoor alleen geluidquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik hoop in mei mee te kunnen doen aan het NK.
btw: hier iets om op te warmen: ik ben die met de rode kap
netjes. Ga je toch winnenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik hoop in mei mee te kunnen doen aan het NK.
btw: hier iets om op te warmen: ik ben die met de rode kap
nee hoor schatquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:02 schreef Diovarus het volgende:
[..]
netjes.
over video.. hee vriendin... geen ruzie hebben we he
gelukkig..quote:
Ik heb net al gekoffiëd.quote:
okay.. Veel kijk plezier enzo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:09 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga eventjes tv kijken
Effe wat rust in het topic
Tot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |