Link?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:36 schreef SCH het volgende:
"Nu kom ik eindelijk met een filmpje op GeenStijl"
Wat een held. Hadden ze jou daar maar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:38 schreef Crappery het volgende:
Zijn die mensen in hun slaap afgeschoten?
Maar 30 man tegen een gare chino
waarom kickte niemand hem
Of van de kaart vegen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:44 schreef SCH het volgende:
"Ik ga Zuid-Korea definitief op de kaart zetten"
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:52 schreef Dirkh het volgende:
Iedereen die het met mijn vriendin heeft gedaan gaat er aan.
Zonder dat onderschrift van je vond ik hem bijzonder amusantquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:55 schreef beertenderrr het volgende:
[afbeelding]
whehehe de koreaanse Piovan
Ghegheghequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef zwaaibaai het volgende:
"it's life Jim, but not as we know it ".
quote:
Bang, bang
He shot me down
Bang, bang
I hit the ground
Bang, bang
That awful sound,
Bang bang,
My baby shot me down.
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, sheperds the weak through the valley of darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the LORD when I shall lay my vengeance upon you."quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:43 schreef Gitanki het volgende:
"Ezekial 25.17... shit, tekst vergeten.. *pang* ... ach misschien weet ik het bij de volgende wel.."
Ja, misschien dacht hij dat wel ja...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef MediciBR het volgende:
[..]
Mijn koreaans is ook niet meer wat het geweest is.
Ja dat stond op elke site, en werd gisteren elk half uur op tv getoondquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:34 schreef Crappery het volgende:
Niet normaal. Op GS staat een filmpje met schoten erop/
PANG PANG PANG PANG
Echt om de 3 seconden ofzo, en bij elke knal is dus iemand overleden
Volgens mij had ie ook een dikke volautomatische pompgun
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef ruud.nl het volgende:
Hij luisterde gewoon naar z'n ouders die vertelden dat hij zijn school moest afmaken...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehehe, ik moest het twee keer lezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef ruud.nl het volgende:
Hij luisterde gewoon naar z'n ouders die vertelden dat hij zijn school moest afmaken...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is DE opmerkingquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef ruud.nl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:52 schreef Dirkh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
oit, die's heel scherp...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef ruud.nl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Quote 't dan wel goed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:50 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, sheperds the weak through the valley of darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the MY NAME IS THE LORD when I shall lay my vengeance upon you thee."
![]()
![]()
![]()
![]()
en hij (Zwaaibaai) begreep de grap niet geloof ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Quote 't dan wel goed.Heb 't voor je verbeterd.
![]()
Ik gaa.......stttttuuuukquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:52 schreef Dirkh het volgende:
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:55 schreef beertenderrr het volgende:
[afbeelding]
whehehe de koreaanse Piovan
ik denk dat deze 't isquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:52 schreef Dirkh het volgende:
Deze heb ik gecopy-paste....quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Quote 't dan wel goed.Heb 't voor je verbeterd.
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:13 schreef Mardoek50 het volgende:
10 kleine studentjes
Die les op de universiteit kregen
Eentje schoot ik er door z'n kop
Toen waren het er nog maar 9
9 kleine studentjes
Die waren klaar voor de slacht
Schoot er nog eentje dood
Toen waren het er nog maar 8
8 kleine studentjes
Die stonden toen te beven
Eentje ging van 't beven dood
Toen waren het er nog maar 7
7 kleine studentjes
Die zaten in de stress
Maakte er een eind aan met een schot
Toen waren het er nog maar 6
6 kleine studentjes
Die wilde weg uit hun verblijf
Ik schoot er weer eentje dood
Toen waren het er nog maar 5
5 kleine studentjes
Die dronken een glaasje bier
Na een kogel was het uit met de lol
Toen waren het er nog maar 4
4 kleine studentjes
Die zaten in een college chemie
Wilden hard weg lopen, maar een werd er toch geraakt
Toen waren er nog maar 3
3 kleine studentjes
Zaten op de plee
Een kogel door de deur klaarde de klus
Toen waren het er nog maar 2
2 kleine studentjes
Die waren toen zo alleen
Dus schoot ik er nog een dood
Toen was het er nog maar 1
Dat ene kleine koreaanse studentje
Die jonge schavuit
Die schoot zichzelf daarna dood
Toen was het verhaaltje uit
Behoorlijk fout dit, eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:22 schreef Lexcrement het volgende:
33 studenten met angst in de rij, 33 studenten met angst.
Ik schiet een student met veel angst door z'n kop...... 32 studenten met angst in de rij.
32 studenten met angst in de rij, 32 studenten met angst.
Ik schiet een student met veel angst door z'n kop...... 31 studenten met angst in de rij.
etc. etc.
(Op het melodietje van dat bier op de muur muzakje zingen)
Nogal. Gezien je helaas de tweede was.quote:
Die van mij is mooierquote:Op woensdag 18 april 2007 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Nogal. Gezien je helaas de tweede was.
Weet iemand hier het antwoord op ? Ik wil best graag een ps3 winnenquote:
het correcte antwoord staat er niet bijquote:Op woensdag 18 april 2007 09:30 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Weet iemand hier het antwoord op ? Ik wil best graag een ps3 winnen![]()
H O L Y S H I T........quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:07 schreef Lexcrement het volgende:
M M M M M MONSTERKILL!
Die van hem is "leuker".quote:Op woensdag 18 april 2007 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Nogal. Gezien je helaas de tweede was.
KoreAAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:46 schreef tha_rizzo het volgende:
This isn't madness.....
This is Virgina
300-stylow, jeweetz![]()
Tsja...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef Urquhart het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog
Wat is het correcte antwoord dan? Niet 32, want er zaten ook leraren bij die 32.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:57 schreef switchboy het volgende:
[..]
het correcte antwoord staat er niet bij![]()
Deze moet ik quoten, om later nog eens om te lachen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef ruud.nl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |