Oh jaquote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
ShowChat #788: Huillacht.
Vanaf daar!
Nu zie ik het! Wij hielpen Andijvie naar de top bij het leukste nieuwe woord. Terwijl Kaatje bigbrotherverslaafde wilde laten winnen. Buup ging reclame maken op Kaatjes weblog.
Omdat je een schattigequote:
OMG, ik vind dat we daar best "ready" voor zijn. We zijn inmiddels aardig ontmaagdquote:Op woensdag 18 april 2007 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op zich he... op zich zou ik het wel tof vinden om een keer wat langer weg te gaan met SC. Weekend Antwerpen ofzo.
Je bedoelt dat ik én slim ben én knap? Wowquote:Op woensdag 18 april 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je een schattigenerd
bent
!
Daaromquote:Op woensdag 18 april 2007 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG, ik vind dat we daar best "ready" voor zijn. We zijn inmiddels aardig ontmaagd![]()
.
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef Dizer het volgende:
Maaruh... mijn neefje van 5 weken is bij ons en ik ga even de superoom spelen en hem eten geven en een boertje laten en met hem spelen en hem op mijn mannelijke borstkas laten slapen.
Kweetnie, volgens mij best te doen! Lachen man, 's avonds met z'n alleen ernstig doorzakken ergensquote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef MissBliss het volgende:
Antwerpen
Maar een normale meet is al een drama om te organiseren, een heel weekend lijkt me helemaal ondoenlijk
Ik probeerde net een datum voor de Efteling te regelen en dát lukte zelfs nietquote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kweetnie, volgens mij best te doen! Lachen man, 's avonds met z'n alleen ernstig doorzakken ergens.
schrikt tie daar niet van als je in zijn gezicht boert?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef Dizer het volgende:
Maaruh... mijn neefje van 5 weken is bij ons en ik ga even de superoom spelen en hem eten geven en een boertje laten en met hem spelen en hem op mijn mannelijke borstkas laten slapen.
Moet wel treinaanreisbaar zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik probeerde net een datum voor de Efteling te regelen en dát lukte zelfs niet [afbeelding]
Maar het is wel een tof idee jaCount me in
Best welquote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef Re het volgende:
[..]
schrikt tie daar niet van als je in zijn gezicht boert?
Ook als wij saampjes een kamer delen?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:59 schreef babette21 het volgende:
weekend weg, dat kan alleen maar vreselijk zijn
Nou, dan ga jij 's avonds maar weer naar huisquote:Op woensdag 18 april 2007 20:59 schreef babette21 het volgende:
weekend weg, dat kan alleen maar vreselijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |