Mooi, bij dezen ben ik afgemeldquote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef Re het volgende:
stelletje zeiksnorren hier... die verdienen het niet eens om mee te gaan en tof gevonden te worden
Wat klinkt deze frustratie heerlijk oprechtquote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat gewoon wachten voor attracties. En ik haat het als er mensen voor mijn voeten lopen. Of als er andere mensen in je bootje worden geduwd bij de Piraña.
Je hebt gelijk, en ik ben wat dat betreft inderdaad hypocriet. Maar ik haat het gewoon echt als er onbekenden in een intiem moment als het bootje van de Piraña bijkomen. Hoe kan je dan naar hartelust en onbeschaamd gillen als er drie druppels op je broek neerkomen, of snel van plaatsen wisselen als je aan de verkeerdekant zit en er net een golf op je afkomt (om alsnog het foute stoeltje te kiezen).quote:Op woensdag 18 april 2007 16:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat klinkt deze frustratie heerlijk oprecht![]()
Ik ben het met name met de eerste twee dingen eens. Dat mensen in je bootje komen zitten is niet meer dan normaal; zo blijven die rijen (die je ook zo haat) immers zo kort mogelijk. Je kunt niet én klagen over lange rijen, maar intussen wel je eigen bootje willen.Nou ja... je kunt dat wel doen, maar da's hypocriet
![]()
Ja, maar een datum zou het wachten wel aangenamer makenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Hallo, het is wel een SHO-meet hè. Dan is zelfs het wachten tof.
er wordt helemaal niet van plaats gewisseld je blijft zitten en ondergaat je lotquote:Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en ik ben wat dat betreft inderdaad hypocriet. Maar ik haat het gewoon echt als er onbekenden in een intiem moment als het bootje van de Piraña bijkomen. Hoe kan je dan naar hartelust en onbeschaamd gillen als er drie druppels op je broek neerkomen, of snel van plaatsen wisselen als je aan de verkeerdekant zit en er net een golf op je afkomt (om alsnog het foute stoeltje te kiezen).
Pfff... die dingen moet je gewoon wel doen. Wat boeit het jou wat vreemden van je denken? Of bekenden for that matter?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en ik ben wat dat betreft inderdaad hypocriet. Maar ik haat het gewoon echt als er onbekenden in een intiem moment als het bootje van de Piraña bijkomen. Hoe kan je dan naar hartelust en onbeschaamd gillen als er drie druppels op je broek neerkomen, of snel van plaatsen wisselen als je aan de verkeerdekant zit en er net een golf op je afkomt (om alsnog het foute stoeltje te kiezen).
dat is sufquote:Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef babette21 het volgende:
als - ik herhaal: ALS - ik meega, dan ga ik alleen maar de hele dag in de Vogelrock en de VH (en hun bijbehorende rijen), die andere zooi ken ik nu wel
oh en ik kan nooit doordeweeks
ja zeg, JIJ was er niet bij vorig jaar...quote:
Ja, ik ben eigenlijk ook een beetje Efteling-moequote:Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef babette21 het volgende:
als - ik herhaal: ALS - ik meega, dan ga ik alleen maar de hele dag in de Vogelrock en de VH (en hun bijbehorende rijen), die andere zooi ken ik nu wel
oh en ik kan nooit doordeweeks
WZZ!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet waar dit over gaat, maar het klinkt als een topatractie!!![]()
![]()
WHZ!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat zij zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |